Mieheni pettää, tarvitsen apuanne!!!
Olemme olleet mieheni kanssa 10-vuotta yhdessä. Meillä on kaksi lasta ja kolmannen laskettu aika on parin viikon päästä. Olen jo jonkin aikaa kiinnittänyt huomiota mieheni etäisyyteen ja kylmyyteen peläten tietysti pahinta. viime yönä rupesi vyyhti purkautumaan ja sain selville, että mieheni on jo ainakin vuoden kaksi elänyt tietynlaista kaksoiselämää: käynyt erilaisissa seksihieromapaikoissa ja strippiklubeilla, ollut paljon yhteyksissä eri naisten kanssa yms. Mieheni ei tiedä, mitä olen saanut selville. Olen aivan shokissa. Mitä nyt pitäisi tehdä, mistä aloittaa? Kuinka ottaa asia puheeksi niin, ettei syntyisi pelkkää huutamista. Haluaisin pysyä rauhallisena. Kun otan asian puheeksi miehenihän todennäköisesti kieltää kaiken. Mitä teen/sanon siinä vaiheessa, jottei tilanne menisi ihan väittelyksi.Hänen puhelimessaa ja fb:ssä löytyy muutama todiste, joita yhteenlaskemalla olen tajunnut tilanteen. Olen niin rikki ja ajatukset ihan sekaisin... en hyväksy, että minua satutetaan näin ja pahinta tässä on se, että hän on tehnyt tätä jo pidemmän aikaa. Kaivanko eropaperit esiin, pyydänkö häntä hakeutumaan hoitoon, miten ihan käytännön arki tästä jatkuu? Hän on nyt pettänyt pahasti luottamukseni enkä vain voi antaa asian olla. Kertokaa kiltit kokemuksianne ja kuinka tästä selvitä eteenpäin. Tarvitsen nyt todellakin voimaannuttavia sanoja. Tämä juuri syntyvä vauva ja kaikki... voi apua. Miten elämä voi räsähtää yhtäkkiä näin!!!
Kommentit (31)
Ai onko raskaus hyväksyttävä syy pettämiseen? Mä en tiennytkään... ite se sonni on sen siemenensä sinne upottanu kasvamaan ja nainen kärsii vaikka ja mitä raskausoireita, eikä mies kestä ilman panemista vähää aikaa? Harvoin koko raskausaika selibaattia kuitenkaan on. Viimeisillään sen sijaan en usko minä ainakaan kauheasti paneskelevani.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 15:33"]
Keskustelu olisi varmasti asiallisin menettely kaikissa tilanteissa (mistä sitä tietää vaikka olisi keskustelukin), mutta normaali ja asiallinen ovat kylläkin eri asia. Tutkimusten mukaan 95% autoilijoista ajaa joskus ylinopeutta eli se on varsin normaalia, mutta ei se silti ole asiallista eikä suositeltavaa.
Vähemmän asialliset menettelyt ovat varsin yleisiä eli normaaleja parisuhteissa. Aika vähissä on ihmiset, jotka kaikissa tilanteissa osaavat olla asiallisia. Pitäisin aika epänormaalina sellaista ihmistä, joka on aina superasiallinen ja fiksu, enkä edes usko, että sellaista "normaalia" tältä planeetalta löytyy. Jos nyt vaikka tämä petoksen kohde vetää herneet nenään tästä ja saa vaikka raivarin, niin se on mielestäni "normaalia", mutta ei sekään kyllä mitenkään asiallista eikä suositeltavaa ole.
[/quote]
sanasaivartelija:D
En tiedä millaista seksielämänne on, mutta ei ole normaalia juosta vieraissa sen takia, että vaimo(?) ei anna tai on raskaana. Houkutuksia on maailma täynnä, kaikkiin vain ei pidä tarttua. Omasta parisuhteestani olen huomannut, että meillä kummallakin on ajoittain ns. kuivia kausia (yleensä eri aikaan), mutta ei se ole mikään syy juosta pitkin kyliä. Mikään puolustus ei myöskään ole, että "se kuuluu miehen luontoon". Sinuna yrittäisin hyväksyä sen tosiseikan, että miehesi on epäluotettava. On sitten eria asia, mitä sille tosiseikalle teet.
hei.itse otin eron miehestani saatuani selville rinnakkaissuhteesta ja huomattuani ettei han siita luopunut vaikka kerroin tietavani asiasta.Kohdallasi js on kyse vain maksullisten kaytosta,en reagoisi asiaan yhta voimakkaasti.Ja erityisesti koska on yhteisia lapsia.Lasten oikeutta isaan miettisin.Ja itsekkaasti isan tuomaa helpotusta arkiaskareiden hoitoon ja rahatilanteesees. Eli ensin oottaisin ja miettisin asiaa muutaman paivan,ja sit ottaisin puheeksi.Mut todennakoisesti en tuolla perusteella ehdottaisi eroa...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 14:12"]
Minusta maksullisissa naisissa käyminen ei parisuhteen kannalta ole välttämättä mikään ongelma. Asiasta ei olekokemusta, mutta mielummin huomaisin mieheni harrastavan ap:n mainitsemia asioita, kuin sen, että hänellä olisi sivusuhde jonkun "maksuttoman" kanssa.
