Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2234)

Vierailija
161/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsken ihastustani aina laulamaan. Kyllästyttää olla tällainen rumilus. Hän ei pidä minusta, vaan yhdestä toisesta. Kantaisinko hänet luolaani vai antaisinko mennä?

Notredamen kellonsoittaja?

Sitä mäkin mietin ensin, mut eihän Quasimodo laulata Esmeraldaa, veikkaan siis Oopperan kummitusta.

Vierailija
162/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen hyvin sivistynyt ja hieno rouva. Mieheni jäi juuri varhaiseläkkeelle korkeasta valtionvirastaan.

Poikani on huippulahjakas. Taiteellisuutensa hän on perinyt suoraan äidiltään.

Naapurissani asuu erittäin lahjakas pianisti. Rassukka tekee kaikkensa salatakseen rakkautensa minuun. Hän on niin ujo... raukkaparka... Minulla on hyvin voimakas vaikutus häneen.

Mutta! minun valkoinen sirolinjainen puhelimeni, jossa on viimeisen numeron valinta, soi! se on varmasti joku tärkeä!

Hyacinth Bucket, lausutaan Buckee 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtäväni on tuhota. Päädyn rikkinäiseen perheeseen ja menetän tuhoamis tarpeeni. Olen hukassa ja pari "pösilöä" on koko ajan kimpussani.

Stitch. 

Kyllä! Vastasit oikein! :)

Vierailija
164/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen viskisieppo, alkoholisti ja kirjailija, joka vain odottaa läpilyöntiään. olen demokraatti, ateisti ja vapaamielinen.

Asun tyypillisessä amerikkalaisessa perheessä.

Perheen äiti... Hieno ihminen ja Voi luoja! järjettömän seksikäs punapää! jos vain hän ei olisi kaverini vaimo niin... uneksin hänestä samalla kun painan merkityksettömiä tyhjäpääblondeja.

Tämä paras kaverini on plösö ääliö, mutta pohjimmiltaan hyvä ihminen.

Parhaiten tulen toimeen perheen kuopuksen kanssa. hänen älynsä vetää vertoja jopa minun älylle. mitä hän nyt on vähän psykopaattinen...

Vierailija
165/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa! Olen ihastunut psykopaattiin, jonka oikeastaan yritin kerran tappaa. En kuitenkaan voi olla ajattelematta häntä! Olenkohan itsekin psykopaatti? Jotkut muut ihmiset näyttävät epäilevän, että näin olisi. Miten voin tietää ja kannattaako tuo ihastus yrittää vain unohtaa?

Eve?

Jep! Mietin, että pitääkö yrittää välttää spoilereita.

Vierailija
166/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen viskisieppo, alkoholisti ja kirjailija, joka vain odottaa läpilyöntiään. olen demokraatti, ateisti ja vapaamielinen.

Perheen äiti... Hieno ihminen ja Voi luoja! järjettömän seksikäs punapää! jos vain hän ei olisi kaverini vaimo niin... uneksin hänestä samalla kun painan merkityksettömiä tyhjäpääblondeja.

Parhaiten tulen toimeen perheen kuopuksen kanssa. hänen älynsä vetää vertoja jopa minun älylle. mitä hän nyt on vähän psykopaattinen...

Brian

Vierailija
167/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen hyvin sivistynyt ja hieno rouva. Mieheni jäi juuri varhaiseläkkeelle korkeasta valtionvirastaan.

Poikani on huippulahjakas. Taiteellisuutensa hän on perinyt suoraan äidiltään.

Naapurissani asuu erittäin lahjakas pianisti. Rassukka tekee kaikkensa salatakseen rakkautensa minuun. Hän on niin ujo... raukkaparka... Minulla on hyvin voimakas vaikutus häneen.

Mutta! minun valkoinen sirolinjainen puhelimeni, jossa on viimeisen numeron valinta, soi! se on varmasti joku tärkeä!

Hyacinth Bucket, lausutaan Buckee 😄

Bingo!

Vierailija
168/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brian

Oikein!

Vierailija
169/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette ihmisten manipuloinnista? Onko ok, jos tekee niin yhteistä hyvää ajatellen? Olen huomannut, että ajaudun usein sekoittamaan ihmisten, yleensä valta-asemassa olevien, päätä juonillani, mutta enhän kuitenkaan tarkoita pahaa, vaikka muut joutuvat uhrautumaan yhteisen hyvän edessä. Oikeastaan olen kaikkien merkittävien tapahtumien takana seitsemässä kuningaskunnassa, mutta muut eivät sitä huomaa ja hyvä niin. Unelmani olisi istua joskus valtaistuimella rakastamani nainen rinnallani.

Vierailija
170/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsken ihastustani aina laulamaan. Kyllästyttää olla tällainen rumilus. Hän ei pidä minusta, vaan yhdestä toisesta. Kantaisinko hänet luolaani vai antaisinko mennä?

Phantom of the opera.

