Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoavat nuoret naiset

Vierailija
28.08.2020 |

Mistä johtuu, kun niin monet nuoret naiset ovat nykyään lihavia? Ei pulleita vaan lihavia. Itse oli omassa nuoruudessa se silmiinpistävä luokan pullukka ja edelleen, nyt 30 -vuotiaana, olen 10-15kg ylipainoinen, mutta silloin (15-20 vuotta sitten) meitä lihavia tyttöjä/nuoria naisia oli paljon vähemmän. Nykyään alkaa olemaan aika masseva prosentti katukuvassa kookkaita naisia.

Toivottavasti ei poistu, ei ole mitään läskivihaa, kun itsekin olen pullero. Kiinnostaa vaan tietää

Kommentit (453)

Vierailija
261/453 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin nuoret naiset!

Vierailija
262/453 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkuminen ei auta painonpudotukseen paljoakaan. Toki säilyttää lihasmassaa, mutta 80% riippuu ruokavaliosta.

Joten eikö samalla periaatteella voisi ajatella että liika syöminen on suurin syy myös ylipainoon, ei niinkään liikkumattomuus, joka toki sekin on pahasta.

Itse laihduin 10kg kun jätin sokerin pois. En harrasta himotreeniä, lähinnä arkiliikuntaa, kävelyä, joogaa.

Vieläkö tätä jaksetaan jankuttaa? Mikään ei laihuta niin paljon kuin säännöllinen aerobinen hikiliikunta. Nämä joogat ja kuntosalit eivät pudota painoa, harmittaa kuin pt:t niitä korostavat. En tiedä kenekään lihavan laihtuneen kuntosalitreenillä tai ruokavaliomuutoksilla, tiedän kuitenkin monta entistä lihavaa, jotka ovat laihtuneet aloitettuaan säännöllisen, aerobisen liikunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/453 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taasko ne lihavay vinkuu?

Vierailija
264/453 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävimme 1 kk sitten Tallinnassa ja ero Helsingin katukuvaan oli kuin päivä ja yö. En nähnyt koko VIIKON yhtäkään selkeästi lihavaa nuorta. Siis sellaisia +5-10 kg ylimääräistä oli muutama ja loput hoikkia. Koko kaupunki. Mistä tämä johtuu? 

t. kolmekymppinen nainen

Niin, mistä mahtaa johtua? Pitäisiköhän sinun muun treenin lisäksi treenata myös yläpäätäsi, mitä myös yleisivistykseksi kutsutaan?

Sinä et varmaan ole lihava. Sanotaan, että lihavat on leppoisia. Mahdat olla aikamoinen soppaluu.

Vierailija
265/453 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielipoliisi täällä. Verbi on lihoa, ei lihota.

Ai esimerkiksi "maito ei lihoa" ?

Lihoa ja lihottaa ovat kaksi eri verbiä. Vink vink.

Maito ei lihota, maito lihottaa. Maidon juoja voi lihoa.

Vierailija
266/453 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielipoliisi täällä. Verbi on lihoa, ei lihota.

Ai esimerkiksi "maito ei lihoa" ?

Lihoa ja lihottaa ovat kaksi eri verbiä. Vink vink.

Maito ei lihota, maito lihottaa. Maidon juoja voi lihoa.

Miten ihmisillä ei ole edes suomen kieli hallussa?.

Vierailija
267/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?

Miehissä on ehkä enemmän ylipainoisia, mutta lihavissa naisia, varsinkin tosiläskeissä.

Vierailija
268/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaan kuljetaan autolla nykyisin. Me asumme pienessä kaupungissa, jossa välimatkat on todella lyhyitä. Silti lapsia viedään kavereiden synttäreille ja harrastuksiin autolla alle kilometrin päähän. (Lihavuuden lisäksi lapsista kasvaa uusavuttomia, kun eivät kulje alakouluikäisenä minnekään itse.) Lisätään tähän vielä roskaruoka ja herkut, niin ei ole vaikea arvailla miksi ihmiset lihoo jo hyvin nuoresta.

Vierailija
269/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ovat laihtuavat nuoret naiset?

Vierailija
270/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkkeet itsessään lihoita. Vaan elintavat. Eli ne mielialalääkkeet on kyllä jotenki saanu sun ruokailu/juomailu tai liikuntatottumukset muuttumaan. Turha yrittää pistää lihoamista minkään lääkkeiden piikkiin, kun lihoaminen tapahtuu niin että syöt enemmön kaloreita kuin kulutat. Ikiliikkujaa ei ole keksitty...

Kyllä mm antipsykootit on ihan tunnettu lihottaja. Ne ei laita syömään vaan vaikuttaa aineenvaihduntaan ja aiheuttaa rasva-arvojen kohoamista. Lääkärin pitäisi seurata painoa kun niitä syö, mutta käytännössä sitä ei koskaan tehdä. Annetaan vaan tropit käteen ja ulos.

