Julkkis, johon olit nuorena ihastunut?
Kommentit (115)
- Sabriina
-,Samantha Fox
- Nina Autio (eräs tumma missi)
- ala-asteen musa-ope, jolla oli kaunis ääni, sileä iho, mukavasti hymyili ja isot tissit, jotka joskus näkyi kauluksesta, kun kumartui.
- äidin ystävätär "Anu", jonka sukkahousut sai ala-astepojan sekoamaan ja se "naisen tuoksu"...
Mies vm 73
Party of five se vanhin tyttö...
Näyttelee nykyään jotain hierontalaitoksen työntekijää jossakin sarjassa?
Hitto, mikä sen nimi oli?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:31"]Party of five se vanhin tyttö...
Näyttelee nykyään jotain hierontalaitoksen työntekijää jossakin sarjassa?
Hitto, mikä sen nimi oli?
[/quote]
Jennifer Love hewitt tai jotain sinne päin?
Anteeksi, mutta tässä ketjussa on joku vikana. Kukaan ei ole maininnut Kurt Cobainia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:58"]Anteeksi, mutta tässä ketjussa on joku vikana. Kukaan ei ole maininnut Kurt Cobainia.
[/quote]
Hyi
Janne Ahonen. Leikkasin sen kuvankin lehdestä ja pidin lompakossa vuosikausia ja pussailin salaa. Näin untakin, että harrastin sen kanssa seksiä piilossa marjapuskassa ja isäni yllätti meidät. Ei enää juuri säväytä.
Heh, meillä sekä minä että mun tyttö ollaan jossain vaiheessa elämäämme oltu ihastuneita niin Kurt Cobainiin kuin Johnny Deppiin. Nyt tyttö on hulluna Evan Peterssiin, pitäiskö itsekin katsoa joku sen leffa..? :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:58"]
Anteeksi, mutta tässä ketjussa on joku vikana. Kukaan ei ole maininnut Kurt Cobainia.
[/quote]
Olin 14 kun Cobain kuoli enkä pystynyt ajattelemaan häntä ihastuksena. Surin ihan hullun lailla miehen kuolemaa tietenkin. Onko se sitten jotain ihastusta?
Michael Jackson, Backstreet Boysin Brian, Jared Leto (koska Jordan Catalano♡), Ronn Moss (koska Ridge Forrester♡), Melrose Placesta se Michael Mancinin näyttelijä oli myös ihana. Lisäksi Ace of Basesta se Ulf. Rooman Sheriffistä nuori turpeahuulinen poliisi (näyttelijä Costas Mandylor tms). Tykkäsin myös MacGyveristä ja Fonziesta. Urheilijoista mm. Brasilian Ronaldo ja Argentinan Gabriel Batistuta. Oli varmaan muitakin.
No joo, ehkä on nykyisin on vähän erilainen miesmaku.. :D Paitsi edelleen Jared Leto on ihan jees ja MJ on forverer ihana.
Brad Pitt, Axl Rose, John Travolta, Bruce Willis, Sylvester Stallone
Freddie Mercury, Michael Jackson ja David Bowie
Jokaista jumaloin edelleen, mutta hieman hillitymmin :)
Hahahaha, miksei kukaan ole maininnut Taylor Hansonia? Mun guilty pleasure silloin. Joo, on sillä edelleen ihan kiva ääni.
David Boreanaz. (Buffy vampyyrintappajasta, lapsuudessani)
Ei vikaa edelleenkään!
Konsta Hietanen, Jasper Pääkkönen
Mä olin 12-vuotiaana ihastunut ----- Pave Maijaseen!!!! Musta sillä oli niin kauniit kasvot :)Siis vuonna -85
Monia samoja, mitä täällä on jo mainittu:
- Ville Valo
- Tehiksen Otto, Arska ja Hanski
- Johnny Depp
- Charlie Hunnam (Queer As Folk aikoina)
- Jared Leto (juurikin My So-Called Life- sarjassa)
- Jasper Pääkkönen
- Taylor Hanson
- Tauno Palo (kun olin leikki- ja kouluikäinen)
- Tauno Palon poika Megavisasta, Jukka-Pekka Palo?
- Paavo Kerosuo (oli siinä jossain suomenruotsalaisessa musikaalissa, Hype?)
- Teemu Selänne
Aikoinani olin ihastunut Jimi Hendrixiin, vaikka se ei enää elänyt silloin.
Nykyään säväyttävät vähän vanhemmat ja maskuliinisemmat, lyhyttukkaiset miehet.