Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono Äiti kehitti 100000 euron Bisnes Finland-tukirahoilla kalapihvi- ja lihapullaeinekset

Vierailija
28.08.2020 |

Lihapullat tomaattikastikkeessa ja kalapihvi perunoilla. Mitä sinä kehittäisit sadalla tuhannella eurolla?

https://www.huonoaiti.fi/huono-aiti-ruoat-kaupassa/

Kommentit (739)

Vierailija
261/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanolla on tosi laadukkaan makuisia (valmis)ruokia ja kilohintakin selvästi näitä alempi. 

Vierailija
262/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piho kirjoitti:

Lihapyllia ja kalaa lidlistä halvemmalla ja ruoka avusta ilmaiseksi. Mitä järkee on keksiä uusi tuote ja tuhlata siihen valtion rahaa ja voitot itselle?

Vastasit juuri itse omaan kysymykseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari sai 100000€ kun keksi kaivaa lapiolla kuopan jo valmiiksi kaivettuun kuoppaan!

Miten omaperäistä

Vierailija
264/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miten tää Helin pääsi niin pitkälle tuossa ohjelmassa. Tai ymmärrän kyllä. Jos joku tuntematon iskä olis tuonut kisaan tyrkylle valmisruokapyttyjä, olisi tie noussut pystyyn jo ekassa jaksossa. Näin se vaan on, että nimi ja maine ratkaisivat sen, miksi Helin oli loppukilpailussa, vaikka tuotteessa ei ollut mitään uutta ja innovatiivista. Sori, mun mielipide.

Vierailija
265/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat pakkaukset on ainakin suunnitellut, kireästi irvistävä, tärähtäneen näköinen piirretty nainen. Ja kuka tuo ukko on tuotteen takapuolella? Itse huono äiti?

Vierailija
266/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sitten vilasemassa foodiesta tämän naisen tuotoksen hintaa. Ei j*malauta, kälynen lihapullasatsi melkein vitosen! On ainakin katteet kohdallaan. Tai no tuleeko sitä katetta, jos kaikki roudataan myymättöminä roskiin.

Jotain rajaa pitäis olla. Ymmärtäisin vielä senkin, jos tuo olisi tuplaten kalliimpi, kuin joku atrian lihapulla-annos, mutta kolminkertanen hinta kyllä takaa sen, että näitä tulee näkymään punalappuisina melko tiuhaan, kunnes vaivihkaa häipyvät hyllyiltä kokonaan. Minä teen tuohon hintaan ainakin neljä lihapulla-annosta, jotka laadussa hakkaa tuon valmispöperön mennen tullen.

Vierailija
267/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa, jos brändi olisi Hyvä Äiti ja lempeän värinen pakkaus. Kuka haluaa samaistua Huonoon Äitiin. Tuo vain negatiivista energiaa.

Vierailija
268/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin sitten vilasemassa foodiesta tämän naisen tuotoksen hintaa. Ei j*malauta, kälynen lihapullasatsi melkein vitosen! On ainakin katteet kohdallaan. Tai no tuleeko sitä katetta, jos kaikki roudataan myymättöminä roskiin.

Jotain rajaa pitäis olla. Ymmärtäisin vielä senkin, jos tuo olisi tuplaten kalliimpi, kuin joku atrian lihapulla-annos, mutta kolminkertanen hinta kyllä takaa sen, että näitä tulee näkymään punalappuisina melko tiuhaan, kunnes vaivihkaa häipyvät hyllyiltä kokonaan. Minä teen tuohon hintaan ainakin neljä lihapulla-annosta, jotka laadussa hakkaa tuon valmispöperön mennen tullen.

Valmisruoka ei oikeastaan kilpaile itse tehdyn kanssa. Jos on aikaa ja taitoa laittaa itse, niin silloin ei eines ole oikeastaan edes vaihtoehto. Siitähän siinä just maksetaan, että joku muu teki sen ruoan jo.

Vierailija
269/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyyriiksi tulee jos huono äiti ostaa näitä vaikka kolmelle lapselleen. Tosin onhan Suomessa vielä varakkaitakin ihmisiä.

Vierailija
270/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruoan ainesosien sisältöluettelo vaikuttaa enemmän kuin tuotemerkki siihen, mitä ostan. Jos on natriumglutamaatti tai hiivauute, ei jatkoon. 

Vierailija
271/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa reseptikilpailuissa ollut tarkoitus hakea jotain uutta?

Millä perusteella sinne oli valittu Huonon äidin liha/kala ja vihannekset -yhdistelmä?

Onko pesto, proteenipatukat tai kalalastu uutta?

Uudenlaisia versioita. Ei esim. kuusenherkkäpestoa ole ollut aikaisemmin kaupoissa.

ohis

Vierailija
272/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pistänyt ne 100000 Teslan tai muutaman muun teknofirman osakkeisiin. Sitten olisikin ollut useampi satatonninen, joilla olisin voinut luoda lisäksi tosi trendikkäät kasvispyörykät.

Vierailija
273/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta kuin einesruokaa. Mutta en minä kykenisi valitsemaan tuollaista brändinimeäkään. Ymmärrän, että se on vitsi ja "hauskaa", mutta en vaan pystyisi.

