Onko muita, jotka eivät ole vielä tottuneet ajatukseen, että Charles onkin nyt kuningas?
Jatkuvasti meinaa unohtua. Edelleenkin tuntuu aina ensin siltä, että hän on yhä prinssi Charles.
Kommentit (18)
On! Ei osannut hoitaa edes omia asioitaan eli Dianaa.
No ei kai tuohon asiantilaan vielä kukaan ole tottunut, se joka niin väittää, valehtelee.
Nyt on periaatteessa sekä Ruotsissa että Britanniassa Kalle kunkkuna.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tuohon asiantilaan vielä kukaan ole tottunut, se joka niin väittää, valehtelee.
Olo tuntuu tosiaan oudolta edelleen. Minä en ole vieläkään saanut nukutuksi silmällistäkään.
Vierailija kirjoitti:
No minulle ainakin jonkun vieraan valtion nimellinen vallanvaihdos on aika yhdentekevä juttu, joten ihan hyvin olen tottunut.
Laulan vieläkin parvekkeellani klo 6 aamulla aina että "God save the queen". Ei muista mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on periaatteessa sekä Ruotsissa että Britanniassa Kalle kunkkuna.
Onneksi naurettavasta nimien suomentelusta älyttiin luopua.
Jos olisi kyse meidän kunkusta, niin ehkä sillä olisi jotain merkitystä.
Parasta vaan tottua ajatukseen
Eläköön kuningas Charles ja kuningatarpuoliso Camilla!
Ihanaa että Camilla on vihdoin kuningatar🤩
Minä totuin yllättävän nopeasti. Ensimmäisenä muutamana päivänä luulin, että kestää varmaan kauan tajuta Elisabetin kuolleen, kun oli sellainen ikoni kuitenkin. Mutta hautajaisten jälkeen se meni tajuntaan. Nopeammin kuin uusi vuosiluku! (Joskus vielä helmikuussakin kirjoitan edellisen vuoden lukua.)
Miksi suomalaisia kiinnostaa jonkun MUUN MAAN kuninkaalliset? Todella omituista.
En ole ajattelut asiaa kun ei kiinnosta tuollaiset roolileikit.
Vierailija kirjoitti:
Parasta vaan tottua ajatukseen
Eläköön kuningas Charles ja kuningatarpuoliso Camilla!
Kutsutko myös Silviaa kuningatarpuolisoksi? Vai onko kuitenkin kuningatar Silvia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisia kiinnostaa jonkun MUUN MAAN kuninkaalliset? Todella omituista.
Omista kuninkaallisista kun on vähän vaikea kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omista kuninkaallisista kun on vähän vaikea kiinnostua.
Heko heko ei ehkä ollut se pointti... mutta miksi jonkun vieraan maan arkaaiset "hallitsijat" kiinnostavat täällä? Miksei kaikki olisi yhtä innoissaan jostain Viron presidentistä - ei taida kuitenkaan ketään innostaa
Minä olen tottunut, mutta jostain syystä päässäni nimi kääntyy Kaarle Kolmoseksi.