Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoavat nuoret naiset

Vierailija
28.08.2020 |

Mistä johtuu, kun niin monet nuoret naiset ovat nykyään lihavia? Ei pulleita vaan lihavia. Itse oli omassa nuoruudessa se silmiinpistävä luokan pullukka ja edelleen, nyt 30 -vuotiaana, olen 10-15kg ylipainoinen, mutta silloin (15-20 vuotta sitten) meitä lihavia tyttöjä/nuoria naisia oli paljon vähemmän. Nykyään alkaa olemaan aika masseva prosentti katukuvassa kookkaita naisia.

Toivottavasti ei poistu, ei ole mitään läskivihaa, kun itsekin olen pullero. Kiinnostaa vaan tietää

Kommentit (453)

Vierailija
441/453 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymuksutkin on niin pullavia ettei tosikaan

Vierailija
442/453 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Pienestä saakka saatu kaikkea, mitään rakentavaakaan kritiikkiä ei ole saatu, eikä painosta ole saanut mainita ettei vaan tule syömishäiriötä lapselle No, mitä se reipas ylipaino nyt sitten on kun syömishäiriötä. Veikkaan kuitenkin mt-lääkkeitä isoon osaan tässä lihomisessa. Nykynuoret ei kestä yhtään vastoinkäymisiä ja paineita, lääkkeillä ratkotaan ongelmia.

Päinvastoin. Mulla oli lapsena pientä pyöreyttä ja siihen todellakin puututtiin. Kun muutin pois kotoa, lihoin ekana syksynä 10 kg kun sain viimein syödä. Toki nyt oikeasti aikuistuneena terveelliset elämäntavat ovat alkaneet kiinnostaa ihan oikeasti. Normaalia ruokasuhdetta en tule saamaan ikinä kylläkään.

Nämä nykyiset lihavat nuoret ovat juuri tuon parista kilosta paasaamisen tulosta, toki joukossa on varmasti johonki ahdistukseen ahmivia. 

Mun neuvo on että tehkää kotona normaalit t

Ongelma nykyaikana on se, että se "terveellinen kotiruoka" kuitataan liian usein pitsalla tai muulla epäterveellisellä lihottavalla mättöruoalla. 

Lapset totutetaan siihen jo hyvin nuoresta. Kauppojen hyllyt pursuaa lasta houkuttavia, iloisin lasten sarjakuvahahmoin koristeltuja muropaketteja, keksejä ja vanukkaita. Elintarvikejätit groomaa tällä tavalla lapsia sokerin suurkuluttajiksi.

Mikä on "normaali ruokasuhde" ? Se että on ok. herkutella ja lihoa hyvällä omatunnolla ylipainoiseksi? 

Nykyihmisistä suurimalla osalla on "hankala ruokasuhde". Ei haluta olla lihavia mutta ei samalla haluta tai kyetä lopettaan ruokamässäilyä.

Olen samaa mieltä, että lasta ei saa syyllistää, jos hän on ylipainoinen. Syy ja vastuu on yksin vanhemmissa. Vanhempien tehtävä on keksiä ratkaisuja esim. terveellistä ja kevyttä kotiruokaa. Yhteinen liikuntaharrastus. Lapselle voi osoittaa muullakin tavalla rakkautta kuin syöttää hänelle makeisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/453 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?

Lihava nainen ei raskaudu kun taas lihava mies panee naisen paksuksi 😎

Vierailija
444/453 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
445/453 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka  on  se  vastaus, ennen  piti  liikkua  enempi  lihasvoiman  avulla.

Vierailija
446/453 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitkytluvun puolessavälissä luokallani oli 40 oppilasta. Kukaan ei ollut läski 

Vierailija
447/453 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihovat, ei lihoavat.

Vierailija
448/453 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?

Lihava nainen ei raskaudu kun taas lihava mies panee naisen paksuksi 😎

Lihava mies ei saa naista raskaaksi, koska hänellä ei ole kunnollisia siittiöitä.

Vierailija
449/453 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasasen leveitä lähes kaikki, ruokailutavat on muuttuneet niin paljon muutamassa vuodessa.

Vierailija
450/453 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhti kiihtyi kun tuli proteiinituotteet. 

Vierailija
451/453 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
452/453 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitkytluvun puolessavälissä luokallani oli 40 oppilasta. Kukaan ei ollut läski 

Samaa ikäluokkaa. Munkin luokalla ( ja koko koulussa) kaikki hoikkia,  vain pari pyöreämpää jotka nykyään olisivat normaalivartaloisia.

Vierailija
453/453 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauhti kiihtyi kun tuli proteiinituotteet. 

Ei kun rasvattomat light-tuotteet. Niissä rasva korvattiin sokerilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä