Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2243)

2021/2243 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen enneunia, nimeän itseni aavikkohiiren mukaan ja ratsastan madolla keskellä aavikkoa ja sinisilmäiset fanaattiset ihmiset palvovat minua

Vierailija
2022/2243 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa keksimään kiero juoni, jolla saan kyläläisemme avautumaan siitä, miksi hän irtisanoutui työstään! Jos en kohta saa häntä puhumaan, se tietää minulle menoa, niin kuin jo useammalle edeltäjälleni tässä kylänpäällikön virassa. Lyhytkasvuisen hovimestarini kasvoilta luen jo tulevan kohtaloni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2243 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kellään ideaa jolla seuraavasta keikasta saisi vitsikkäämmän?

Jokeri?

Vierailija
2024/2243 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieeni kirjoitti:

Näen enneunia, nimeän itseni aavikkohiiren mukaan ja ratsastan madolla keskellä aavikkoa ja sinisilmäiset fanaattiset ihmiset palvovat minua

Paul Atreides.

Vierailija
2025/2243 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainvalvonta- ja vankilan vartiointiviranomainen Texasissa.

Olen arvostettu ja minulla on hyviä ystäviä. Lähin ystäväpiirini käsittää yksinäisen cowboyn, joka avustaa vankilaamme kun joku rikollinen karkaa. Olen hänelle välttämätön apu vankikarkurien kiinnìsaamiseen. Hän yleensä kieltää minua seuraamasta ja komentaa minut palaamaan takaisin vankilaan, mutta me kumpikin tiedämme, että ilman minun ylivertaisia, esi'isiltä perittyjä vaistoja ja älykkyyttäni, hänellä ei ole mitään mahdollisuutta saada karkureita kiinni.

Toiset parhaat ystäväni on 4 veljestä, jotka asuvat vankilassa. Heillä on raidalliset vaatteet, he pitävät rautapalloa nilkassaan ja tykkäävät hakata kiviä hakulla. Varsinkin veljeksistä pienin on minulle rakas, koska hänellä on ystävälliset kasvot.

Ainoa ongelmani on tämä krooninen nuhani joten en haista juuri mitään.

Vierailija
2026/2243 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lainvalvonta- ja vankilan vartiointiviranomainen Texasissa.

Olen arvostettu ja minulla on hyviä ystäviä. Lähin ystäväpiirini käsittää yksinäisen cowboyn, joka avustaa vankilaamme kun joku rikollinen karkaa. Olen hänelle välttämätön apu vankikarkurien kiinnìsaamiseen. Hän yleensä kieltää minua seuraamasta ja komentaa minut palaamaan takaisin vankilaan, mutta me kumpikin tiedämme, että ilman minun ylivertaisia, esi'isiltä perittyjä vaistoja ja älykkyyttäni, hänellä ei ole mitään mahdollisuutta saada karkureita kiinni.

Toiset parhaat ystäväni on 4 veljestä, jotka asuvat vankilassa. Heillä on raidalliset vaatteet, he pitävät rautapalloa nilkassaan ja tykkäävät hakata kiviä hakulla. Varsinkin veljeksistä pienin on minulle rakas, koska hänellä on ystävälliset kasvot.

Ainoa ongelmani on tämä krooninen nuhani joten en haista juuri mitään.

Rantanplan

Vierailija
2027/2243 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä muulla on täysin tolloja lapsenlapsia? Perustamani "perheyritys" rapistuu silmissä kun kaikemaailman kuivaluumut harhauttavat keikalla.

Vierailija
2028/2243 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä naisesta joka on saanut jo kolme verensiirtoa kolmelta eri mieheltä? Onko se siveetöntä?

Vierailija
2029/2243 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan lapsia vaikka juonnan lastenohjelmaa. Ei tätä hommaa selvin päin kestä mammanassukat!

Vierailija
2030/2243 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan lapsia vaikka juonnan lastenohjelmaa. Ei tätä hommaa selvin päin kestä mammanassukat!

Fegan Floop?

Vierailija
2031/2243 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nasse-setä?

Vierailija
2032/2243 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä naisesta joka on saanut jo kolme verensiirtoa kolmelta eri mieheltä? Onko se siveetöntä?

Lucy Westenra

Vierailija
2033/2243 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nasse-setä?

Oikein!

Vierailija
2034/2243 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lucy Westenra

Olkaa ystävällinen älkääkö paljastako tai neidin maine on mennyttä

Vierailija
2035/2243 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen superrakastunut naapurin vaaleaan mieheen, anteeksi e n osaa kirjoittaa kovin hyvin koska en viihtynyt koulussa. Mutta nyt tämä mies siis aikoo mennä naimisiin serkkunsa kanssa?! Siis wtf? Luulen että saan hänen mielensä käännettyä, koska tiedän hän rakastaa minua ja aion huomenna isoissa pidoissa sen hänelle kertoa. Mutta onko lisävinkkejä miten sen tekisin? Ainakin panostan siihen että näytän 100 kertaa paremmalta kuin tämä typerä siveellinen serkku! Ja luulen sen onnistuvan!

Vierailija
2036/2243 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen superrakastunut naapurin vaaleaan mieheen, anteeksi e n osaa kirjoittaa kovin hyvin koska en viihtynyt koulussa. Mutta nyt tämä mies siis aikoo mennä naimisiin serkkunsa kanssa?! Siis wtf? Luulen että saan hänen mielensä käännettyä, koska tiedän hän rakastaa minua ja aion huomenna isoissa pidoissa sen hänelle kertoa. Mutta onko lisävinkkejä miten sen tekisin? Ainakin panostan siihen että näytän 100 kertaa paremmalta kuin tämä typerä siveellinen serkku! Ja luulen sen onnistuvan!

Oisko tää Ester Hovimäestä

Vierailija
2037/2243 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kellään ideaa jolla seuraavasta keikasta saisi vitsikkäämmän?

Jokeri?

Oikein

Vierailija
2038/2243 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Sirpaa pettää? Kylmissään.

Vierailija
2039/2243 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ydinkärjistä teräväpäisiä mutta suunnittelija teki pyöreäpäisiä. Teloitanko tyypin?

Vierailija
2040/2243 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi