Tunnetteko supervanhuksia? Jotka käyvät marjassa, siivoavat kotinsa itse, leipovat, hoitavat sairasta puolisoaan, ajavat pyörällä jne.
Kommentit (752)
Mun äiti,86 v ja kaikki pelaa hyvin...
Naapurissa yksi, mutta käyttää kaiken energiansa muiden kyttäämiseen. Sillä on omia aikuisia lapsia vaan pitää muiden elämää silti kytätä ja kiusata. Ei riitä omissa lapsissa kiusattavaksi asti
Trump ainakin on aikaansaava ja toimelias vanhus! :))
Ennen oltiin ylpeitä kun tehtiin itse, omin käsin ja omin voimin, rakennettiin ja leivottiin ym. Nykyään kehutaan miten helpolla pääsee.
lähdössä jauhoja ostaan, käyn samalla äänestään, pyörällä menen.
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulin on kyllä aika super.
Näin hänet joku hetki sitten - käveli kadulla korkkareilla reippaan sujuvasti kun kolmekymppinen.
Liikunta ja asenne, nuoruudenlähde.
Ja kuukauden kuluttua tästä viestistä makasikin jo maan povessa. Niin ne tilanteet muuttuu, nopeastikin.
Pirimummo? Ei ehkä nuku ollenkaan
Marjassa voin käydä, koti supersiisti, pyörällä tiettty ajan,,,,ei onneksi tarvi olla omaishoitaja.
mun äiti on 86 , käy kaupassa autolla, hoitaa kodin ja isän (94) .
Avopuolison vanhemmat 75v ja 76v, marjastavat, sienestävät, säilövät, tekevät omakotitalon lumityöt, puutyöt. Äitini 70v käy vielä keikkatyössä, eli siivoaa. Mummo kävi vielä päälle seitsemänkymppisenä tansseissa, hankki uuden poikaystävän ja kävi eläkeläisten retkillä ulkomaita myöten
😅😁 Ai 69 v ? Olen 68 ja tanssin kilpatansseja, hoidan eläimeni, samoin pihaani. Pyöräilen, pesen autoni. polttopuiden pilkkominen ym, mutta marjametsään en mene