Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2243)
Sitä en kyllä tajua, miten Julian on saatu käännettyä Leoksi, tai vaikka Charles Jaakoksi. Mutta ymmärrän varsin hyvin, miksi Dick ei ole käännetty.
Olen ankka jonka kasvatti myyrä. Kysymyksiä?
Miltäs se teidän maanantai maistuu?
On aika taas esittää opettavainen elokuva perheen hirrrrrveimmille!
Pojanpoika ei suostu ottamaan minua hengiltä vaikka minä itse tapoin oman ukkini kun olin hänen ikäisensä! Mikä näitä nykyajan lapsia vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Sitä en kyllä tajua, miten Julian on saatu käännettyä Leoksi, tai vaikka Charles Jaakoksi. Mutta ymmärrän varsin hyvin, miksi Dick ei ole käännetty.
Richard = dick aika usein. Eli riku, risto, tjsp. Tai vaikka jorma jos nykytyyliin käännetään. Vanhaan aikaan kun noita käännettiin ekoja kertoja dick ei vaan tarkoittanut yleisesti sitä mitä nykyään, eikä jormakaan. Slangissa tuo merkitys taitaa olla vanhempi.
Alussa loin taivaan ja maan...
Vierailija kirjoitti:
Ap:n hahmo on Batman?
Ei kun Frodo.
Vituttaa kun minulle ei anneta taikajuomaa vaikka muille kyllä.
Kännissähän minä olin kuin partakäkipaholainen, kun ensimmäistä runokirjaa rustasin. Espoon Tapiolan kaduilla juoksentelin, pyydystäen sanoja noita ajassa liikkuvia pikku perkeleitä...
Miten neuvoa aloittelevia taiteilijoita, näitä maastakaivautuvia ajan etanoita?, minulta aina kysyvät:
Lähestykää taidetta, Pusertakaa se sisäänne! Runnokaa se! Olkaa se! Antakaa sen laajentua ja HAVISKAA!!!! HAVISKAA!!! MULTIPLOITUKAA! JUM.,.LAUTA..
Olen kuningatar. Voin sanoa olevani enemmänkin pelätty kuin rakastettu. Mikä on ihan hyvä. Olen mielummin pelätty kuin rakastettu. Jostain syystä ihmiset kavahtavat kun saavun paikalle. Varsinkin jos he ovat taikauskoisia. Ehkä se johtuu mustista hiuksistani. Ehkä minulla on synkkä mystinen aura.
Kansa puhuu, että aina kun saavun, tuon mukanani kieroiluja, pahoja puheita ja juoruja, olen se mustasukkainen lapsensa tuhoava äiti, julma anoppi, selkään puukottava "paras ystävätär", aviomiehen "salarakas".
Sain hoviini juuri ritarin, mikä on ihan hyvä. Haluan että hovini kasvaa vaurastuu hänen avullaan. Hän on kaunis, valoisa, iloinen kultahiuksinen nuorimies. Epäilen että hän saattaa olla homo.
Odotan kuningastani saapuvaksi. Minulle on kaksi soveliasta ehdokasta. Kummatkin ovat vaaleita. Muu ei tulisi kysymykseenkään! Siitä ei voi tinkiä!
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että minua kutsutaan Pauliksi. Muuten en vastaa.
Viisikon Pauli?
Puun ja kuoren välissä. Mieheni menetti työnsä ja nyt on rahasta tiukkaa. Rahat riittävät hädintuskin ruokaan laskujen lisäksi. Mies sanoo, että koira on myytävä. Eräs varakas mies onkin jo kysellyt siitä, sillä koira ilmeisesti menestyisi näyttelyssä. Se pääsisi oikein hienoon kenneliin ja saisi hyvää ruokaa. Emme ole aiemmin olleet halukkaita myymään koiraa, mutta nyt on pakko. Koira on kuitenkin perheellemme todella rakas ja erityisesti pojallemme. Hänen sydämensä murtuu, jos koira myydään. Ei se miehellekään helppoa ole, mutta on ajateltava poikamme tarpeita ennen koiraa.
Onko mitään keinoa, että voisimme pitää koiramme?
Teinkö oikein kun annoin lapselleni periksi? Tylsistyy kesämökillä ja haluaisi pitää merestä löytyneen nallen, jossa voi olla vaikka mitä bakteereja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard = dick aika usein. Eli riku, risto, tjsp. Tai vaikka jorma jos nykytyyliin käännetään. Vanhaan aikaan kun noita käännettiin ekoja kertoja dick ei vaan tarkoittanut yleisesti sitä mitä nykyään, eikä jormakaan. Slangissa tuo merkitys taitaa olla vanhempi.
Sitä paitsi Leo on kansainvälinen nimi, Riku, Risto ja Jorma eivät.
En tiennyt kuin myt, että Leo on käännös.
Vierailija kirjoitti:
Hei mammat! Olen nyt suurten kysymysten äärellä, mihin kumiankkaa ja sähkää (kirjoitinko oikein) käytetään?
Hyvä herra Weasley, sähköllä nämäkin laitteet joilla kirjoitetaan viestejä, toimivat. Se on eräänlaista taikuutta
Kirja lie Uppo-Nalle, mutta en tiedä sen hahmojen nimiä.
Iskin vahingossa asiakkaan vaimon, kun piti iskeä tytär! Miten tämä nyt selitetään...