Vierailija
274/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olette kaupassa, ottakaa aina pari näitä sieltä kylmästä ja viekää jonnekin lämpimään hyllyyn. Sitten ne heitetään pois. Itse ainakin teen niin. Kyllä ahneen_ämmän_ pitää saada kosto!

Eli aiheutat tahallasi ruokahävikkiä ja tappiota kaupalle, joka kompensoi tämän nostamalla tuotteiden hintoja. Tämähän onkin fiksua toimintaa...

Vierailija
275/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään eineshyllyssä näitä tuotteita. Ihan valtavan iso kuva paketin päällä, ainakin näkyy pitkälle, että täältä nyt Huonon Äidin safkaa. En mennyt katsomaan tarkemmin pakettia, kun siinä ihmiset olivat valkkaamassa (muita eineksiä) samalla kohdalla. 

Googlasin tuotteet kuvahaun kautta (en todellakaan klikkaa itseäni HÄ:n virallisille sivuille) ja jestas sentään tuota jättilogoa. Brändättyä sapuskaa todellakin. Kuvan nainen näyttää ihan siltä, kuin olisi bipo-mania päällä ja jäänyt aamulääkkeet ottamatta :D Jos tarkoitus on olla humoristinen niin metsään meni ja komeasti.

Vierailija
276/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olette kaupassa, ottakaa aina pari näitä sieltä kylmästä ja viekää jonnekin lämpimään hyllyyn. Sitten ne heitetään pois. Itse ainakin teen niin. Kyllä ahneen_ämmän_ pitää saada kosto!

Eli aiheutat tahallasi ruokahävikkiä ja tappiota kaupalle, joka kompensoi tämän nostamalla tuotteiden hintoja. Tämähän onkin fiksua toimintaa...

Joo, eiköhän parempi "kosto" ole jättää tuotteet kokonaan ostamatta. Jättämällä pakkaukset lämpimään et aiheuta haittaa kuin kauppiaalle, joka tapahtumaketjun seurauksena nostaa hintoja kohonneen hävikin takia. Loppupelissä joudut _itse_ maksumieheksi.

On muuten yllättävän pieniä rasioita nuo Huonon Äidin kokkaukset. Oletin niiden olevan Kokkikartanon luokkaa tai family size -tyyppisiä säästöpakkauksia. Ei niissä taida olla kovinkaan paljon syötävää sisällä ja hinta on silti melkein vitosen.

Vierailija
277/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, eiköhän parempi "kosto" ole jättää tuotteet kokonaan ostamatta. Jättämällä pakkaukset lämpimään et aiheuta haittaa kuin kauppiaalle, joka tapahtumaketjun seurauksena nostaa hintoja kohonneen hävikin takia. Loppupelissä joudut _itse_ maksumieheksi.

On muuten yllättävän pieniä rasioita nuo Huonon Äidin kokkaukset. Oletin niiden olevan Kokkikartanon luokkaa tai family size -tyyppisiä säästöpakkauksia. Ei niissä taida olla kovinkaan paljon syötävää sisällä ja hinta on silti melkein vitosen.

Noiden eineksien ongelma on yleensäkin hinta, ellei osta jotain todella bulkkia shittiä. Esim. siinä Sukulankin einesbrändissä on sama ongelma. Varmaan raaka-aineet on ihan hyviä, mutta kun joku pasta-annos sisältää pari pientä kananpalaa, niin eipä viitsi rahojaan usein tuollaiseen laittaa.

Vierailija
278/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta molemmissa vaihtoehdoissa on käytetty sieniä :(

Tästä huomautin itsekin aiemmin ketjussa. Aika heikosti ajateltu allergisia ym., kun samat raaka-aineet toistuvat annoksissa vaikka periaatteessa molempien makujen pitäisi olla erilaisia, toisistaan poikkeavia.

Kummassakin annoksessa myös sipulia.

Kaipa niitten on tarkoitus maistua hyvälle. Tuskin tässä mitään sen kummempaa salaliittoa on.

Vierailija
279/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta onko joku maistanut näitä? Olivatko samaa linjaa muiden einesten kanssa?

Vierailija
280/739 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI helkkari että jaksatte vatkoa tätä asiaa. En mitenkään ota kantaa huonon äidin saamaan tukeen oliko oikein tai väärin mutta tuntuu jotenkin oudolta että juuri huonon äidin saamaa rahoitusta vatkotaan täällä päivittäin mutta monen muun saama aivan perusteeton tuki katsotaan täällä sormien läpi. Joten mikä siinä on? Tuota tukea sai mm. miljoonaosingot omistajilleen jaannut suuryritys eikä teitä taida kiinnostaa pätkääkään se epäoikeudenmukaisuus ja suoranainen tukien väärinkäyttö. Tätä on kysytty täällä monta kertaa enkä ole huomannut että olisi mitään vastausta tarjottu koskaan, vaan on mielummin tarjottu alapeukkuja mikä on tosin hyvin odotettavissa kun kyseenalaistaa vihaista av-mammalaumaa.

Huono äiti sentään kehitti jotain konkreettista toisin kuin monet muut rahoitusta saaneet. Kohdistakaa se someraivo vaihteeksi siihen suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän