Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...

säälihoito
29.08.2020 |

Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on flunssa tulossa, palelee ja kurkku on kipeä.

Vierailija
22/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan loppu makaan sohvalla palstaillen  ja odotan Marilynin komedialeffan Piukat paikat alkamista klo 21. Jos tämä olo siitä iloksi muuttuisi .*)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Aihe vapaa ja 1 Lidlin olut, jonka join jo.

Vierailija
24/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tälle illalle varatut karkit eilen. Ruokaa ei kaapeista enää löydy. Vein miehen töihin autolla iltapäivällä ja ajoin noin 7 eri kaupan ohi mennen tullen mutta en jaksanut pysähtyä. Tai oikeastaan ahdisti ajatus ihmisten seassa kulkemisesta ja asioinnista kassan kanssa. Makaan sohvalla, katson aivottomia ohjelmia enkä edes oikeesti katso vaan vellon ajatuksissani ja tuijotan seinää. Ajatuksetkaan ei ole kovin syvällisiä, yritän vaan sulkea mieleni kaikelta mitä oikeasti pitäisi ajatella. Ajattelin soittaa jollekulle, juttelin hetken anopin kanssa. En keksinyt muita kelle haluisin soittaa. Kävin tunnin kävelylenkillä. En kuitenkaan poikennut kaupassa edelleenkään. Jotenki tuntuu että haluaisin lauantai-iltojeni olevan tunnelmaltaan hieman positiivisempia, mutta en tiedä miten se on päätynyt tähän, ja kuinka tästä pääsisi pois.

Vierailija
25/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin lähes vuoden jälkeen vihdoin entiseen kotikaupunkiini (kyseessä kotimaan sisäinen 400 km matka) ja ystäväpariskunta, joiden luona olen, nuokkuvat vuorotellen sohvalla johtuen univeloista yms. Istun parvekkeella ja tissutan olutta. Jee jee.

Vierailija
26/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin onko Sanna Marin ja Henry Paperi T sukua toisilleen. Leveet kasvot?

Vierailija
27/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkaturvotus, sipsipussi, karkkipussi, elopainoa siro 90kg. Kaikki hyvät tyypit Kalajoella venetsialaisissa. Mulla aamulla aikainen töihin meno. Ei voi ottaa alkoholiakaan. Mies vallannut meidän ison uuden telkkarin katsoakseen jotain tyhmää youtubesta. Av:lla päivystän jos täällä olis jotain mielenkiintoista. Taidan grillata hiilloksen.

Vierailija
28/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun hometalossaa ja makailen ulkorakennuksessa hengittämässä tervettä ilmaa kun vielä tarkenee. Olen tähän kaikkeen ihan loppu. Olis pitänyt jaksaa tänään kaikenlaista mutta en jaksa koska olen niin loppu.

Vierailija
29/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan. Eilen oli polvessa vähän kipua enkä saanut unta, sitten joku alkoi räjäytellä ilotulitteita ikkunan alla klo 2. Joudin ottamaan nukahtamislääkkeen. Heräsin ja polvi oli turvonnut palloksi! Soitin terveysneuvontaan ja jouduin odottamaan tunnin, en saanut aikaa vaan ohjeen ottaa tuplasärkkärit. Nyt olen aivan pöpperässä ja polveen sattuu. Kenenkään kanssa en ole puhunut, olen yksin.

Vierailija
30/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies humalassa yksin kellarissa :( Itkettää miten humalassa se on, näyttää ja kuulostaa juopolta ja rähisee myös siihen malliin. Aloitti tinttaamisen aamulla ja nyt tukevassa humalassa. Toivottavasti sammuis pian, onneksi lapset touhuilee omiaan toisessa kerroksessa.

Kiva lauantai :(

hei tosi ikävä kuulla että on tuommoinen meininki. Juoko hän myös arkena? :( kuulostaa siltä että voisitte perheenä tarvita jotain tukea

Vierailija
31/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut melkein koko päivän; kuumetta on 39 astetta ja flunssa on kova. Äsken jaksoin syödä ja katsoa telkkaria, niin tietysti tsekata mm. tämän palstan.

Vierailija
32/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Olin samassa tilanteessa 20 v sitten. Nykyään kaikki hyvin.

Vierailija
33/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kuulin, että miehellä on ollut jo jonkin aikaa toinen nainen. Ero tulossa ja kauhistuttaa oma pärjääminen. Täytyy löytää uusi koti lasten kanssa, vanhaan en halua jäädä.

Vierailija
34/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun hometalossaa ja makailen ulkorakennuksessa hengittämässä tervettä ilmaa kun vielä tarkenee. Olen tähän kaikkeen ihan loppu. Olis pitänyt jaksaa tänään kaikenlaista mutta en jaksa koska olen niin loppu.

Tsemppiä.

Vierailija
35/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla varmaan. Eilen oli polvessa vähän kipua enkä saanut unta, sitten joku alkoi räjäytellä ilotulitteita ikkunan alla klo 2. Joudin ottamaan nukahtamislääkkeen. Heräsin ja polvi oli turvonnut palloksi! Soitin terveysneuvontaan ja jouduin odottamaan tunnin, en saanut aikaa vaan ohjeen ottaa tuplasärkkärit. Nyt olen aivan pöpperässä ja polveen sattuu. Kenenkään kanssa en ole puhunut, olen yksin.

Oletko Malmössä?

Vierailija
36/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen paikallisradiota kynttilänvalossa ja juon lonkeroa. On suklaata, karkkia ja kohta keitetään nakkeja. Sen jälkeen varasto elokuva ja kylpytynnyriin ja ulkosaunaan. Kuulostaako säälittävältä?

Vierailija
37/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko flunssaajat käyneet testissä?

Vierailija
38/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo maanantaista työpäivää, jonka tiedän olevan niin kiireinen, että hyvä jos syömään pääsee. Kahville ei ainakaan.

Vierailija
39/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin katsoa urheilua, mutta se on niin hirveätä tyhjillä katsomoilla että suojelen mieltäni masennukselta ja jätän katsomatta!

Vierailija
40/195 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Syön konvehteja ja lipitän viiniä. Katson Bridget Jonesia.

Tai no, oikeastaan aika mukavaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi