Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2243)
Edellinen aloitus ei mennyt läpi.
Eli lasten kepponen vaaransi mieheni ja eli heidän isänsä hengen vakavasti. Mies on nyt sairaalassa ja lapset matkalla veljeni luo. Voinko katkoa kaikki välit ja jättää lapset sinne?
Miten opettaisin isot veljet lukemaan? Motivaatiota löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Lassie
Jos minua tarkoitit, niin ei minun nimeni ole Lassie, vaikka sitä tässä piti kait arvata. Se oli kyllä koiramme nimi. Saimme juuri kirjeen Skotlannista, että se on taas karannut eikä sitä ole nähty kahteen viikkoon. Se ei varmaan pitänyt siitä kurjasta Hynesistä. Sen pituinen tarina tämä, kaiketi, ellei se ole löytynyt kirjeen kirjoittamisen jälkeen. Lassie oli hieno koira. En ole vielä raaskinnut kertoa pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Eero Jukolasta
Olisiko kellään ideaa jolla seuraavasta keikasta saisi vitsikkäämmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eero Jukolasta
Oikein
Pitäisi löytää merimiehiä, monet sanoo että ei tiedä mistä heidöt löytää. Satamasta jo etsin. Joku sanoi että tietyssä baarissa he tykkäävät olla mutta enpä enää muista baarin nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivieralla ei ole yhtään niin kivaa kuin tyttökaveri sanoi. Satutin jalkani merisiiliin, meinasin jäädä auton alle, eikä edes yhtä kukkaa tai appelsiinia saa poimia. Ruokakin on outoa ja isäntäväen talo pelottavan suuri. Tyttökaveri on tutustunut toisiin lomailijoihin ja unohtanut minut. :(
Nyt meille annettiin valtava lasku majoituksesta. Ei meillä ole rahaa. Mitä teemme? Tämä on hirveä paikka.
Ostakaa hipeiltä lbj:tä ja menkää kuukaudeks rantaan istuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä yhdelle riiviölle joka kaivaa koko ajan ansoja minua varten?
Kelju K. Kojootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivieralla ei ole yhtään niin kivaa kuin tyttökaveri sanoi. Satutin jalkani merisiiliin, meinasin jäädä auton alle, eikä edes yhtä kukkaa tai appelsiinia saa poimia. Ruokakin on outoa ja isäntäväen talo pelottavan suuri. Tyttökaveri on tutustunut toisiin lomailijoihin ja unohtanut minut. :(
Nyt meille annettiin valtava lasku majoituksesta. Ei meillä ole rahaa. Mitä teemme? Tämä on hirveä paikka.
Ostakaa hipeiltä lbj:tä ja menkää kuukaudeks rantaan istuun.
Se oli reissu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä yhdelle riiviölle joka kaivaa koko ajan ansoja minua varten?
Kelju K. Kojootti?
Väärin
Vierailija kirjoitti:
Mies lukee sängyssä ennemmin kaiken maailman avoimen yliopiston kursseja kuin pelehtisi minun kanssani!
Eikö oikeasti tule kellekään mieleen? Yksi Suomen kaikkien aikojen eniten uusituimpia sarjoja kuitenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lukee sängyssä ennemmin kaiken maailman avoimen yliopiston kursseja kuin pelehtisi minun kanssani!
Eikö oikeasti tule kellekään mieleen? Yksi Suomen kaikkien aikojen eniten uusituimpia sarjoja kuitenkin :D
Ukko on varmaan Arsenalin kannattaja. Ei sovi yhteen Liverpool-fanin kanssa!
Omin käsin oon nää suot ojittanu ja pirtin laittanu. Nuukaksi ovat minua moittineet mutta niinpä vain on nyt vauras torppa pojalle jättää.
Varoitus! Varoitus!
Kertokaa missä on sukka 🧦 tai lelu 🧸 niin pääsemme tästä pandemiasta. Älkää olko yhteydessä lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Omin käsin oon nää suot ojittanu ja pirtin laittanu. Nuukaksi ovat minua moittineet mutta niinpä vain on nyt vauras torppa pojalle jättää.
Pohjantähden alla ja Juhani kyseessä.
Vinkkejä tarvitaan suihkuhuoneen puhdistukseen. Miten poistatte veritahrat? Äiti on pojan paras kaveri mutta saa joskus aikamoisen sotkun aikaan.
Tenavien Maisa?