Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2243)

Vierailija
1941/2243 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin vahingossa asiakkaan vaimon, kun piti iskeä tytär! Miten tämä nyt selitetään...

Vierailija
1942/2243 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kyllä tajua, miten Julian on saatu käännettyä Leoksi, tai vaikka Charles Jaakoksi. Mutta ymmärrän varsin hyvin, miksi Dick ei ole käännetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2243 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ankka jonka kasvatti myyrä. Kysymyksiä?

Vierailija
1944/2243 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs se teidän maanantai maistuu?

Vierailija
1945/2243 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika taas esittää opettavainen elokuva perheen hirrrrrveimmille!

Vierailija
1946/2243 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1947/2243 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojanpoika ei suostu ottamaan minua hengiltä vaikka minä itse tapoin oman ukkini kun olin hänen ikäisensä! Mikä näitä nykyajan lapsia vaivaa?

Vierailija
1948/2243 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en kyllä tajua, miten Julian on saatu käännettyä Leoksi, tai vaikka Charles Jaakoksi. Mutta ymmärrän varsin hyvin, miksi Dick ei ole käännetty.

Richard = dick aika usein. Eli riku, risto, tjsp. Tai vaikka jorma jos nykytyyliin käännetään. Vanhaan aikaan kun noita käännettiin ekoja kertoja dick ei vaan tarkoittanut yleisesti sitä mitä nykyään, eikä jormakaan. Slangissa tuo merkitys taitaa olla vanhempi. 

Vierailija
1949/2243 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippari Kalle

Vierailija
1950/2243 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa loin taivaan ja maan...

Vierailija
1951/2243 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n hahmo on Batman?

Ei kun Frodo.

Vierailija
1952/2243 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun minulle ei anneta taikajuomaa vaikka muille kyllä.

Vierailija
1953/2243 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissähän minä olin kuin partakäkipaholainen, kun ensimmäistä runokirjaa rustasin. Espoon Tapiolan kaduilla juoksentelin, pyydystäen sanoja noita ajassa liikkuvia pikku perkeleitä...

Miten neuvoa aloittelevia taiteilijoita, näitä maastakaivautuvia ajan etanoita?, minulta aina kysyvät:

Lähestykää taidetta, Pusertakaa se sisäänne! Runnokaa se! Olkaa se! Antakaa sen laajentua ja HAVISKAA!!!! HAVISKAA!!! MULTIPLOITUKAA!  JUM.,.LAUTA..

Vierailija
1954/2243 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuningatar. Voin sanoa olevani enemmänkin pelätty kuin rakastettu. Mikä on ihan hyvä. Olen mielummin pelätty kuin rakastettu. Jostain syystä ihmiset kavahtavat kun saavun paikalle. Varsinkin jos he ovat taikauskoisia. Ehkä se johtuu mustista hiuksistani. Ehkä minulla on synkkä mystinen aura.

Kansa puhuu, että aina kun saavun, tuon mukanani kieroiluja, pahoja puheita ja juoruja, olen se mustasukkainen lapsensa tuhoava äiti, julma anoppi, selkään puukottava "paras ystävätär",  aviomiehen "salarakas". 

Sain hoviini juuri ritarin, mikä on ihan hyvä. Haluan että hovini kasvaa vaurastuu hänen avullaan. Hän on kaunis, valoisa, iloinen kultahiuksinen nuorimies. Epäilen että hän saattaa olla homo. 

Odotan kuningastani saapuvaksi. Minulle on kaksi soveliasta ehdokasta. Kummatkin ovat vaaleita. Muu ei tulisi kysymykseenkään! Siitä ei voi tinkiä!

Vierailija
1955/2243 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että minua kutsutaan Pauliksi. Muuten en vastaa.

Viisikon Pauli?

Vierailija
1956/2243 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puun ja kuoren välissä. Mieheni menetti työnsä ja nyt on rahasta tiukkaa. Rahat riittävät hädintuskin ruokaan laskujen lisäksi. Mies sanoo, että koira on myytävä. Eräs varakas mies onkin jo kysellyt siitä, sillä koira ilmeisesti menestyisi näyttelyssä. Se pääsisi oikein hienoon kenneliin ja saisi hyvää ruokaa. Emme ole aiemmin olleet halukkaita myymään koiraa, mutta nyt on pakko. Koira on kuitenkin perheellemme todella rakas ja erityisesti pojallemme. Hänen sydämensä murtuu, jos koira myydään. Ei se miehellekään helppoa ole, mutta on ajateltava poikamme tarpeita ennen koiraa.

Onko mitään keinoa, että voisimme pitää koiramme?

Vierailija
1957/2243 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkö oikein kun annoin lapselleni periksi? Tylsistyy kesämökillä ja haluaisi pitää merestä löytyneen nallen, jossa voi olla vaikka mitä bakteereja.

Vierailija
1958/2243 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Richard = dick aika usein. Eli riku, risto, tjsp. Tai vaikka jorma jos nykytyyliin käännetään. Vanhaan aikaan kun noita käännettiin ekoja kertoja dick ei vaan tarkoittanut yleisesti sitä mitä nykyään, eikä jormakaan. Slangissa tuo merkitys taitaa olla vanhempi. 

Sitä paitsi Leo on kansainvälinen nimi, Riku, Risto ja Jorma eivät.

En tiennyt kuin myt, että Leo on käännös.

Vierailija
1959/2243 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mammat! Olen nyt suurten kysymysten äärellä, mihin kumiankkaa ja sähkää (kirjoitinko oikein) käytetään?

Hyvä herra Weasley, sähköllä nämäkin laitteet joilla kirjoitetaan viestejä, toimivat. Se on eräänlaista taikuutta

Vierailija
1960/2243 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja lie Uppo-Nalle, mutta en tiedä sen hahmojen nimiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä