Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2243)

Vierailija
1921/2243 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miust ole paljoa ķerrottavaa. Itäsuomalainen poikamies saaristossa. Putinin kesämökki on naapurissa.

Oli miulla morsiankin mutta ei hyö kelpuuttanut elämää syrjäseuduilla. 

Täällä mie elelen yksinäin luonnon keskellä. On se ni kivvaa, kun tuo hylje tullee aina tervehtimää! Joku sentää käy kahtomassa että oonko hengissä.

Vierailija
1922/2243 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä miust ole paljoa ķerrottavaa. Itäsuomalainen poikamies saaristossa. Putinin kesämökki on naapurissa.

Oli miulla morsiankin mutta ei hyö kelpuuttanut elämää syrjäseuduilla. 

Täällä mie elelen yksinäin luonnon keskellä. On se ni kivvaa, kun tuo hylje tullee aina tervehtimää! Joku sentää käy kahtomassa että oonko hengissä.

Nestori Miikkulainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/2243 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistoapulainen RÄJÄYTTI KOKO TOIMITUKSEN, vertaistukea kaivataan!

En käsitä, miksen ole antanut potkuja mokomalle! Yhtään lehteä ei saada ilmestymään, kun tämä yksi sankari rellestää täällä. Milloin vetelee hirsiä työajalla, milloin väkertää jotain typerää keksintöä, niin kuin nyt, joka ei sitten toimi ihan suunnitelmien mukaan ja johtaa katastrofiin. Sillä on myös puolentusinaa lemmikkielukkaa joita se pitää täällä, vaikka säännöt kielt- no nyt sen lokki kaatoi mustetta ensi numeron kansikuvan päälle!! TURRRVELO!!!

NIilo Pielinen?

Vierailija
1924/2243 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se oikeasti naurun asia jos etninen ryhmäni kulkee ilman housuja? Bestikseni, joka on vähän eri ryhmää, kulkee ilman paitaakin. Ollaan molemmat siis naisia. Kukaan ei ole ikinä sanonut suoraan mitään, mutta joskus tuntuu kuuluvan naureskelua tästä tyylistä. 

Vierailija
1925/2243 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivieralla ei ole yhtään niin kivaa kuin tyttökaveri sanoi. Satutin jalkani merisiiliin, meinasin jäädä auton alle, eikä edes yhtä kukkaa tai appelsiinia saa poimia. Ruokakin on outoa ja isäntäväen talo pelottavan suuri. Tyttökaveri on tutustunut toisiin lomailijoihin ja unohtanut minut. :(

Vierailija
1926/2243 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että minua kutsutaan Pauliksi. Muuten en vastaa.

Vierailija
1927/2243 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten en kutsu sinua Paulaksi, tai Georginaksi. Hassua miten osa viisikkosi nimistä on "käännetty" ja osa ei.

Vierailija
1928/2243 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten en kutsu sinua Paulaksi, tai Georginaksi. Hassua miten osa viisikkosi nimistä on "käännetty" ja osa ei.

Suomenkielisenä nuorena lukijana en tätä hämmästellyt. Ehkä nuorille lukijoille on haluttu painottaa tutun suomalaisen nimen kautta sitä, että Paula haluaa olla Pauli.

Vierailija
1929/2243 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenkielisenä nuorena lukijana en tätä hämmästellyt. Ehkä nuorille lukijoille on haluttu painottaa tutun suomalaisen nimen kautta sitä, että Paula haluaa olla Pauli.

Tarkoitin sitä, että esimerkiksi nimi Julian on "käännetty" Leoksi, mutta toisaalta nimeä Dick ei ole käännetty.

Vierailija
1930/2243 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mammat! Olen nyt suurten kysymysten äärellä, mihin kumiankkaa ja sähkää (kirjoitinko oikein) käytetään?

Vierailija
1931/2243 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1932/2243 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että minulla on ystäviä vain koska pidän sarjakuvakauppaa. Nörtit naisineen kutsuvat minut aina viimeisenä illanviettoihin ym.

Vierailija
1933/2243 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miun sydän jäätyy, kun kuulen sen vappupimiän houkuttelevan naisia maajussin morsioksi.

Mie olin maajussin morsian ja ei koskaan enää! maajussin morsian... ja pah! Maajussin piika!

Kaksi asiaa mikä maajussia kiinnostaa on että olet riuska työimmeinen ja annat p' llua. Mie sain hoitaa kaikki elikot, siat, kanat ja lampaat, jotka ukko möi sittemmin pois, kun ei siitä vetelyksestä ollut niitä itse hoitamaa. Ikinä ei tullu auttamaa edes lannanluonnissa. käsin sain lehmätkin lypsää siitä asti kun navetan lypsykoneesta hajosi kytkin, ex-mieheni tuntien se on edelleen korjaamatta.

Onneksi löysin uuden hienon miehen mutta exän on ollut vaikea hyväksyä sitä. Sillä oli ollut otsaa tulla ovea jyskyttään ja vihthua vonkaamaan! Sitten se tuli kaiken lisäksi  kuokkimaan ja öykkäröimään  häihinikin! Se örvelsi ympäripäissään ja hajusta päätellen housunsakin oli paskonut.

Vierailija
1934/2243 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu että minulla on ystäviä vain koska pidän sarjakuvakauppaa. Nörtit naisineen kutsuvat minut aina viimeisenä illanviettoihin ym.

Olisit onnellinen, että kuitenkin kutsuvat. Pää pystyyn, Stuart, kyllä se päivä paistaa vielä risukasaankin.

Vierailija
1935/2243 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holmes

Vierailija
1936/2243 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1937/2243 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea löytää sopivia vaatteita, housut varsinkin tuottaa vaikeuksia, todella lyhyitä lahkeita ja todella leveää yläosaa on vaikea löytää. Vinkatkaa kauppoja?

Voisin vaihtaa nimekseni housumies.

Vierailija
1938/2243 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaatti loppu lähikaupasta ja pitäisi mennä kaveria muuttamaan, tekeydynkö sairaaksi?

Vierailija
1939/2243 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei jaksa käyttää aseena hampaita, miten olisi paistinpannulla mätkintä?

Vierailija
1940/2243 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

It`s only elementary, dear Watson. Sherlock Holmes