Kysymys.
Hyväksyisittekö tilanteen jossa puoliso hengailee vapaaehtoisesti ihmisen kanssa joka yrittänyt vikitellä puolisoa ennen teitä? Vaikkapa 4v sitten.
Tilanne esim se että yhteinen kaveri ja käytte kimpassa salilla, syömässä, treenamassa tai vastaavaa.
Kommentit (23)
Varauksella olisi ok. Mikäli mitään yritystä tai vanhaa suolaa ei olisi maustamassa soppaa.
Ei se olisi kivaa. Vapaita ihmisiä menemään keskenään, mutta ei nyt mitään peliä tarvitse olla.
Eipä tota voi kieltää. Mutta kyllä siinä heräisi kysymyksiä.
Riippuisi 3 kaverista. Onko pettämis myönteinen?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tota voi kieltää. Mutta kyllä siinä heräisi kysymyksiä.
AP. Nimenomaan tämä jos ei ole oltu kavereita. Niin miksi tämä ihminen on edelleen kuvioissa? Edes sivu osassa.
Mistä minä sitä edes voisin tietää? Enhän minäkään ole vaimolle tiliä tehnyt edes kaikista entisistä työttö- tai naisystävistäni. Puhumattakaan yhdenyönsuhteista tai pelkästään vokottelun asteelle jääneistä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä sitä edes voisin tietää? Enhän minäkään ole vaimolle tiliä tehnyt edes kaikista entisistä työttö- tai naisystävistäni. Puhumattakaan yhdenyönsuhteista tai pelkästään vokottelun asteelle jääneistä.
No jos sulle on kerrottu et se yritti kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku kertoo tälläsiä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan rehellisyydeksi. Varmaan outo käsite sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan rehellisyydeksi. Varmaan outo käsite sulle
No voi jee. Ei tollasen paljastuksen jälkeen ole enää paluuta normaaliin. Puoliso pitää uhkana tota henkilöä lopun elämää.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi. Tosta jää helposti sellainen mitä jos tunne.
Samaa mieltä ja mietin jo valmiiksi. Voisin antaa anteeksi, mutta en ala lopunikää miettimään "entäjos?".
Mun ex nimittäin ei vastannut puhelimeen eikä tekstareihin: käsittäähän, sen jos jossain pahassa paikassa, eikä voi vastata. Mutta kun hän oli jollainlailla henkisesti koukussa omaan exäänsä, ihmissurmasta tuomittuun ja istuneen. Silloin päätin, et ala mihinkään "triangelidraaamaan", rikoksesta tuomitun/istuneen kanssa.
Asiat kyllä saatiin selvitettyä ja väleissä oltiin (en asu enää samassa kaupungissa, eli en tiedä mitä hänelle kuuluu, onko enää elossakaan).
Sittempä: taas uusi naissuhdekokelas (anteeksi ruma sama): sovittiin treffit baarissa, ei näkynyt. Seuraavan kerran kun nähtiin, niin valehteli: ei mulla ole edes sun puh.numeroakaan ja muutamat kerrat soiteltiin ja tekstailtiin. Eli valehteli mulle päin naamaa ja lisäksi vielä nälvi minua baarissa, kavereitteni läsnäollessa.
Ja ei, en ole naisvihaaja, nuo nyt vaan sattui. Siellä on paljonkin kivoja naisia, mutta varattuja; olen parisuhdeuskollinen (ja pidän hampaistani, vaikkakin huonot).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ja mietin jo valmiiksi. Voisin antaa anteeksi, mutta en ala lopunikää miettimään "entäjos?".
Mun ex nimittäin ei vastannut puhelimeen eikä tekstareihin: käsittäähän, sen jos jossain pahassa paikassa, eikä voi vastata. Mutta kun hän oli jollainlailla henkisesti koukussa omaan exäänsä, ihmissurmasta tuomittuun ja istuneen. Silloin päätin, et ala mihinkään "triangelidraaamaan", rikoksesta tuomitun/istuneen kanssa.
Asiat kyllä saatiin selvitettyä ja väleissä oltiin (en asu enää samassa kaupungissa, eli en tiedä mitä hänelle kuuluu, onko enää elossakaan).
Sittempä: taas uusi naissuhdekokelas (anteeksi ruma sama): sovittiin treffit baarissa, ei näkynyt. Seuraavan kerran kun nähtiin, niin valehteli: ei mulla ole edes sun puh.numeroakaan ja muutamat kerrat soiteltiin ja tekst
Asia selvä.
Sitoutukaa siihen puolisoonne ei tarvi miettiä tälläsiä paska kysymyksiä. On naisia ja miehiä ketkä tähän pystyy. Ei tarvi pariutua kenen tahansa kanssa.
Kysyn vaan miksi.
Jos se äijä/ muija ei ole koskaan ollut frendi. Miks hitossa siitä pitää sellainen tehdä suhteen aikana?