Romanttinen mökkiviikonloppu kaksin. Mitä me oikein tehdään??
Ideoita. Loppusyksystä lähdetään miehen kanssa tuulettumaan saaristomökille. Siellä ei mitään tekemistä paitsi kävelyt (vesisateessa ja pimeässä) ja luonto. Miten varustaisitte itsenne, jotta aika kuluu? Mökki on täysin varusteltu, joten veden kantoon tms. ei tarvita aikaa, ruuat tietysti tarvitsee laittaa.
Tarkoitus on saada parisuhteeseen puhtia ja jaksamista arkeen!
Kommentit (27)
Jep, mukaan kaikkia kivoja aikuisten leluja ja roolivaatteita. ja harrastatte monta tuntia seksiä, nukutte hyvin, harrastatte taas seksiä, syötte. käytte saunassa, harrastatte seksiä. TEHOAA: oltiin just virossa, hoitamassa parisuhdetta.
ps. punkkua mukaan
Seksiä! Punkkua, hyvä kirjoja ja seksiä.
Hyvää sapuskaa ja juomaa mukaan tarpeeksi. Laitatte siellä yhdessä viimeisen päälle hyvät ruoat ja syötte kerrankin hötkyilemättä ja rauhassa. Ennen ruoka käytte kävelemässä parin tuntia kallioilla ja rannoilla, joten hyvät ulkoiluvarusteet mukaan myös. Lämmitätte saunan, vilvoittelette kylmien juomien kanssa, ehkä uittekin. Voitte ottaa mukaan myös hyvät kirjat ja lueskelette peiton alla jos vapaahetkiä tulee. Siinäpä se viikonloppu äkkiä meneekin. Ja ne kännykät jätätte laukun pohjalle äänettömälle.
Ei kai nyt kirjoja oteta mukaan, jos tarkotuksena piristää parisuhdetta.. hirveetä ajan tuhlausta.. eihän siinä olla kumppanin kanssa yhdessä yhtään. mielummin joku leffa tms. lautapeli...(isäntä vs. emäntä)
Eiköhän se suju. Toivottavasti vettä ei tuu vaakasuoraan. Rakastetaan nimittäin yhdessä kävelyä. Siinä mukava jutella. Ja tietysti peiton alla on lämmin.
Menu pitää pohtia. Konkreettisia ehdotuksia?
Syötte hyvin, saunotte ja n****tte toisiltanne tajun kankaalle... :)
paahtopaistia, punaviinikastike.. kukkakaali muussi, babyleaf salaatti, balsamico
Seksin suhteen voi tulla hygieniaongelmia mökkiolosuhteissa...
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 21:12"]
Ei kai nyt kirjoja oteta mukaan, jos tarkotuksena piristää parisuhdetta.. hirveetä ajan tuhlausta.. eihän siinä olla kumppanin kanssa yhdessä yhtään. mielummin joku leffa tms. lautapeli...(isäntä vs. emäntä)
[/quote]
miten leffan katselussa oltaisiin enemmän kumppanin kanssa kuin kirjaa lukiessa??
harvoin sitä samaa kirjaa luetaan, monesti katsotaan kuitenkin samaa leffaa..
Jos meillä olisi tuollainen mahdollisuus, mies olettaisi että koko reissu vietetään kolmosen kuvailemalla tavalla. Mä kuitenkin hyppäisin kyydistä viimeistään ekalla huoltoasemalla, jos nyt vaivautuisin lähtemään ollenkaan millekään panoreissulle, jos ei kerran mitään muuta sisältöä viikonloppuun saa kuin jatkuvan hässimisen. Oikeesti, mä en ainakaan jaksais sitä jatkuvaa jyystöä ja joka v*n välissä lääppimistä ja hiplailua ja äijän typerää muka-seksikästä, lähinnä seksististä p*njauhantaa.
Enkä tarkoita, etteikö siellä saisi hässiä jos haluaa, mutta oikeasti - jos yhdessä ei voida olla kuin sukuelinten välityksellä, mikä parisuhde se edes on? Mun ehdotus siis on, että keksitte yhteistä mukavaa puuhaa, ruuanlaittoa, syömistä, saunanlämmitystä, ulkoilua, vaikka leffan tai telkkarin katsomista, lautapelejä. Älkää ajatelko, että pitää koko reissu sekstailla, jotta se olisi parisuhdeaikaa oikeasti.
En minäkään jaksaisi koko ajan hässiä. 6 tunnin paneskelu olisi jo varmaan painajaista, ellei olisi joku ylimaallisen ihana rakastaja, oma mies on ihan tavisluokkaa. Ihan ärsyttää, kun aina ensisijainen oletus on, että pannaan kuin kanit jos vain päästään kahden hotelliin tai muuten rauhaan.
Viime aikoina on ilmennyt parisuhteessa sellaisia tunteita ja haudattuja fiiliksiä, jotka on alkaneet nousta pintaan kun ollaan vähänkään syvemmin päästy keskustelemaan. Meille olisi parasta päästä puimaan asioita kahden kesken ilman että lapset kuuntelee vieressä.
Samalla tietenkin rentoa yhdessäoloa, ruuanlaittoa, kortinpelaamista, saunomista ja virkistävänä elämyksenä ehkä mereen kastautuminen.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 08:51"]
En minäkään jaksaisi koko ajan hässiä. 6 tunnin paneskelu olisi jo varmaan painajaista, ellei olisi joku ylimaallisen ihana rakastaja, oma mies on ihan tavisluokkaa. Ihan ärsyttää, kun aina ensisijainen oletus on, että pannaan kuin kanit jos vain päästään kahden hotelliin tai muuten rauhaan.