Vierailija
171/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset saa elämässä ihan mitä haluavat! Totta se vaan on. Itse olen huippukaunis, tiedän sen koska olen suosittu ympäri maailman. En ole opiskellut päivääkään, ja silti olen toiminut mm. kampaajana, mallina, lääkärinä jne. Poikaystäväänikin kuvaillaan täydellisen komeaksi! En ole kuitenkaan yhtään itsekäs tai rasistinen tai mitään, sillä bändissänikin on yksi tumma tyyppi.

Kruisailen pinkillä avoautollani kohti unelmien kartanoani, jos en ole sovittelemassa vaatteitani.

Vierailija
172/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset saa elämässä ihan mitä haluavat! Totta se vaan on. Itse olen huippukaunis, tiedän sen koska olen suosittu ympäri maailman. En ole opiskellut päivääkään, ja silti olen toiminut mm. kampaajana, mallina, lääkärinä jne. Poikaystäväänikin kuvaillaan täydellisen komeaksi! En ole kuitenkaan yhtään itsekäs tai rasistinen tai mitään, sillä bändissänikin on yksi tumma tyyppi.

Kruisailen pinkillä avoautollani kohti unelmien kartanoani, jos en ole sovittelemassa vaatteitani.

Barbie?

Vierailija
173/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko minun saada päiväraha ja kilometrikorvaukset? Työkeikkani kestää noin vuorokauden. Pitäisi kiertää omalla ajoneuvolla todella monessa taloudessa. En kyllä kuulu mihinkään liittoon, kun olen ammattini ainut oikea edustaja. Valeammattilaisia on kyllä liikkeellä pilvin pimein. Keikkaan on vielä muutama kuukausi aikaa, joten onneksi aikaa selvitellä näitä asioita.

Vierailija
174/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko minun saada päiväraha ja kilometrikorvaukset? Työkeikkani kestää noin vuorokauden. Pitäisi kiertää omalla ajoneuvolla todella monessa taloudessa. En kyllä kuulu mihinkään liittoon, kun olen ammattini ainut oikea edustaja. Valeammattilaisia on kyllä liikkeellä pilvin pimein. Keikkaan on vielä muutama kuukausi aikaa, joten onneksi aikaa selvitellä näitä asioita.

Joulupukki!!

Vierailija
175/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette ihmisten manipuloinnista? Onko ok, jos tekee niin yhteistä hyvää ajatellen? Olen huomannut, että ajaudun usein sekoittamaan ihmisten, yleensä valta-asemassa olevien, päätä juonillani, mutta enhän kuitenkaan tarkoita pahaa, vaikka muut joutuvat uhrautumaan yhteisen hyvän edessä. Oikeastaan olen kaikkien merkittävien tapahtumien takana seitsemässä kuningaskunnassa, mutta muut eivät sitä huomaa ja hyvä niin. Unelmani olisi istua joskus valtaistuimella rakastamani nainen rinnallani.

Game of Thronesin "Pikkusormi"?

Vierailija
176/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen? Olen palavasti rakastunut mieheen, jonka olen nähnyt vain kerran, pelastin hänet onnettomuudesta. Emme ole koskaan puhuneet, olemme eri lajia ja isäni vastustaa suhdettamme, mutta olen varma että hän on se oikea! 💗

Olet Ariel

Vierailija
177/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea kaivataan! En oikein voi sietää naapurin rouvaa ja hänen perhettään. Ovat niin ärsyttävän vapaamielisiä ja boheemeja. Siellä on milloin ketäkin kylässä ja aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. En halua, että lapseni leikkivät naapurin lapsen ja hänen kavereidensa kanssa, etteivät muruseni vaan saa huonoja vaikutteita noiden kakaroitten riehakkaista leikeistä. Miten olette itse pitäneet naapurisovun, mutta kuitenki etäiset välit naapureihin vai onkohan meidän pakko muuttaa?

Vierailija
178/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Game of Thronesin "Pikkusormi"?

Oikein!

Vierailija
179/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukea kaivataan! En oikein voi sietää naapurin rouvaa ja hänen perhettään. Ovat niin ärsyttävän vapaamielisiä ja boheemeja. Siellä on milloin ketäkin kylässä ja aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. En halua, että lapseni leikkivät naapurin lapsen ja hänen kavereidensa kanssa, etteivät muruseni vaan saa huonoja vaikutteita noiden kakaroitten riehakkaista leikeistä. Miten olette itse pitäneet naapurisovun, mutta kuitenki etäiset välit naapureihin vai onkohan meidän pakko muuttaa?

Vilijonkka?

Vierailija
180/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun pienessä englantilaisessa kylässä. Minulla on riittänyt seikkailuita naisten kanssa ja ongelmia raha-asioissa. Omistin kahvilan, joka jäi eksälleni ja olen töissä nyt pubissa. Minulla on kaksoslapset.

Bob Emmerdalesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän