Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2243)
Tietääkö kukaan, kuinka voisin vaihtaa yritykseni puhelinnumeron? Saan koko ajan puheluita, jotka on tarkoitettu yhteen linnaan tässä lähellä, ja koko työaikani menee niihin vastaillessa! Siellä linnassa ollaan käsitteekseni yhtä kyllästyneitä tilanteeseen. Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta?
Toimistoapulainen RÄJÄYTTI KOKO TOIMITUKSEN, vertaistukea kaivataan!
En käsitä, miksen ole antanut potkuja mokomalle! Yhtään lehteä ei saada ilmestymään, kun tämä yksi sankari rellestää täällä. Milloin vetelee hirsiä työajalla, milloin väkertää jotain typerää keksintöä, niin kuin nyt, joka ei sitten toimi ihan suunnitelmien mukaan ja johtaa katastrofiin. Sillä on myös puolentusinaa lemmikkielukkaa joita se pitää täällä, vaikka säännöt kielt- no nyt sen lokki kaatoi mustetta ensi numeron kansikuvan päälle!! TURRRVELO!!!
Olen upseeri mutta sismmältäni osa miehistöä. Hankala se on komentaa kavereita suorittamaan rangaistuksia mitä minun esimieheni heille määräävät.
Täällä lapseton mt nainen antaa mukamas ohjeita oikeille äideille... Moukka se on joka ketjussa.
Katosi näköjään osa tästäkin ketjusta?! Onneksi meillä on tää toimiva neuvostoliitosta kopsattu sananvapaus suomessa ja mediassa. /s
Nainen huijasi minut antamaan hänelle koko omaisuuteni ja vielä vanhempieni omaisuuden seksiä vastaan, mitä en kuitenkaan saanut, mitä tehdä?
Mies lukee sängyssä ennemmin kaiken maailman avoimen yliopiston kursseja kuin pelehtisi minun kanssani!
Vierailija kirjoitti:
Nainen huijasi minut antamaan hänelle koko omaisuuteni ja vielä vanhempieni omaisuuden seksiä vastaan, mitä en kuitenkaan saanut, mitä tehdä?
Voi Sinuhe, sellaista sattuu kun ajattelee väärällä päällä. Et voi tehdä muuta kuin ottaa opiksesi ja jatkaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Joulu kuulemma on tulossa tänne, onko se joku hirviö?
Joulussa ei ole mitään pelättävää, Hemuli ja täti ja Louska ovat käsittäneet koko jutun ihan väärin. Ole ihan rauhassa, Muumipeikko. Syö jotain hyvää ja katsele tähtitaivasta, sitten voit mennä takaisin nukkumaan.
Mitä tehdä yhdelle riiviölle joka kaivaa koko ajan ansoja minua varten?
Palstan modet ovat bassibasuukkeja!
Kuka taas alapeukuttaa jokaista viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka taas alapeukuttaa jokaista viestiä?
Huorikselle on taas tullut paha mieli, kun jollakulla toisella on hauskaa. Valitettavasti Huoris ei ole fiktiivinen hahmo, joten hän ei kuulu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Palstan modet ovat bassibasuukkeja!
Hyvä kapteeni Haddock, ymmärrän ärtymyksenne, mutta sensuuri nyt vain on erottamaton osa palstailua. Ehkäpä viskitilkka auttaisi mielipahaan?
Vierailija kirjoitti:
Kurja homma Sinuhe. Voisit aiheuttaa sille hankaluuksia, jos joskus esim. löydät hänet pyörtyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Mies lukee sängyssä ennemmin kaiken maailman avoimen yliopiston kursseja kuin pelehtisi minun kanssani!
Haluat pelehtiä? Leijuuko pääsi päällä vihreä, punainen tai keltainen jalokivi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä yhdelle riiviölle joka kaivaa koko ajan ansoja minua varten?
Muumilaakson posteljooni
Joulu kuulemma on tulossa tänne, onko se joku hirviö?