Taas tylsä perjantai :(
Miksei telkkaristakaan voi tulla mitään... Luen sit jotain feissarimokia pari tuntia, että voi mennä nukkumaan. Jee...
Kommentit (25)
mitä kaipaisit, että olis ei tylsää?
3kk:n kanssa ei vielä kamalasti touhuta... eikä mua väsytä edes, saan nukkua ihan hyvin. Aamullakin yleensä herään ennen vauvaa. Huomenna sitten käydään kävelyllä, pyykätään ja siivotaan ja illalla voi taas miettiä kun on tylsää =P
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:43"]
[/quote]
hmm... joku hyvä tv-sarja, olen niistä vähän nirso. Seuraa. Jotain minne mennä (ei nyt illalla, mutta muuten).
ap
Höpsistä! Mukava rauhallinen koti-ilta tämä on. Värjäsin hiuksia saunaa lämmittäessä, tein kasvoille kuorinnan, otin vähän saunajuomista, katselin Vain elämään, nyt kohta lueskelee ja nukkumaan. Kyllin mukavaa ja rentoa. :)
Lapset nukkumassa, pari siideriä ja BB24/7. Nolo tapaus, myönnän...
M38
Lapsi nukkumassa, pari siideriä ja BB24/7.
Samoin =)
Lapset nukkumassa, pari olutta ja BB24/7. =D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:46"]
[/quote]
hmm... joku hyvä tv-sarja, olen niistä vähän nirso. Seuraa. Jotain minne mennä (ei nyt illalla, mutta muuten).
ap
[/quote]
Ehkä minä alan seuraksesi.
mies
No ihan samaa täälläkin. Yksin ja telkkari seurana. Alkoa että kestää.
[/quote]
ap
[/quote]
Jos on nirso, niin eiköhän ohjelmia löydy nykyään muualtakin kuin peruskanavilta? On leffavuokraamojakin vielä jonkun verran...
Eikö miehen kanssa keksi mitään?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:50"]
Höpsistä! Mukava rauhallinen koti-ilta tämä on. Värjäsin hiuksia saunaa lämmittäessä, tein kasvoille kuorinnan, otin vähän saunajuomista, katselin Vain elämään, nyt kohta lueskelee ja nukkumaan. Kyllin mukavaa ja rentoa. :)
[/quote]
Mä en välitä kuorinnoista tms, sauna on remontissa, alkoholia ei voi juoda ja katson vain elämää korkeintaan kidutuksen uhalla :D Kiva et sä tykkäät, ei siinä.
Mut joo, bb:n vois ehkä katsoa, 24/7 ei ole. Ollut kyllä sikatylsä kausi. Just sellaisena vuonna kun olis ollut aikaa sitä katsoa.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:55"]
[/quote]
ap
[/quote]
Jos on nirso, niin eiköhän ohjelmia löydy nykyään muualtakin kuin peruskanavilta? On leffavuokraamojakin vielä jonkun verran...
[/quote]
Keksii.
mies
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Ei ole mies kotona. En mä niinkään tykkää leffoja katsoa, vaan sarjoja. Mieluiten pohjoismaisia/brittiläisiä, jenkkiläiset on huonoja. Ne mitä on nettipalveluissa tarjolla on hyvin pitkälti katsottu, telkusta seuraan Siltaa ja Broadchruchia.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:57"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Keksii.
mies
[/quote]
tää on jo aika spooky... :/
ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:03"]
opettele lukemaan kirjoja?
[/quote]
Mut jos ei huvita lukea? tuossa on hyllyllinen kirjoja, osa luettu, osa ei. Mutta ei huvita lukea, sellainenkin on mahdollista.
ap
Joo, sama vika täällä. Vauva 4 kk, ei miestä, ei telkkaria, ei kiinnosta netti-tv. Ei huvita lukea. Äsken join iltateetä ja sitten vähän venyttelin. Roikun facebookissa ja av:lla, syön karkkia. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:20"]
Joo, sama vika täällä. Vauva 4 kk, ei miestä, ei telkkaria, ei kiinnosta netti-tv. Ei huvita lukea. Äsken join iltateetä ja sitten vähän venyttelin. Roikun facebookissa ja av:lla, syön karkkia. Huoh.
[/quote]
Olis edes karkkia! Tekee kamalasti mieli vetää mässyä tylsyyteen...
ap
Mulla on kummasti kertynyt tähän läppärin seutuville: karkkipussi, salmiakkirasia, suklaalevy, viinirypäleitä... ei paljon väliä onko viikonloppu vai maanantai, kaikki illat samanlaisia. Tässähän voi vaikka jännätä kuinka monta tuntia vauva nukkuu, kannattaako mennä yhdeltätoista nukkumaan, vai odottaa että vauva herää ekan kerran! Uuh.
Vähän samat fiilikset, mutta kivempi se on mennä aikaisin nukkumaan niin jaksaa touhuta aamusta lasten kanssa.