Itsellä on mielialalääke jonka sivuoirelistassa mainitaan mm anorexia, koska isommilla annoksilla laihduttaa tehokkaasti. Multa lähtee ruokahalu kokonaan ja aiheuttaa pientä maniaa.

Mies syö kahta eri antipsykoottia eikä saa painoa pois millään vaikka syö normaalisti ja kevyesti. Vatsa on ja pysyy. Samoja ruokia syödään, mutta mä oon hoikka ja miehellä kuulemma joku 20 kiloa painoa, joka alkoi kerääntymään lääkkeen aloituksen jälkeen.

Itse en tajua kuinka lääke voi olla vaikuttamatta kehoon jos se vaikuttaa aivoihin ja psyykeenkiin.

Koita syödä pari kuukautta vaikka ketipinoria tai remeronia ja tule sit sanomaan että paino ei nouse.

Olen syönyt n. 5 vuotta Ketipinoria ja paino pysynyt samana eli ei voi suoraviivaisesti vetää johtopäätöstä, että lääke lihottaa!

Vierailija
271/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vittumainen ilmiö deittailun näkökulmasta, koska nyt nainen saa huomiota jo ihan sillä ettei ole läski. Entistä pienempi todennäköisyys löytää vaimo.

Olen tehnyt huomion, että hoikat naiset ovat hemmetin nirsoja nykyään. Itse en muista viehäty.

Vierailija
272/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt  viimeisen 10 vuoden aikana jokatoinen muuttunu "syön tunteisiin"- tyypiksi. Sama tarina aina jokaisella.

Minulla taas käy päinvastoin: stressi vähentää ruokahaluani. Mutta eihän se ketään kiinnosta, koska pysyn näin hoikkana ja se on pääasia. On miehillä mitä katsoa, muusta viis. /s

Vierailija
273/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vittumainen ilmiö deittailun näkökulmasta, koska nyt nainen saa huomiota jo ihan sillä ettei ole läski. Entistä pienempi todennäköisyys löytää vaimo.

Oletko itsekin läski?

Vierailija
274/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri katsoin tyttären luokkakuvaa lukiossa. Kolme hoikkaa tyttöä, loput kaksoisleualla varustettuja persjalkaisia möhömahoja. Ne kaksi poikaa, jotka lukioon olivat päässeet olivat normaalipainoisia.

Ihana äiti tai isä. Kai muistit tyttärelle haukkua luokkatovereita? Anna kun arvaan, sun tytär oli yks niistä hoikista tietenkin?

Onko itselläs kaksoisleuka?

Vierailija
275/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosteen siirrolla loppuu koko lihavuus. Näitä tutkimuksia on tehty paljon. Outoa, ettei kelpaa niin monelle.

Toki voi itsekin yrittää muuttaa suoliston bakteerikantaa. Valistunut ravintoterapeutti ehkä pystyy auttamaan.

Vierailija
276/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei sua muutenkaan kelpuuttais. Ei ne läskitkään kun on niillekin enemmän kysyntää ku sulle. Oot varmasti joku yliksen säälittävä katkeroitunu katkarapumuna #ncel. Muuta Aasiaan. Siellä on sut kelpuuttavia akkoja pilvinpimein, jokasen kadunkulmalla. Täällä sua ei kukaan kelpuuta, ei edes yli 200kg nainen. Rumilus.

Vierailija
277/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä joka ilta niin kyllä se turvottaa.

Vierailija
278/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti kyllä katsoa sukulaistyttöä, joka n. 14 vuotiaana oli lihonut huomattavasti. Äitiä katsomalla näki, että miksi oli lihonut.

Jos vanhemmat ei yhtään ohjaa syömään fiksusti ja kävelemään koulumatkat, ohjaa urheilun pariin harrastuksissa jne., niin ei ihmekään että lapset lihoo. Tosi välinpitämätöntå touhua.

Vierailija
279/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?

Miehissä on ehkä enemmän ylipainoisia, mutta lihavissa naisia, varsinkin tosiläskeissä.

Naiset kirii 2% lihavien edullaan miesten 9% ylipainoiset kiinni siten, että keskimäärisen BMI:n ero on vain 0,2.

Eli joo, naisissa on enemmän lihavia, ja ne tosiaan näkyy eikä vain ole niukasti rajan yli.

Vierailija
280/453 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei sua muutenkaan kelpuuttais. Ei ne läskitkään kun on niillekin enemmän kysyntää ku sulle. Oot varmasti joku yliksen säälittävä katkeroitunu katkarapumuna #ncel. Muuta Aasiaan. Siellä on sut kelpuuttavia akkoja pilvinpimein, jokasen kadunkulmalla. Täällä sua ei kukaan kelpuuta, ei edes yli 200kg nainen. Rumilus.

Huomenta terrieri, pitkä päivä edessä taas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan