Kuka on sinun mielestäsi kaunein nainen Suomessa nyt?
Oma makuni kallistuu Kaisa Liskiin, joka on todella kaunis, sopivan muodokas suomalainen nainen. En tiedä hänen ajatusmaailmaa toki, mutta ulkoisesti arvioinkin.
Kommentit (134)
Ei kyllä ainakaan Kaisa. Ne hiustenpidennyt on karseat, samoin ruskeisiin silmiin täysin sopimaton hiustenväri. Tyyli on muutenkin vähän new money. Plussaa siitä, että uskaltaa erottua tätimassasta, mutta senkin voi tehdä tyylikkäästi. Voisinpa kertoa vähän "Kaisan" menneestä elämästä, mutten taida uskaltaa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 16:49"]
Ei kyllä ainakaan Kaisa. Ne hiustenpidennyt on karseat, samoin ruskeisiin silmiin täysin sopimaton hiustenväri. Tyyli on muutenkin vähän new money. Plussaa siitä, että uskaltaa erottua tätimassasta, mutta senkin voi tehdä tyylikkäästi. Voisinpa kertoa vähän "Kaisan" menneestä elämästä, mutten taida uskaltaa.
[/quote]
Joo kiitos jos tosiaan jätät väliin. On erittäin halpamaista puhua toisten asioista nimettömänä, ampua puskista.
Ja Kaisa on minustakin kaunis nainen, hienoa kun uskaltaa olla näkyvä. Se vaatii rohkeutta Suomen kaltaisessa korppikotkien maassa.
Huono maku jäi asunnon myynnistä....lupasit ihan liikoja ja mikään ei pitänyt paikkaansa ;( laitan asunnon OP:lle myyntiin
Naisena sanon, että Krista Kosonen. Hän on "älykkäällä" tavalla kaunis ja näyttävä, ei näytä miltään bimbolta. Vähän olen kadehtinut. :)
Äitini.
Aina kun hän katsoo minua tunnen oloni hyväksytyksi ja arvostetuksi. Minun silmissäni hän on maailman kaunein nainen.
Kyllähän se on kuulkaa niin meirän äitee on se kaikkein kaunein ja hurmaavin !!!
Laura Birn. Toiseksi kaunein olen minä itse :)
Didem on oikeesti tosi kaunis! Ja sen sisko myös tositosi kaunis, silleen pehmeämmällä tavalla kun Didem.
Annika O ikuisesti, jumalatar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111111111111111111
Kivilahden seurapiirikaunottaret sekä ykkösluokan leidi Danita Westphal.
Kuka alapeukkuttaa kivilahden noidille ja danitalle? :D