Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2243)
Häpeääkö teidän lapset teitä?
Vierailija kirjoitti:
Sopisi aika moneen fiktiiviseen hahmoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopisi aika moneen fiktiiviseen hahmoon.
Minä putosin telkkariohjelmasta. Lapset häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Pojanpoika ei suostu ottamaan minua hengiltä vaikka minä itse tapoin oman ukkini kun olin hänen ikäisensä! Mikä näitä nykyajan lapsia vaivaa?
Kuulostaa mielenkiintoiselta tarinalta.
Vierailija kirjoitti:
Rivieralla ei ole yhtään niin kivaa kuin tyttökaveri sanoi. Satutin jalkani merisiiliin, meinasin jäädä auton alle, eikä edes yhtä kukkaa tai appelsiinia saa poimia. Ruokakin on outoa ja isäntäväen talo pelottavan suuri. Tyttökaveri on tutustunut toisiin lomailijoihin ja unohtanut minut. :(
Nyt meille annettiin valtava lasku majoituksesta. Ei meillä ole rahaa. Mitä teemme? Tämä on hirveä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti naurun asia jos etninen ryhmäni kulkee ilman housuja? Bestikseni, joka on vähän eri ryhmää, kulkee ilman paitaakin. Ollaan molemmat siis naisia. Kukaan ei ole ikinä sanonut suoraan mitään, mutta joskus tuntuu kuuluvan naureskelua tästä tyylistä.
Tosiaan, tänään oli kerhon kokous ja siellä kaikilla muilla oli hame. Pitäisikö minunkin pukea sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miun sydän jäätyy, kun kuulen sen vappupimiän houkuttelevan naisia maajussin morsioksi.
Mie olin maajussin morsian ja ei koskaan enää! maajussin morsian... ja pah! Maajussin piika!
Kaksi asiaa mikä maajussia kiinnostaa on että olet riuska työimmeinen ja annat p' llua. Mie sain hoitaa kaikki elikot, siat, kanat ja lampaat, jotka ukko möi sittemmin pois, kun ei siitä vetelyksestä ollut niitä itse hoitamaa. Ikinä ei tullu auttamaa edes lannanluonnissa. käsin sain lehmätkin lypsää siitä asti kun navetan lypsykoneesta hajosi kytkin, ex-mieheni tuntien se on edelleen korjaamatta.
Onneksi löysin uuden hienon miehen mutta exän on ollut vaikea hyväksyä sitä. Sillä oli ollut otsaa tulla ovea jyskyttään ja vihthua vonkaamaan! Sitten se tuli kaiken lisäksi kuokkimaan ja öykkäröimään häihinikin! Se örvelsi ympäripäissään ja hajusta päätellen housunsakin oli paskonut.
Oliko eksäsi Nummisuutarin Esko?
Vierailija kirjoitti:
Taas vihreäpukuinen rosvo pakeni minulta metsiin! Prinssi on hurjana.
Nottinghamin seriffi?
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, sain vain yhdeksikön koulun tiedeprojektista!
Ei se maailmaa kaada Hermione. Oliko ryhmätyö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas vihreäpukuinen rosvo pakeni minulta metsiin! Prinssi on hurjana.
Nottinghamin seriffi?
Oikein!
Vierailija kirjoitti:
Puun ja kuoren välissä. Mieheni menetti työnsä ja nyt on rahasta tiukkaa. Rahat riittävät hädintuskin ruokaan laskujen lisäksi. Mies sanoo, että koira on myytävä. Eräs varakas mies onkin jo kysellyt siitä, sillä koira ilmeisesti menestyisi näyttelyssä. Se pääsisi oikein hienoon kenneliin ja saisi hyvää ruokaa. Emme ole aiemmin olleet halukkaita myymään koiraa, mutta nyt on pakko. Koira on kuitenkin perheellemme todella rakas ja erityisesti pojallemme. Hänen sydämensä murtuu, jos koira myydään. Ei se miehellekään helppoa ole, mutta on ajateltava poikamme tarpeita ennen koiraa.
Onko mitään keinoa, että voisimme pitää koiramme?
Jos osaatte laulaa/soittaa, järjestäkää katusoittajaisia ja hattu kadulle rahaa varten.
Ruokajonoon-kukaan ei nykyään sitä ihmettele. Kun käyttää kekseliäisyyttä, voi saada säästettyä
ylimääräistä rahaa yms. Älkää luopuko koirasta.'
Tsemppiä <3
Poikani tekee minut hulluksi ja kun yritän kuristaa häntä vaimo suuttuu
Mitä te mammat suosittelisitte hoitokonstina jos on kolhinut päänsä?
Mieheni ja minä haettiin vettä kaivolta ja kompastuttiin ja mieheni löin päänsä. Hän teki ruskeasta paperista ja etikasta siihen kääreen.
Auttaakohan se vai onko parempia konsteja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te mammat suosittelisitte hoitokonstina jos on kolhinut päänsä?
Mieheni ja minä haettiin vettä kaivolta ja kompastuttiin ja mieheni löin päänsä. Hän teki ruskeasta paperista ja etikasta siihen kääreen.
Auttaakohan se vai onko parempia konsteja?
Jill? Eikö Jack ollutkaan veli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puun ja kuoren välissä. Mieheni menetti työnsä ja nyt on rahasta tiukkaa. Rahat riittävät hädintuskin ruokaan laskujen lisäksi. Mies sanoo, että koira on myytävä. Eräs varakas mies onkin jo kysellyt siitä, sillä koira ilmeisesti menestyisi näyttelyssä. Se pääsisi oikein hienoon kenneliin ja saisi hyvää ruokaa. Emme ole aiemmin olleet halukkaita myymään koiraa, mutta nyt on pakko. Koira on kuitenkin perheellemme todella rakas ja erityisesti pojallemme. Hänen sydämensä murtuu, jos koira myydään. Ei se miehellekään helppoa ole, mutta on ajateltava poikamme tarpeita ennen koiraa.
Onko mitään keinoa, että voisimme pitää koiramme?
Jos osaatte laulaa/soittaa, järjestäkää katusoittajaisia ja hattu kadulle rahaa varten.
Ruokajonoon-kukaan ei nykyään sitä ihmettele. Kun käyttää kekseliäisyyttä, voi saada säästettyä
Mekö kerjäisimme? Ei ikinä!
On lama ja kylän suurin työllistäjä meni nurin. Täällä on kurjaa itse kullakin. Koira muutti sen rikkaan miehen luo ja poika on suunniltaan. Mutta pakko hänenkin on oppia, että aina ei saa mitä haluaa ja joskus on tehtävä ikäviä ratkaisuja. Tämä oli hänen ja koiran parhaaksi, emmehän me voi näännyttää sitä. Hän karkasi koiran kanssa nummillekin, mutta karkumatka jäi lyhyeksi ja isänsä käski viedä koiran takaisin. Sen uusi omistaja aikoo matkustaa piakkoin pohjoiseen tiluksilleen. Ehkä se lopettaa tämän karkailun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, sain vain yhdeksikön koulun tiedeprojektista!
Ei se maailmaa kaada Hermione. Oliko ryhmätyö?
Eihän velhokoulussa mitään tiedeprojekteja ole, eikä edes numeroarvostelua.
Vierailija kirjoitti:
Alussa loin taivaan ja maan...
Heh!
Vierailija kirjoitti:
Poikani tekee minut hulluksi ja kun yritän kuristaa häntä vaimo suuttuu
Anton Nieminen tai Homer Simpson
Reetan äiti se on t. Ap