Manipuloinnin mestari/psykopaatti.
Eikö olekin niin, että ns. manipuloinnin mestari "osaa" kaikki mahdolliset keinot, jotka kertovat luotettavuudesta? Siis nämä aidot hymyt jne. muut merkit että on uskottava.
Näin minusta ainakin tuntuu yhden kokemuksen perusteella, tällainen ihminen sattui tulemaan elämääni. Mutta nyt olen siis poistanut. Toki muistelen häntä, kun ex on. Mutta siis muistuu vieläkin mieleen ne suurehkot silmiin katsovat niin VILPITTÖMÄT silmät. Mutta paljon, hyvin paljon paljastui valheita.
En tiedä tiedostaako ko. ihmiset asioita & merkkejä, miten voit olla uskottavan oloinen vai uskovatko ne täysillä juuri kulloisellakin kertomahetkellä siihen omaan juttuunsa, ettei ilmeet sitten paljasta valhetta.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
deinonychus kirjoitti:
Mä aina ihmettelen tämän kaltaisia viestejä. Ei oikein olla samalla taajuudella.
Esimerkki psykopaatista/sosiopaatista: eräällä suomalaisella sarjamyrkhääjällä oli suuri määrä naisystäviä. Hurmasi näitä mm. kertomalla lehtolapsista, joita ei oikeasti ollut olemassa. Naisiin uppoaa kaikenlaiset tuollaiset psykopaattien valheet. Psykopaatit ja sosiopaatit osaavat ruokkia naisen fantasielämää oikealla tavalla. Seuraava vaihe on tietysti se, että nainen saadaan antamaan miehelle koko omaisuutensa, tai sitten nainen avataan kirurgiveitsellä ja asetellaan poseerausasentoon Porvoonväylän varrelle.
Naiset on helppoja. Kuten eräs suomalainen parisuhdeterapeutti sanoi aikoinaan yhdessä radiohaastattelussa, niin suomalainen nainen on tyhmä. Se haluaa pelastaa miehen. Kuulemma suomalaisten naisten piirre tämä pelastamisvietti. Kun muissa maissa naiset haluaa palvontaa ja lahjontaa sekä tuntea itsensä eristyiseksi, niin suomalainen nainen kiihottuu reppanoista ja pelastusprojekteista. Sitten tullaan itkemään kun on tultukin hyväksikäytetyksi pelastustehtävässään. Ja miten tästä reppanasta ei sukeutunutkaan se pelastava MIES, vaan päinvastoin se loisiminen vaan jatkui, valheet ja pettäminen. Kohta huomataan, että se reppana ei ehkä niin reppana ollutkaan vaan kokenut huijari. Siinä on sitten mennyt, rahat, maine ja mielenterveys kun miehellä on jo uusi nainen mikä pelastaa miestä sinulta.
Ei kai parisuhdeterapeutti nyt ihan noin voi sanoa?
Ihan sanatarkasti sanoi, että suomalainen nainen on tyhmä. Siksi jäin kuuntelemaankin, että mitä ihmettä? Kuinka kehtaa sanoa noin? Olin itse samantyyppisessä tilanteessa sillä hetkellä ja jäin kuuntelemaan. Harmi etten nimeä ottanut ylös, koska olisin tarvinnut hänen suorasukaista puhettaan tulevina vuosina ja monesti. Minä olin nimittäin tyhmä sen jälkeen ja monta kertaa. Silti aina se haastattelu nousi mieleen ja hoin sitä itselleni että olen tyhmä. Pelastin ihmistä joka tuhosi minut. pakkohan sitä silloin on olla tyhmä.
E tuo liity välittämättä tyhmyyteen, se on pikemminkin hahmotuksen ongelma tai käytösmalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
deinonychus kirjoitti:
Mä aina ihmettelen tämän kaltaisia viestejä. Ei oikein olla samalla taajuudella.
Esimerkki psykopaatista/sosiopaatista: eräällä suomalaisella sarjamyrkhääjällä oli suuri määrä naisystäviä. Hurmasi näitä mm. kertomalla lehtolapsista, joita ei oikeasti ollut olemassa. Naisiin uppoaa kaikenlaiset tuollaiset psykopaattien valheet. Psykopaatit ja sosiopaatit osaavat ruokkia naisen fantasielämää oikealla tavalla. Seuraava vaihe on tietysti se, että nainen saadaan antamaan miehelle koko omaisuutensa, tai sitten nainen avataan kirurgiveitsellä ja asetellaan poseerausasentoon Porvoonväylän varrelle.
Naiset on helppoja. Kuten eräs suomalainen parisuhdeterapeutti sanoi aikoinaan yhdessä radiohaastattelussa, niin suomalainen nainen on tyhmä. Se haluaa pelastaa miehen. Kuulemma suomalaisten naisten piirre tämä pelastamisvietti. Kun muissa maissa naiset haluaa palvontaa ja lahjontaa sekä tuntea itsensä eristyiseksi, niin suomalainen nainen kiihottuu reppanoista ja pelastusprojekteista. Sitten tullaan itkemään kun on tultukin hyväksikäytetyksi pelastustehtävässään. Ja miten tästä reppanasta ei sukeutunutkaan se pelastava MIES, vaan päinvastoin se loisiminen vaan jatkui, valheet ja pettäminen. Kohta huomataan, että se reppana ei ehkä niin reppana ollutkaan vaan kokenut huijari. Siinä on sitten mennyt, rahat, maine ja mielenterveys kun miehellä on jo uusi nainen mikä pelastaa miestä sinulta.
Suomalaiset naiset ovat kyllä sitten todella sympaattisia ja empaattisia <3 Oman itsensä vuoksi ei ehkä kuitenkaan kannattaisi olla, sillä aika paikkansa pitävä analyysi.
Btw, ei se ole naisten vika, että eivät voi ymmärtää huijarimiesten ajatusmaailmaa, jos heillä ei ole mitään kokemusta tai tietoa siitä, että jotkut voivat olla niin kusipäitä. Se, että ei ymmärrä, kertoo joko siitä, että ei itse ole sellainen, tai ei ole kokemustakaan sellaisesta.
Hän oli tehnyt työtä 25 vuotta pariskuntien parisuhdeterapeuttina ja yhä jaksoi ihmetellä, miten suomalainen nainen olettaa, että parisuhteeseen otettu nahjus muuttuu prinssiksi kun hän vain tekee työtä tarpeeksi sen miehen muuttamiseksi. Kun lähtee tällä mielellä parisuhteeseen voi käydäkin huonosti itselle. Harvempi mies on niin reppana kuin esittää.
Noin kauan terapeuttina, eikä edelleenkään ymmärtänyt ihmismieltä.
Oli kyllä täysin väärällä alalla.Taas yksi kaikkitietävä. 😂
Taas yksi väliinhuutelija, jolla ei ole asiaa.
Luulisi tuon nyt jokaisen ajattelevan ihmisen käsittävän.
Olis tääl muka muitakin ihmisii, ei ainakaan kun puoli miljardii.. :'D
Vierailija kirjoitti:
Ei psykopatia näy mitenkään ihmisestä, kokeneetkin kokeneetkin kriminaalipsykiatrit tekevät vangeille pitkälliset testit ennenkuin voidaan antaa psykopaatin diagnoosi. Psykopatiahan tarkoittaa sitä, että ihminen on tunnekylmä, ei tunne katumusta teoistaan. Psykopaatteja on kaikissa yhteiskuntaluokissa, on rikkaita ja köyhiä, tyhmiä ja älykkäitä, näin yksinkertaistettuna.
Eivät kaikki psykopaatit ole rikollisia, eivätkä kaikki tee rikoksia.
Yksinkertaistettuna: tunnetko sinä katumusta kun heität käytetyn paperinenäliinan roskiin?
Ei tunne psykopaattikaan katumusta tappaessaan ihmisen, se ihminen merkitsee yhtä paljon psykopaatille, kuin se käytetty paperinenäliina sinulle. Siksi heillä ei ole mitään tarvetta tunnustaa rikoksia, koska eivät tunne katumusta, tai huonoa omatuntoa.
Eivätköhän ammattilaiset tunnista lopputuloksen heti ensitapaamisella, mutta muille ihmisille pitää vaan toimittaa vedenpitävät todisteet psykopatiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
deinonychus kirjoitti:
Ei kai parisuhdeterapeutti nyt ihan noin voi sanoa?
Ihan sanatarkasti sanoi, että suomalainen nainen on tyhmä. Siksi jäin kuuntelemaankin, että mitä ihmettä? Kuinka kehtaa sanoa noin? Olin itse samantyyppisessä tilanteessa sillä hetkellä ja jäin kuuntelemaan. Harmi etten nimeä ottanut ylös, koska olisin tarvinnut hänen suorasukaista puhettaan tulevina vuosina ja monesti. Minä olin nimittäin tyhmä sen jälkeen ja monta kertaa. Silti aina se haastattelu nousi mieleen ja hoin sitä itselleni että olen tyhmä. Pelastin ihmistä joka tuhosi minut. pakkohan sitä silloin on olla tyhmä.
E tuo liity välittämättä tyhmyyteen, se on pikemminkin hahmotuksen ongelma tai käytösmalli.
Se on kiltteyttä ja sinisilmäisyyttä, että luottaa muihin ihmisiin. Itselle on ollut sekä hyötyä että haittaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnistan psykopaatin.
Olen ollut tekemisissä ihmisen kanssa joka kehuskeli olevansa psykopaatti. Miten korkeita tuloksia testistä sai. Etkä kyllä häntä tunnistaisi.
Psykopaatti ei ole mikään tavallinen ihminen joka on juuri teille töissä erilainen vs minkälainen hän on kotona. Hän ei ole mystisesti paha.😂
Vaan esimerkiksi haukkuu ja systemaattisesti pyrkii pilaamaan muiden maineen, kiusaamaan ja eristämään ihmisen.
Persoonallisuushäiriö tarkoittaa että on haitaksi itselleen ja muille.
Ihminen joka on erilainen kuin muut, jolla on erilaiset silmät tai katse, ei todellakaan ole diagnosoitavissa yhtään miksikään. Sellainen olisi julmaa kiusausta.
Yksikään tasapainoinen ihminen ei käyttäyty kuten ap.
Kaikki persoonallisuushäiriötyypit eivät suinkaan aiheuta haittaa muille, lähinnä itselleen. Esim. eristäytyvä ja estynyt persoonallisuus lähinnä vetäytyvät ihmiskontakteista. Narsismi, antisosiaalisuus jne. ovat sitten erikseen.
"Persoonallisuushäiriöiden olennainen piirre on jo nuorella iällä ilmennyt ja itsepäisen jäykkä kokemisen tai käyttäytymisen tapa, joka aiheuttaa henkilölle kärsimystä tai on hänelle muuten haitallinen" - Terveyskirjasto
Persoonallisuushäiriö sanana ei tarkoita periaatteessa muuta kuin että jotkut persoonallisuudenpiirteet ovat henkilöllä korostuneet, ja käytös ja ajattelu on jäykkää ja esiintyy jatkuvasti kaikissa tilanteissa. Se, mikä häiriö on kyseessä, riippuu siitä, mikä/ mitkä piirteet ovat persoonallisuudessa ylikorostuneita.
Eli kaikille voidaan luokitella joku persoonallisuushäiriö? 😂 Sinun mukaan kyllä.
Persoonalisuushäiriö tarkoittaa että tietyt piirteet ovat patologisia. Minä olen introvertti, ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Meinaatko että minutkin voisi nyt diagnosoids eristäytyväksi.
Jokainen eksä joka teitä petti ja loukkasi ei ole narsisti. Vaikka teille siitä tulisikin parempi mieli ja saatte itseänne nostettua muiden yläpuolelle. (Ei ole tervettä)
En ole tunnistanut kuin yhden eksäni narsistiksi. Asiaa auttoi kun ammattilaiset sanoivat, etteivät ole eläessään tavanneet noin vaikeaa ihmistä, ja juokse pois.
ADHD:t ovat kuulemma täydellisiä uhreja psykopaateille ja narsisteille. Mennä tohottavat eteenpäin ja unohtavat ikävät tapahtumat nopeasti. Tunnustan.
Ketä edes kiinnostaa jotkut exät, ellei erosta ole kuin vasta vähän aikaa. No ei ketään tervettä?! :'D Mun puolesta mun ex voi ihan hyvin nussutella pitkin kyliä ja vaikka ulkomaita myöten, ei kuulu mulle enää, eikä kiinnostakaan sen puoleen. Kaikkea hyvää vaan! :) Uskon hänenkin muistelevat minua enemmänkin lämmöllä, silloin harvoin kun jostain muistin syövereistä etäisenä haamuna näyn..
Mulla on narsistinen nuorempi sisar. Itseihailu ja itsensä jalustalle nostava. "Olen kaikessa parempi..." Haukkuu takanapäin jos asiat eivät mene kun hän on ajatellut. Ensisijaisesti ajattelee omaa parastaan ja huomion/ihailun saamista. Ei halua jakaa asioita muiden sisarusten kanssa, tärkeintä on saada ITSE kunnia asioista. Ei tee koskaan mielestään väärin. Jopa nykyinen (ties kuinka mones mies) pitää sisarta itsekkäänä. Sääliksi käy systerin lapsi. Joka saa usein huomata miten oman äidin toiveet ovat tärkeimpiä ja itserakkaus pohjatonta. Onneksi lapsen isä sentään on normaali.
Kuka muka viitsii myöntää että ex mies oli umpi pervo!? :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on narsistinen nuorempi sisar. Itseihailu ja itsensä jalustalle nostava. "Olen kaikessa parempi..." Haukkuu takanapäin jos asiat eivät mene kun hän on ajatellut. Ensisijaisesti ajattelee omaa parastaan ja huomion/ihailun saamista. Ei halua jakaa asioita muiden sisarusten kanssa, tärkeintä on saada ITSE kunnia asioista. Ei tee koskaan mielestään väärin. Jopa nykyinen (ties kuinka mones mies) pitää sisarta itsekkäänä. Sääliksi käy systerin lapsi. Joka saa usein huomata miten oman äidin toiveet ovat tärkeimpiä ja itserakkaus pohjatonta. Onneksi lapsen isä sentään on normaali.
Kultaseni. Se lapsen isä pitää sua hulluna.
Sellaisia ne nuoret naiset on. ;)
Narsisti raivostui, kun ei mennytkään manipulointi ja kusetus kaverilleen läpi. Minä olin vaan ihan oma itseni niin kuin aina. Ei siihen muuta tarvita. Tätä samaahan sä teit jo lapsena. Yritti saattaa minut huonoon valoon.
Kiitos kaverilleen, kun ei mennyt vipuun.
Edelliset kommentit siis pikkusiskolta. Narsistin uhrilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tekemisissä ihmisen kanssa joka kehuskeli olevansa psykopaatti. Miten korkeita tuloksia testistä sai. Etkä kyllä häntä tunnistaisi.
Psykopaatti ei ole mikään tavallinen ihminen joka on juuri teille töissä erilainen vs minkälainen hän on kotona. Hän ei ole mystisesti paha.😂
Vaan esimerkiksi haukkuu ja systemaattisesti pyrkii pilaamaan muiden maineen, kiusaamaan ja eristämään ihmisen.
Ihminen joka on erilainen kuin muut, jolla on erilaiset silmät tai katse, ei todellakaan ole diagnosoitavissa yhtään miksikään. Sellainen olisi julmaa kiusausta.
Kaikki persoonallisuushäiriötyypit eivät suinkaan aiheuta haittaa muille, lähinnä itselleen. Esim. eristäytyvä ja estynyt persoonallisuus lähinnä vetäytyvät ihmiskontakteista. Narsismi, antisosiaalisuus jne. ovat sitten erikseen.
"Persoonallisuushäiriöiden olennainen piirre on jo nuorella iällä ilmennyt ja itsepäisen jäykkä kokemisen tai käyttäytymisen tapa, joka aiheuttaa henkilölle kärsimystä tai on hänelle muuten haitallinen" - Terveyskirjasto
Persoonallisuushäiriö sanana ei tarkoita periaatteessa muuta kuin että jotkut persoonallisuudenpiirteet ovat henkilöllä korostuneet, ja käytös ja ajattelu on jäykkää ja esiintyy jatkuvasti kaikissa tilanteissa. Se, mikä häiriö on kyseessä, riippuu siitä, mikä/ mitkä piirteet ovat persoonallisuudessa ylikorostuneita.
Eli kaikille voidaan luokitella joku persoonallisuushäiriö? 😂 Sinun mukaan kyllä.
Persoonalisuushäiriö tarkoittaa että tietyt piirteet ovat patologisia. Minä olen introvertti, ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Meinaatko että minutkin voisi nyt diagnosoids eristäytyväksi.
Jokainen eksä joka teitä petti ja loukkasi ei ole narsisti. Vaikka teille siitä tulisikin parempi mieli ja saatte itseänne nostettua muiden yläpuolelle. (Ei ole tervettä)
Täh? No en meinannut. Introversio ei ole persoonallisuushäiriön merkki. Se on normaali luonteenpiirre. Silloin kun yksittäinen piirre on ylikorostunut ja aiheuttaa ongelmia, kun ihminen on käyttäytymisessään ja ajattelussaan kaavamainen ja joustamaton, kyseessä on häiriö. Kaikki yksin viihtyvät ihmiset eivät ole persoonallisuushäiriöisiä, vaan voivat voida hyvin viihtyessään yksin. Vasta kun ihminen on esim. niin estynyt, että pelkää sosiaalisia tilanteita ja arvostelun kohteeksi joutumista, tekee virhetulkintoja muiden käyttäytymisestä ja tämä alkaa rajoittaa elämää, puhutaan häiriötilasta.
Rautalangasta: kaikilla ihmisillä on tiettyjä persoonallisuudenpiirteitä (esim. terve määrä narsismia), mutta kun joku yksittäinen piirre ylikorostuu ja sitä on persoonassa niin paljon, että se aiheuttaa ongelmia (esim. sairaalloinen määrä itseihailua ja itsen korostamista), kyseessä on häiriötila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? No en meinannut. Introversio ei ole persoonallisuushäiriön merkki. Se on normaali luonteenpiirre. Silloin kun yksittäinen piirre on ylikorostunut ja aiheuttaa ongelmia, kun ihminen on käyttäytymisessään ja ajattelussaan kaavamainen ja joustamaton, kyseessä on häiriö. Kaikki yksin viihtyvät ihmiset eivät ole persoonallisuushäiriöisiä, vaan voivat voida hyvin viihtyessään yksin. Vasta kun ihminen on esim. niin estynyt, että pelkää sosiaalisia tilanteita ja arvostelun kohteeksi joutumista, tekee virhetulkintoja muiden käyttäytymisestä ja tämä alkaa rajoittaa elämää, puhutaan häiriötilasta.
Rautalangasta: kaikilla ihmisillä on tiettyjä persoonallisuudenpiirteitä (esim. terve määrä narsismia), mutta kun joku yksittäinen piirre ylikorostuu ja sitä on persoonassa niin paljon, että se aiheuttaa ongelmia (esim. sairaalloinen määrä itseihailua ja itsen korostamista), kyseessä on häiriötila.
Kuulostaa kiusaamisen seuraukselta, postraumaattiselta stressireaktiolta.
itseihailua ja itsen korostamista), kyseessä on häiriötila.
Sellaisia ne nuoret naiset humalassa on. :)
Oikeinko laskelmoit, että otat marionetti nukeksi tällaisen ihmisen, joka ei ole minua muualla kuin ykkösiin pukeutuneena jne nähnyt? Jo vuosia sitten päätit näin?
Taas yksi kaikkitietävä. 😂