Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2243)

Vierailija
1881/2243 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia syödä pelkkiä jälkiruokia samalla, kun ratkoo rikoksia nukkumatta? On 48% mahdollisuus, että joku arvaa, kuka olen.

death noten älypää?

Vierailija
1882/2243 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko halukkaita liittyjiä Wil Wheatonin vihaajaklubiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/2243 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko halukkaita liittyjiä Wil Wheatonin vihaajaklubiin?

Sheldon, älä jaksa enää. Wil on hyvä tyyppi, tajuat sen itsekin kyllä.

Vierailija
1884/2243 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikea hinta kirjalle? Ja pitääkö asiakkaille tarjota teekupponen? Voi kunpa se ystävällinen kirjakauppias olisi vielä täällä opastamassa minua. Mutta ymmärrän toki, että hänen piti äkillisesti lähteä tärkeämpiin töihin. Eikä hänen kärttyisää ystäväänsäkään ole näkynyt enää, vaikka tuskin uskaltaisin häneltä kysyäkään.

Jos tänne joskus tulee joku asiakas, niin ehkä kysyn heiltä. Olisiko selkeää, että kaikki kirjat maksaisivat yhden hopearahan kappale? Vai pitäisikö hinnan määräytyä kirjan paksuuden mukaan?

Vierailija
1885/2243 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vihreäpukuinen rosvo pakeni minulta metsiin! Prinssi on hurjana.

Vierailija
1886/2243 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsken ihastustani aina laulamaan. Kyllästyttää olla tällainen rumilus. Hän ei pidä minusta, vaan yhdestä toisesta. Kantaisinko hänet luolaani vai antaisinko mennä?

Oopperan kummitus?

Vierailija
1887/2243 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on aina korkokengät ja on-off suhde 

Vierailija
1888/2243 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalalle melko noloa tavata itsensä, useampana kappaleena, ja huomata ettei naisversio ollutkaan se oudoin versio. Siitä nyt puhumattakaan mitä epäsovinnaisia ajatuksia tämä naisversio herätti hetken...

Loki tietty. Vaihteeksi vähän parempi MCU sarja muuten. 

Vierailija
1889/2243 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jouduin kotiarestiin, voihan hampurilaiset.

Vierailija
1890/2243 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä olen prinssi ja mun faija, ilmeisen kypsänä mun sinkkuelämään, päätti pitää isot tanssiaiset, joihin sai tulla kaikki paikkakunnan naimattomat mimmit joista mun oli pakko valita puoliso.

Siis kelatkaa, mimmejä tuli varmaa yli parisataa ja mun piti illan aikana salamatutustua niihin kaikkiin ja päättää kenet mä otan loppuiän vaimoks ja tulevaks kuningattareks!

Onneks mä keksin ovelan juonen! Yks mimmi unohti kenkänsä siihen palatsin portaikkoon ja siitä se idea lähti! Mä sanoin isälle, että mä haluun juuri sen pimun, joka sen kengän unohti. Et mä en tiedä sen mimmin nimee, mulla on vaan sen kenkä. Se kenkä on älyttömän pieni.

Kuvitelkaa! Faijan palvelijat joutuu käymään tuhansia  mimmejä läpi monien satojen kilometrien alueella ja tuskin löytävät ikinä sitä oikeaa. Mä saan viettää rauhassa sinkkuelämää!

Mä hämärästi epäilen muistavani sen muijan, se sai kesken juhlien jonkun hermoromahduksen ja ryntäsi ulos. Mä vähän katoin, että mikä mimmin tuli. Olis tietty pitänyt rynnätä mimmin perään ja kysyä että mikäs nyt tuli ja pärjäätkö sä ja muuta paapomista mutta en mä sitten viitsinyt, kun siinä oli tupa täynnä mimmejä ja kaikkee säätöö...

Mut joo arka hermoheikko joka ei taatusti ilmesty kolostaan etsii kenkäänsä. eli mun sinkkuelämä on turvattu!