[/quote]
Olen kyllä eri mieltä. Pettäminen on aina pettämistä, ja mies on altistanut itsensä lisäksi myös vaimon jollekin mahdolliselle sukupuolitaudille. Prostituoiduilla on satoja asiakkaita ja vaikka käytettäisiinkin kumia, saattaa se kumi mennä rikki tohinoissa. Riskit ovat huomattavat jo silloin, jos on kyse yhdestä prostituoidusta ja moninkertaiset, jos on aina eri nainen.
Miksi seksi ammattilaisen kanssa olisi jotenkin triviaalia verrattuna sivusuhteeseen? Ollaanko taas ottamassa takapakkia tasa-arvossa siinä mielessä, että nainen on sidoksissa perheeseen, kun taas mies saa rellestää vapaasti suhteen ulkopuolella.
Olenko mä ainoa, joka on sitä mieltä että maksullisten palveluiden käyttö on vielä kuvottavampaa kuin sivusuhde? mun olis vaikea niellä seksipalveluiden ostamista edes miehen menneisyydessä ennen meidän suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 13:10"]
Olemme olleet mieheni kanssa 10-vuotta yhdessä. Meillä on kaksi lasta ja kolmannen laskettu aika on parin viikon päästä. Olen jo jonkin aikaa kiinnittänyt huomiota mieheni etäisyyteen ja kylmyyteen peläten tietysti pahinta. viime yönä rupesi vyyhti purkautumaan ja sain selville, että mieheni on jo ainakin vuoden kaksi elänyt tietynlaista kaksoiselämää: käynyt erilaisissa seksihieromapaikoissa ja strippiklubeilla, ollut paljon yhteyksissä eri naisten kanssa yms. Mieheni ei tiedä, mitä olen saanut selville. Olen aivan shokissa. Mitä nyt pitäisi tehdä, mistä aloittaa? Kuinka ottaa asia puheeksi niin, ettei syntyisi pelkkää huutamista. Haluaisin pysyä rauhallisena. Kun otan asian puheeksi miehenihän todennäköisesti kieltää kaiken. Mitä teen/sanon siinä vaiheessa, jottei tilanne menisi ihan väittelyksi.Hänen puhelimessaa ja fb:ssä löytyy muutama todiste, joita yhteenlaskemalla olen tajunnut tilanteen. Olen niin rikki ja ajatukset ihan sekaisin... en hyväksy, että minua satutetaan näin ja pahinta tässä on se, että hän on tehnyt tätä jo pidemmän aikaa. Kaivanko eropaperit esiin, pyydänkö häntä hakeutumaan hoitoon, miten ihan käytännön arki tästä jatkuu? Hän on nyt pettänyt pahasti luottamukseni enkä vain voi antaa asian olla. Kertokaa kiltit kokemuksianne ja kuinka tästä selvitä eteenpäin. Tarvitsen nyt todellakin voimaannuttavia sanoja. Tämä juuri syntyvä vauva ja kaikki... voi apua. Miten elämä voi räsähtää yhtäkkiä näin!!!
[/quote]
Meillä kun mies jäi kiinni, niin olin hiljaa. Odotin että koulut loppui ja muutin pois. En jättänyt mitään itse maksamaani miehelle.
Mites teillä talousasiat sujuu? Meillä ne sujui nimittäin niin, että miehellä "ei koskaan" ollut rahaa. No ei kai, kun huoriin meni. Kyllä mua maksulliset loukkais, kun en ollut mikään pihtari sängyssä. Ei tullut enää mieleenkään ehdotella mitään terapioita. Kävin paaaljooon lenkillä, itkin puistonpenkeillä ja oksensin tien varteen. Miehelle en paljastanut tietäväni.
Sinuna en nostaisi nyt kissaa pöydälle. Olet saamassa lapsen. Keskity siihen. Mieti. Laadi toimintasuunnitelma. Laadi hyvä sellainen. Ota todisteet talteen itsellesi. Ihan oman mielenterveytesi takia. Seuraa salaa.
Äläkä anna. Ajattele tauteja.
tsemppiä. Tiedän mitä käyt läpi.
terv. kolmen yh
Ja mites AP sai tämän selville? Luit salaa miehesi henkilökohtaisia tekstiviestejä niinkuin monet muutkin mustasukkaiset av-mammat. Naiset on epärehellisiä lorttoja, sen vauva-palsta on todistanut.
Itse olin myös viimeisilläni, kun sain tietää miehelläni olevan toinen nainen. No, päätin selvitä ja jätin miehen. Joka oli paras ratkaisu, vaikka rankkaa tietysti oli yksinhuoltajana, mutta eipähän tarvinnut miettiä, missä mies liihottaa.
Keskustelu olisi varmasti asiallisin menettely kaikissa tilanteissa (mistä sitä tietää vaikka olisi keskustelukin), mutta normaali ja asiallinen ovat kylläkin eri asia. Tutkimusten mukaan 95% autoilijoista ajaa joskus ylinopeutta eli se on varsin normaalia, mutta ei se silti ole asiallista eikä suositeltavaa.
Vähemmän asialliset menettelyt ovat varsin yleisiä eli normaaleja parisuhteissa. Aika vähissä on ihmiset, jotka kaikissa tilanteissa osaavat olla asiallisia. Pitäisin aika epänormaalina sellaista ihmistä, joka on aina superasiallinen ja fiksu, enkä edes usko, että sellaista "normaalia" tältä planeetalta löytyy. Jos nyt vaikka tämä petoksen kohde vetää herneet nenään tästä ja saa vaikka raivarin, niin se on mielestäni "normaalia", mutta ei sekään kyllä mitenkään asiallista eikä suositeltavaa ole.