Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään muuta jolla gradu loppurutistusta vailla?

Vierailija
17.07.2006 |

Mitkä fiilikset ja miten saatte itsenne vielä motivoitua gradun pariin?

Mulla tekis mieli vetää koko tekele vessanpöntöstä alas mut pakko viel pakertaa pari viikkoa... Vikaa kappaletta kirjotan nyt. Sit ois viel loppupäätelmien kirjotus ja tarkastukset. Välillä iskee epätoivo kun tuntuu ettei tutkimuksesta tuu kunnon tuloksia ja metodikaan ei ihan vastaa kuvausta, mut välillä (suurimman osan aikaa) ajattelen et mitä sit jos tulee huono arvosana kunhan menee läpi.

Ihanaa on se, että kohta se on valmis eikä tarvi enää IKINÄ tehä ton laajusta tutkielmaa. Ja kyllä varmaan oon ylpee itestäni sit ku oon saanu sen väännettyä, monillahan valmistuminen tyssää graduun...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ihan rutistusta vaille vielä, kun haastattelut on tekemättä....

Kirjotettuna on kuitenkin jo 30 sivua, joten teoriaosa alkaa olla kasassa. Lähteet on haettuna kaikki, mut aineisto pahus puuttuu :(

Mä inhoon tätä hommaa ja koko aihetta jo!!!!!!!

Vierailija
2/5 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vuosi sitten kysynyt samaa, olisin nostanut käden ylös.

Viime kesänä hikoilin sisällä, istuin koneen äärellä ja tuskailin aivan samojen juttujen ääressä.

Motivaatio oli niin kateissa, niin kateissa. Hampaat irvessä väänsin kuitenkin ekan version loppuun, niin että siinä oli loppupäätelmät, viitteet ja kaikki samassa läjässä. Printtasin, lähetin proffalle ja odotin kunnon lyttäystä. Eikä mitään, käski tehdä muutaman pikku korjauksen ja laittaa painatukseen. Ja jumankauta oli hyvä fiilis sen jälkeen!

Valmistumisessa meni 9,5 vuotta, siitä viimeiset viisi oli pelkästään gradusta kiinni. Puolustuksekseni on pakko sanoa, että sen ajan olin kokopäivätöissä ja tein G:tä silloin kun motivaatio ja vapaa-aika sattuivat samaan hetkeen. Ei kovin usein, siis.

Tsemppiä!

-maisteri viime marraskuusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu menetelmät ja pohdinta ja tulosten puhtaaksikirjoitus. Arvioin että noin viikossa saan tehtyä menetelmät ja tulokset puhtaaksi, sitten pohdintaan jos varaisi viikon-pari niin aika hyvin ois aikataulussa :) Syyskuussa haluan jättää koko roskan.

Teoriapuoli on hanskassa hyvin.

Vierailija
4/5 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika uskomattomalta tuntuu et joskus toi olis valmis, oon nyt 1,5 vuotta sitä tehny, välil enemmän välil vähemmän.

Kakkonen, toi on niin tuttua et koko gradun aihe alkaa ällöttää, mä oon katunu tätä aihevalintaa monenmoiset kerrat, tuntuu et mistä tahansa muusta aiheesta ois ollu helpompi tehä! Mut en oo sit viittiny alottaa alustakaan ku osa työstä oli jo tehty. Koita vaan saada ne haastattelut tehtyä, raivaat vaikka kalenterista aikaa vaan siihen ja päätät et ne on sillon saatava tehtyä. Se auttaa huomattavasti kun aineisto on kerätty. Vaik ei tää ahdistus kyllä loppua kohden tunnu vähenevän.

Mä toivon et mulle käy niinku kolmoselle, ettei korjausehdotuksia tulis paljoo... Toivon jopa ettei joihinki mun gradun epäloogisuuksiin kiinnitettäis huomioo... :O Kyllä se on ilon päivä se kun tää vihdoin on valmis!!

ap

Vierailija
5/5 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietysti tuota kielenhuoltoa... joka on itselle niin vaikea tehdä (muille onnistuu paljon paremmin). Mutta aion pakertaa tekeleen loppuun vasta perheen yhteisen loman jälkeen. En halua pilata koko porukan lomia kotona koneen ääressä möllöttämisellä ja itseeni käpertymisellä. Tarkoitus on saada g kasaan kyllä ennen syyskuuta, kunhan tuo proffa vaan palilee lomiltaan (kommentteja on meillä kesän aikan turha kysellä).