Vierailija
1891/2243 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mä olen prinssi ja mun faija, ilmeisen kypsänä mun sinkkuelämään, päätti pitää isot tanssiaiset, joihin sai tulla kaikki paikkakunnan naimattomat mimmit joista mun oli pakko valita puoliso.

Siis kelatkaa, mimmejä tuli varmaa yli parisataa ja mun piti illan aikana salamatutustua niihin kaikkiin ja päättää kenet mä otan loppuiän vaimoks ja tulevaks kuningattareks!

Onneks mä keksin ovelan juonen! Yks mimmi unohti kenkänsä siihen palatsin portaikkoon ja siitä se idea lähti! Mä sanoin isälle, että mä haluun juuri sen pimun, joka sen kengän unohti. Et mä en tiedä sen mimmin nimee, mulla on vaan sen kenkä. Se kenkä on älyttömän pieni.

Kuvitelkaa! Faijan palvelijat joutuu käymään tuhansia  mimmejä läpi monien satojen kilometrien alueella ja tuskin löytävät ikinä sitä oikeaa. Mä saan viettää rauhassa sinkkuelämää!

Mä hämärästi epäilen muistavani sen muijan, se sai kesken juhlien jonkun her

Älähän sano. Osa niistä mimmeistä haluaa niin kovasti tulevaksi kuningattareksi että on valmis leikkaamaan irti varpaansa saadakseen jalkansa siihen kenkään ja sitten sinun on pakko ottaa se harakka puolisoksi.

Vierailija
1892/2243 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveristani on todella paljon apua ja hyötyä mitä tulee työntekoon mutta hän ei vain pysty hillitsemään voimiaan. Ja taas kerran ollaan pahemmassa kuin pulassa. Otan taskustani hänen huomaamattaan revolverin ja juttelen mukavia....

Vierailija
1893/2243 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas jouduin kotiarestiin, voihan hampurilaiset.

Voi, pikku Leopold Stotch-rukka... Sä olet aina niin kiltti ja hyväntahtoinen vaikka sun kaverit aina jallittaa sua niin että sä joudut pulaan niiden takia. Sitten sun vanhemmatkin on välillä ihan tyranneja ja liian ankaria.

Vierailija
1894/2243 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas lopulta valtaistuimen. Toisaalta lopputulos todistaa että joskus kannattaisi varoa mitä toivoo. 

Vierailija
1895/2243 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, sain vain yhdeksikön koulun tiedeprojektista!

Vierailija
1896/2243 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä mistä nuo miehet puhuu?

Vierailija
1897/2243 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päästä eroon nuuskivasta toimittajasta? On huumeliigani jäljillä.

Vierailija
1898/2243 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten päästä eroon nuuskivasta toimittajasta? On huumeliigani jäljillä.

Huumaa se, muumioi, ja pistä sarkofagiin, kuten teit niille tiedemiehillekin!

Vierailija
1899/2243 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1900/2243 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen tosi outoa unta, osaisiko joku täällä tulkita sen? Unessani olimme vuokraisäntäni kirjakaupassa, mutta siellä oli hienot tanssiaiset, ja minä sain tanssia kahvilanpitäjän kanssa, ja kirjakauppias tanssi poikaystävänsä kanssa, ja kaikki oli ihanaa. Mutta sitten ovelle tuli jotain hirveän rumia ja ilkeitä olentoja suoraan helvetistä tai jostain, ja lopulta ne pääsivät sisään, ja me pakenimme kierreportaita yläkertaan ja suihkutimme niitä palosammuttimilla, ja sitten heittelimme kirjoja niiden päälle. Ja kirjakauppiaalla oli sädekehä, mutta hän otti sen pois ja heitti niiden hirveiden olioiden päälle, ja ne kaikki katosivat, vain kipinöitä jäi leijailemaan ilmaan.

Sen täytyi olla unta, koska eihän se voinut olla totta, eihän?