Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manipuloinnin mestari/psykopaatti.

Vierailija
29.08.2020 |

Eikö olekin niin, että ns. manipuloinnin mestari "osaa" kaikki mahdolliset keinot, jotka kertovat luotettavuudesta? Siis nämä aidot hymyt jne. muut merkit että on uskottava.

Näin minusta ainakin tuntuu yhden kokemuksen perusteella, tällainen ihminen sattui tulemaan elämääni. Mutta nyt olen siis poistanut. Toki muistelen häntä, kun ex on. Mutta siis muistuu vieläkin mieleen ne suurehkot silmiin katsovat niin VILPITTÖMÄT silmät. Mutta paljon, hyvin paljon paljastui valheita.

En tiedä tiedostaako ko. ihmiset asioita & merkkejä, miten voit olla uskottavan oloinen vai uskovatko ne täysillä juuri kulloisellakin kertomahetkellä siihen omaan juttuunsa, ettei ilmeet sitten paljasta valhetta.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työantaja/esimies oli psyko. Ensivaikutelma oli sellainen lämminhenkinen äitihahmo, joka huolehtii työntekijöistään kun omista lapsistaan. Puolessa vuodessa homman nimi alkoi selvitä minulle. Todella ovela ja uskottava hirviö. 

Kun psyko osuu kohdalla, on vain yksi asia mitä pitää tehdä. Älä ole missään tekemisissä tälläisen ihmisen kanssa. Enää ikinä. 

Mulla oli myös tällainen esimies. On nainen. Hän taas oli aluksi ujon ja hiljaisen oloinen. Osasi olla kohtelias ja käyttäytyä hyvin halutessaan. Alaiset vaihtui todella tiheään, koska alaisille näyttäytyi millainen psykopaatti on kyseessä.

Vierailija
22/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole koskaan ollut esimies, koska kieltäydyin siitä kohteliaasti. Työkaverit vaihtuivat välillä muuttuneiden elämäntilanteidensa vuoksi, eli omista henkilökohtaisista syistä. Osa oli pitkäaikaisia ja on edelleen tutuissani, osa jopa ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi käydä thaikuissa nusaisemassa. On myös hyvä selvittää, onko tuo miten yleistä koko suvussa miesten kesken. Siellä voi olla monta poikamiestä.

Vierailija
24/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa asian puheeksi ihan suoraan tuolla yhdessä paikassa, että tunteeko tällaisen vähän epävakaan ihmisen, JOS meno ei muutu. Mielestäni olen antanut näitä mahdollisuuksia aika paljon muuttaa käytöstään.

Vierailija
25/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit ja epävakaat uskoo itse omat horinansa. Antisosiaaliset ja psykopaatit on vakuuttavia koska ei tosiaan ole syyllisyydentuntoa puskemassa esityksen läpi.

Jospa perehtyisit ensin epävakauteen ennen kuin niputat yhteen sen yhteen narsismin ja antisolialismin/psykopatian kanssa. Taudinkuvaan ei kuulu patologinen valehtelu. Itselle epävakautta ja olen päinvastoin ylirehellinen ihminen.

Vierailija
26/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskallan ja pystyn, "olenhan psykopaatti"? Eikö pelota yhtään.

Vierailija
27/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen kanssa (voi olla yhtä hyvin nainen kuin mieskin) voit huomata että henkilö on sinusta kaivamillaan tai päättelemillään heikoilla kohdilla ja valehtelulla provosoinut sinut tuohtumaan, käyttänyt tuohtumuksellasi antamaasi tilaisuutta loukatakseen tai mitätöidäkseen sinua lisää ja näin lonut tilanteen jossa sinun pitää

A) pyytää häneltä anteeksi, hän pyytää korkeintaan anteeksi jotain epämääräistä

B) myöntää että olet väärässä ja ohittaa täysin hänen provosointinsa ja valehtelunsa

C) hyvittääksesi tehdä niinkuin hän haluaa tai suostua häntähyödyttävään kompromissiin.

