Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys.

Vierailija
23.06.2025 |

Hyväksyisittekö tilanteen jossa puoliso hengailee vapaaehtoisesti ihmisen kanssa joka yrittänyt vikitellä puolisoa ennen teitä? Vaikkapa 4v sitten. 

Tilanne esim se että yhteinen kaveri ja käytte kimpassa salilla, syömässä, treenamassa tai vastaavaa.

Olisko ok.

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Tosta jää helposti sellainen mitä jos tunne.

Vierailija
2/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varauksella olisi ok. Mikäli mitään yritystä tai vanhaa suolaa ei olisi maustamassa soppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olisi kivaa. Vapaita ihmisiä menemään keskenään, mutta ei nyt mitään peliä tarvitse olla.

Vierailija
4/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tota voi kieltää. Mutta kyllä siinä heräisi kysymyksiä.

Vierailija
5/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi 3 kaverista. Onko pettämis myönteinen?

Vierailija
6/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tota voi kieltää. Mutta kyllä siinä heräisi kysymyksiä.

AP. Nimenomaan tämä jos ei ole oltu kavereita. Niin miksi tämä ihminen on edelleen kuvioissa? Edes sivu osassa.

Vierailija
7/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upiti up.

Vierailija
8/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sitä edes voisin tietää? Enhän minäkään ole vaimolle tiliä tehnyt edes kaikista entisistä työttö- tai naisystävistäni. Puhumattakaan yhdenyönsuhteista tai pelkästään vokottelun asteelle jääneistä.

Vierailija
9/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä sitä edes voisin tietää? Enhän minäkään ole vaimolle tiliä tehnyt edes kaikista entisistä työttö- tai naisystävistäni. Puhumattakaan yhdenyönsuhteista tai pelkästään vokottelun asteelle jääneistä.

No jos sulle on kerrottu et se yritti kovaa.

Vierailija
10/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kertoo tälläsiä asioita?

Vierailija
11/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan rehellisyydeksi. Varmaan outo käsite sulle 

Vierailija
12/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan rehellisyydeksi. Varmaan outo käsite sulle 

No voi jee. Ei tollasen paljastuksen jälkeen ole enää paluuta normaaliin. Puoliso pitää uhkana tota henkilöä lopun elämää.

Vierailija
13/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ja mietin jo valmiiksi. Voisin antaa anteeksi, mutta en ala lopunikää miettimään "entäjos?".

Mun ex nimittäin ei vastannut puhelimeen eikä tekstareihin: käsittäähän, sen jos jossain pahassa paikassa, eikä voi vastata. Mutta kun hän oli jollainlailla henkisesti koukussa omaan exäänsä, ihmissurmasta tuomittuun ja istuneen. Silloin päätin, et ala mihinkään "triangelidraaamaan", rikoksesta tuomitun/istuneen kanssa.

Asiat kyllä saatiin selvitettyä ja väleissä oltiin (en asu enää samassa kaupungissa, eli en tiedä mitä hänelle kuuluu, onko enää elossakaan).

Sittempä: taas uusi naissuhdekokelas (anteeksi ruma sama): sovittiin treffit baarissa, ei näkynyt. Seuraavan kerran kun nähtiin, niin valehteli: ei mulla ole edes sun puh.numeroakaan ja muutamat kerrat soiteltiin ja tekstailtiin. Eli valehteli mulle päin naamaa ja lisäksi vielä nälvi minua baarissa, kavereitteni läsnäollessa.

Ja ei, en ole naisvihaaja, nuo nyt vaan sattui. Siellä on paljonkin kivoja naisia, mutta varattuja; olen parisuhdeuskollinen (ja pidän hampaistani, vaikkakin huonot).

Vierailija
14/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ja mietin jo valmiiksi. Voisin antaa anteeksi, mutta en ala lopunikää miettimään "entäjos?".

Mun ex nimittäin ei vastannut puhelimeen eikä tekstareihin: käsittäähän, sen jos jossain pahassa paikassa, eikä voi vastata. Mutta kun hän oli jollainlailla henkisesti koukussa omaan exäänsä, ihmissurmasta tuomittuun ja istuneen. Silloin päätin, et ala mihinkään "triangelidraaamaan", rikoksesta tuomitun/istuneen kanssa.

Asiat kyllä saatiin selvitettyä ja väleissä oltiin (en asu enää samassa kaupungissa, eli en tiedä mitä hänelle kuuluu, onko enää elossakaan).

Sittempä: taas uusi naissuhdekokelas (anteeksi ruma sama): sovittiin treffit baarissa, ei näkynyt. Seuraavan kerran kun nähtiin, niin valehteli: ei mulla ole edes sun puh.numeroakaan ja muutamat kerrat soiteltiin ja tekst

Asia selvä.

Vierailija
15/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin mutta en pitäisi.

Vierailija
16/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairasta

Vierailija
17/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutukaa siihen puolisoonne ei tarvi miettiä tälläsiä paska kysymyksiä. On naisia ja miehiä ketkä tähän pystyy. Ei tarvi pariutua kenen tahansa kanssa.

Vierailija
18/23 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upiti up.

Vierailija
19/23 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia. Kiitos.

Vierailija
20/23 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan miksi.

Jos se äijä/ muija ei ole koskaan ollut frendi. Miks hitossa siitä pitää sellainen tehdä suhteen aikana?