Viime aikoina on ilmennyt parisuhteessa sellaisia tunteita ja haudattuja fiiliksiä, jotka on alkaneet nousta pintaan kun ollaan vähänkään syvemmin päästy keskustelemaan. Meille olisi parasta päästä puimaan asioita kahden kesken ilman että lapset kuuntelee vieressä.
Samalla tietenkin rentoa yhdessäoloa, ruuanlaittoa, kortinpelaamista, saunomista ja virkistävänä elämyksenä ehkä mereen kastautuminen.
[/quote]
Ja tähän vielä lisäisin, että onhan se rakastelu mukavaa ja silloin yleensä molemmat on rentoutuneita ja hyvällä tuulella. Mutta silloin painuu ne negatiiviset tunteet taka-alalle ja joskus kuitenkin nekin on käsiteltävä ennen kuin ne pääsevät kasaantumaan ja tulehtumaan.
Joo, viikonloppu on ollut rentouttava ja ihana, mutta arkeen palatessa ollaan äkkiä taas lähtötilanteessa. Siellä ne tukahdutetut tunteet odottaa esille pääsyään ja arjen kiireessä ja lasten läsnäollessa niille ei taas ole aikaa.
Kyllä siihen seksiin voi laittaa paljon aikaa. Ei se tarkoita jatkuvaa panemista. Se tarkoittaa sitä, että ruokaa laitellessa vähän suukotellaan ja halaillaan ohimennen, saunan jälkeen hierotaan toisen hartioita hyväntuoksuisella hierontaöljyllä, katsotaan leffaa toisen kainalossa... Suurinosa seksistä on se tunnelman virittely. Sitten se itse yhdyntäkin voi olla sellainen pitkitetty esileilkki + jälkileikki, kun ei kahdestaan tarvitse pelätä että joku lapsista kuulee tai näkee.
Huh , toi olisi niin ihanaa, vaan sateen piiskaama mäkki saaressa ja me kaksi !
Ah olisi ihanaa viettää viikonloppu kaksin saaristomökissä!! Tekisimme suolaisia piiraita mukaan, lisäksi juustoa, hilloja, pateita ja leipää, viiniä, skumppaa ja varmaan ne pihvitkin kanttarellikermakastiketarpeineen.
Heti perille päästyä laittaisimme saunan päälle, takkaan tulen ja lyhdyt kalliolle palamaan. Viikon pahimmat himot pitäisi kyllä saada helpotettua heti, sen jälkeen saunaan ja sitten söisimme yötä myöden. Löhöilyä, juttelua ja nautistelua - ah!
Aamulla ihana hidas puoliuninen rakastelu ennen rauhallista aamiaista, hetki lusikkana rakastelun jälkeen - aamiaisella kumpikin varmaan lukisi kirjaa samalla. Sitten ehkä hetki ulkoilua ja taas sauna lämpiämään. Parasta kaikesta olisi pullo vauvaöljyä:D Hieroisimme toisiamme tuntikausia ja tottakai se päättyisi rakasteluun:) Koska viimeksi olette oikeasti koskettaneet puolisoanne?? Siis niin että tunnette ihon, lämmön ja toisen tuoksun??
Ilta menisikin sitten saunoen, ruokaa tehden, herkutellen, lueskellen, jutellen ja vaikka leffaa katsoen. Ja kunnon unet päälle. Aamulla taas ihana aamiainen ja ehkä vielä hetki peiton alla ennekuin pitäisi lähteä kotiin.
Miksi ei käyttäisi rakasteluun osaa tuosta ajasta?? Arkena ei ehdi eikä jaksa, teinikin valvoo myöhempään kuin me joten tilaisuuksia on vähän. Meidän parisuhteessa on paljon muutakin kuin seksi mutta kyllä se vaan lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta ja rakkautta joka sessio!
Jos toi mieskin ymmärtäisi, että virittely ja lämmittelykin kuuluu seksiin, tai että on muitakin tapoja koskettaa kuin tunkea vehjettään milloin mihinkin koloon, ja suudellakin voi tunkematta kieltä mun kurkkuun, niin mikä jottei. Mutta kun oletus olisi, että mä keikistelen ympäriinsä stringeissä ja seksihepeneissä, levitän jalkani tai pyllistän heti kun herra niin sanoo, kun hän itse kulkee ympäriinsä joko alasti tai reikäisissä kalsareissa muniaan rapsutellen, niin... tämä vaan vastauksena nrolle 18, siltä joka hyppäosi kyydistä viimeistään ekalla huoltoasemalla. Meidän parisuhteessa ei paljon muuta ole kuin seksiä, ja mä olen niin kyllästynyt siihen, kun en siitä itse saa mitään nautintoa, mutta silti mun oletetaan toimivan herran ikiomana seksileluna. Ja ei, puhe ei auta, kokeiltu on 9 vuoden ajan.
Ah kuulostaa ihanalta toi 19 kuvaus.
Onko muillakin pitkään yhdessä olleilla vielä tuollaisia toteutuneita viikonloppuja tai haaveiltuja viikonloppuja?
Itse mietin ihan eroakin siksi,että just tuollaista kaipaisin, mutta en oman mieheni kanssa.
Olen surullinen, koska kaipaan tuota romantiikkaa, ja edes halua mieheni kanssa olla tuolla lailla yhdessä.
Arvatkaa vaan miten vaakakupissa painavat lapset ja myös puolison satuttaminen. Hän kun on ihan tyytyväinen (tyytyy vähään), vaikka ei meillä ole pitkäään aikaan ollut mitään romanttista. Eikä oikein edes muusta puhuta kuin lapsista. Perhe-elämästä silti huolehditaan hyvin.
rakastelette ja pidätte toisianne hyvänä