Se, mitä hän haluaa, oli se perimmiltään miten itsekästä tahansa naamioidaan sinun tai perheen parhaaksi.

Näille tapauksille on yleistä saada sinut epäilemään omaa mielenterveyttäsi ja ohittamaan sen että hän ei itse puhu totta ja hän loukkaa sinua niin kuin normaali ihminen ei tekisi. Jos suutut helposti ikävistä loukkauksista mutta olet kuitenkin luonteeltasi kiltti ja hyväuskoinen olet hänelle ihannemaalitaulu.

Hyvä herättelijä on se kuinka tällainen henkilö loppujen lopuksi suhtautuu siihen jos joutuu auttamaan tai tukemaan aidosti toista. Puheissaan hän on loistava auttaja ja kuuntelija mutta lopputulos on päinvastainen. Hän käyttää ilman omantunnontuskia hyväksi tilannetta kuin tilannetta.

Vierailija
28/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudestakin voidaan kostaa, jos se on räikeästi vääristelty.

Aito psykopaatti taas voi kostaa ihan totuudestakin.

Vierailija
29/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen kanssa (voi olla yhtä hyvin nainen kuin mieskin) voit huomata että henkilö on sinusta kaivamillaan tai päättelemillään heikoilla kohdilla ja valehtelulla provosoinut sinut tuohtumaan, käyttänyt tuohtumuksellasi antamaasi tilaisuutta loukatakseen tai mitätöidäkseen sinua lisää ja näin lonut tilanteen jossa sinun pitää

A) pyytää häneltä anteeksi, hän pyytää korkeintaan anteeksi jotain epämääräistä

B) myöntää että olet väärässä ja ohittaa täysin hänen provosointinsa ja valehtelunsa

C) hyvittääksesi tehdä niinkuin hän haluaa tai suostua häntähyödyttävään kompromissiin.

Se, mitä hän haluaa, oli se perimmiltään miten itsekästä tahansa naamioidaan sinun tai perheen parhaaksi.

Näille tapauksille on yleistä saada sinut epäilemään omaa mielenterveyttäsi ja ohittamaan sen että hän ei itse puhu totta ja hän loukkaa sinua niin kuin normaali ihminen ei tekisi. Jos suutut helposti ikävistä loukkauksista mutta olet kuitenkin luonteeltasi kiltti ja hyväuskoinen olet hänelle ihannemaalitaulu.

Hyvä herättelijä on se kuinka tällainen henkilö loppujen lopuksi suhtautuu siihen jos joutuu auttamaan tai tukemaan aidosti toista. Puheissaan hän on loistava auttaja ja kuuntelija mutta lopputulos on päinvastainen. Hän käyttää ilman omantunnontuskia hyväksi tilannetta kuin tilannetta.

Mun isosisko on just tuollainen.

Vierailija
30/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos totuus on vääristelty niin sehän on vale. Tyypillistä on tuoda esiin vain uhrin reaktio tapahtumiin. Kertomatta mikä johti uhrin reaktioon. Klassisimpia mitä kuulee aika usein on tämä kun mies tai vaimo koetaan mustasukkaiseksi. Syyllistetään toista niistä tunteista. Jätetään kuitenkin kertomatta, että itse on aiheuttanut toiminnallaan syyn toiselle kokea näitä tunteita. On flirttailtu, kosketeltu jopa petetty avoimesti. Puoliso tietää nämä asiat, mutta niitä ei kerrota yleisölle jolle uhriudutaan mustasukkaisesta puolisosta. Eli jätetään oma osuus sopivasti kertomatta. Silloin kyseessä on valehtelu.

Vierailija
31/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sua ei pelota, koska tiedät, että olen oikeasti ylikiltti. Siksi niin helppo kohde, mutta joskus se herkkäkin voi kerätä rohkeutensa ja puolustautua. Jos on pakko.

