Kuka on sinun mielestäsi kaunein nainen Suomessa nyt?
Oma makuni kallistuu Kaisa Liskiin, joka on todella kaunis, sopivan muodokas suomalainen nainen. En tiedä hänen ajatusmaailmaa toki, mutta ulkoisesti arvioinkin.
Kommentit (134)
didem <3 voisin tuijottaa sen kuvia kaikki päivät..
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:16"]
didem <3 voisin tuijottaa sen kuvia kaikki päivät..
[/quote]
totta! didem on kyllä harvinaisen kaunis! mutta hän ei olekaan kokonaan suomalainen... eksoottinen kaunotar! pitää blogia jolla on vähän liian pitkä nimi, löytyy kun googletat walk in closet by didem tai jotain sinnepäin.
Laura Birn ehdottomasti! Jumalaisen kaunis ilman meikkiäkin!!!
Suvi Tiilikainen on huippukaunis.
Vaikea sanoa. Olen työssä kauneushoitolassa, jossa käy myös julkisuuden henkilöitä. Näkemykseni on, että useimmat heistä ovat livenä paljon kauniimpia ja myös hoikemman näköisiä kuin esim. Seiskan kuvissa. Monet lehdissä tavallisen näköiset ovat erittäinkin kauniita livenä.
Valintani teen kuitenkin ihmisistä joita en ole livenä tavannut - no Jenni Vartiainen on kyllä minusta ihan piirteiltään huippukaunis. Vanhemmasta ikäluokasta Helena Lindgren.
Mia Frilander ylivoimaisesti kaunein. Usein mallit ovat jollain tapaa erikoisen näköisiä, mutta tämä on klassisen kaunis. Aivan upea.
http://4.bp.blogspot.com/-8Gpx8Q6rDGo/TrKIyGfRJ9I/AAAAAAAAAS4/r4jwBU3J05Y/s1600/Untitled-1.jpg
http://oud.fashionscene.nl/images/library/54/4e/0d/a4/mia_frilander4.jpg
Anna-Sofia Ali-Sisto on käsittämättömän kaunis, näyttää aivan joltain nukelta.
Mä tykkään Anna Abreun ulkonäöstä :)
Vaikka kuinka mietin ja pohdin, niin omaa puolisoa kauniimpaa naista en oo nähnyt. En Suomessa enkä ulkomailla.
Karita Tykkä (mikälie) :) Tuli ensimmäisenä mieleen joten varmaan hän.
Krista Kosonen ja Olga Temonen...
Vaikka makuasioitahan nää on...
Toi Sara Sieppi on kyllä aika söpö. Vasta BB:tä seuratessa olen tämän huomannut. Piia Pakarinen ja Pihla Viitala on myös kauniita. Iina Kuustonen on kivan näköinen myöskin.
Se Sofia, joka oli siinä ohjelmassa SuperMarjo ja tytöt.
Iina Kuustonen on kivan näköinen aina.
Kyllä T. Halonen, siinä on se jokin.