Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2243)
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä tarvitaan suihkuhuoneen puhdistukseen. Miten poistatte veritahrat? Äiti on pojan paras kaveri mutta saa joskus aikamoisen sotkun aikaan.
Norman Bates
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sainpas lopulta valtaistuimen. Toisaalta lopputulos todistaa että joskus kannattaisi varoa mitä toivoo.
loki
Tai Damikles
Kylään tulossa kolme vaarallista kauhukakaraa, jotka sählänneet vasta räjähteiden kanssa. Mitä teen?
Kala-mamma kuorii mulle banaanin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miun sydän jäätyy, kun kuulen sen vappupimiän houkuttelevan naisia maajussin morsioksi.
Mie olin maajussin morsian ja ei koskaan enää! maajussin morsian... ja pah! Maajussin piika!
Kaksi asiaa mikä maajussia kiinnostaa on että olet riuska työimmeinen ja annat p' llua. Mie sain hoitaa kaikki elikot, siat, kanat ja lampaat, jotka ukko möi sittemmin pois, kun ei siitä vetelyksestä ollut niitä itse hoitamaa. Ikinä ei tullu auttamaa edes lannanluonnissa. käsin sain lehmätkin lypsää siitä asti kun navetan lypsykoneesta hajosi kytkin, ex-mieheni tuntien se on edelleen korjaamatta.
Onneksi löysin uuden hienon miehen mutta exän on ollut vaikea hyväksyä sitä. Sillä oli ollut otsaa tulla ovea jyskyttään ja vihthua vonkaamaan! Sitten se tuli kaiken lisäksi kuokkimaan ja öykkäröimään häihinikin! Se örvelsi ympäripäissään ja hajusta päätellen housunsakin oli paskonut.
Oletko Laukkasen Hilma, Onnin vaimo?
- kevyet mullat Jaakko Tepolle.
En vain jaksa tätä säätöä enää naisten kanssa! Kai tässä täytyy tyytyä osaansa sinkkumiehenä kun naiset on tollasia!
Mä olin just päättänyt että jos mä kosisin mun tyttöä ja lähdin ihan hyvällä mielellä ehdottamaan, että mitäs jos virallistettais tää meidän juttu, niin mitä mä saan kuulla??? Se onkin menossa naimisiin jonkun jollain maankaivuuhommissa työskentelevän hemmon kanssa??? V' ttuili vielä, että mitäs et kosinu aikaisemmin! Siis voi vidun viddu!!!
Mä kyllä sille vähän kuittailin, että miten se muka kestää noi sotkuista duunia tekevää kundia, joka varmasti jättäis multaisia jälkiä joka paikkaan.
No sit ku häät tuli, niin, mitä V' ttua! Sulhanen oli taas vaihtunu! sillä olikin joku muusikko, joku viulisti sulhasena!!!
Vierailija kirjoitti:
Kylään tulossa kolme vaarallista kauhukakaraa, jotka sählänneet vasta räjähteiden kanssa. Mitä teen?
Tää sopii ainakin Aku Ankkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pojanpoika ei suostu ottamaan minua hengiltä vaikka minä itse tapoin oman ukkini kun olin hänen ikäisensä! Mikä näitä nykyajan lapsia vaivaa?
Stanin ukki South Parkista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sopii ainakin Aku Ankkaan.
Oikein
Vierailija kirjoitti:
En vain jaksa tätä säätöä enää naisten kanssa! Kai tässä täytyy tyytyä osaansa sinkkumiehenä kun naiset on tollasia!
Mä olin just päättänyt että jos mä kosisin mun tyttöä ja lähdin ihan hyvällä mielellä ehdottamaan, että mitäs jos virallistettais tää meidän juttu, niin mitä mä saan kuulla??? Se onkin menossa naimisiin jonkun jollain maankaivuuhommissa työskentelevän hemmon kanssa??? V' ttuili vielä, että mitäs et kosinu aikaisemmin! Siis voi vidun viddu!!!
Mä kyllä sille vähän kuittailin, että miten se muka kestää noi sotkuista duunia tekevää kundia, joka varmasti jättäis multaisia jälkiä joka paikkaan.
No sit ku häät tuli, niin, mitä V' ttua! Sulhanen oli taas vaihtunu! sillä olikin joku muusikko, joku viulisti sulhasena!!!
Saku Sammakko
Miksi poikani vain leikkii kavereidensa kanssa, eikä syö heitä?
Vierailija kirjoitti:
Sepe Susi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepe Susi?
TunnistIt! Pah pah ja vielä kerran pah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojanpoika ei suostu ottamaan minua hengiltä vaikka minä itse tapoin oman ukkini kun olin hänen ikäisensä! Mikä näitä nykyajan lapsia vaivaa?
Stanin ukki South Parkista?
Oikein!
Auttakaa keksimään jänniä tarinoita! Henki on siitä kiinni. T. Nuori rouva
Vierailija kirjoitti:
Sheherazade?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheherazade?
Oikein
loki