Vierailija
32/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos totuus on vääristelty niin sehän on vale. Tyypillistä on tuoda esiin vain uhrin reaktio tapahtumiin. Kertomatta mikä johti uhrin reaktioon. Klassisimpia mitä kuulee aika usein on tämä kun mies tai vaimo koetaan mustasukkaiseksi. Syyllistetään toista niistä tunteista. Jätetään kuitenkin kertomatta, että itse on aiheuttanut toiminnallaan syyn toiselle kokea näitä tunteita. On flirttailtu, kosketeltu jopa petetty avoimesti. Puoliso tietää nämä asiat, mutta niitä ei kerrota yleisölle jolle uhriudutaan mustasukkaisesta puolisosta. Eli jätetään oma osuus sopivasti kertomatta. Silloin kyseessä on valehtelu.

"On flirttailtu, kosketeltu jopa petetty avoimesti" Kuinka tyhmä pitää olla, jos tuossa pitää vielä miettiä.. :D Sehän on pelannut täysin avoimin kortein.. :'D

Vierailija
33/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä ei kerrota yleisölle jolle uhriudutaan mustasukkaisesta puolisosta.

Kukaan ei ole uhriutunut kellekään ja "yleisö" voi tunkea päänsä vaikka rectumiinsa ja olla puuttumatta toisten asioihin. Omatkaan teot kestä päivänvaloa.. :'D

Vierailija
34/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen isosisko. Yrittää koko-ajan järjestää mulle vaikeuksia mustamaalaamalla pitkin kaupunkia.

Mulla täti ja pari muuta sukulaista. Taustalla heillä lapsiperheköyhyyttä lapsuuden perheissään sekä osalla seksuaalista hyväksikäyttöä lapsena joten kostavat sitä minulle, jolla menee hyvin ja joka olen syntynyt sukuni parhaiten menestyneeseen ja eniten vaurastuneeseen perheeseen. 

Vierailija
35/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen isosisko. Yrittää koko-ajan järjestää mulle vaikeuksia mustamaalaamalla pitkin kaupunkia.

Mulla täti ja pari muuta sukulaista. Taustalla heillä lapsiperheköyhyyttä lapsuuden perheissään sekä osalla seksuaalista hyväksikäyttöä lapsena joten kostavat sitä minulle, jolla menee hyvin ja joka olen syntynyt sukuni parhaiten menestyneeseen ja eniten vaurastuneeseen perheeseen. 

Minun lapsuuden perheeni taas ei ollut köyhä, jos ei rikaskaan, mutta ymmärrän sua muuten.

Vierailija
36/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin jo lapsena hyvin avoimesti, että minulle ollaan kateellisia, koska meillä oli omia hevosia.

Vierailija
37/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä juotiin, siellä nussittiin. Aamulla tyhjät oli pussit niin! :D

Vierailija
38/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jospa oisit ollut mukana.. Hetkinen, olithan sinä.. ;)

Vierailija
39/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei psykopatia näy mitenkään ihmisestä, kokeneetkin kokeneetkin kriminaalipsykiatrit tekevät vangeille pitkälliset testit ennenkuin voidaan antaa psykopaatin diagnoosi. Psykopatiahan tarkoittaa sitä, että ihminen on tunnekylmä, ei tunne katumusta teoistaan. Psykopaatteja on kaikissa yhteiskuntaluokissa, on rikkaita ja köyhiä, tyhmiä ja älykkäitä, näin yksinkertaistettuna.

Eivät kaikki psykopaatit ole rikollisia, eivätkä kaikki tee rikoksia.

Yksinkertaistettuna: tunnetko sinä katumusta kun heität käytetyn paperinenäliinan roskiin?

Ei tunne psykopaattikaan katumusta tappaessaan ihmisen, se ihminen merkitsee yhtä paljon psykopaatille, kuin se käytetty paperinenäliina sinulle. Siksi heillä ei ole mitään tarvetta tunnustaa rikoksia, koska eivät tunne katumusta, tai huonoa omatuntoa.

Vierailija
40/96 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olit, jos niin sovitaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi