Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedätte että elämme kaikki virtuaalitodellisuudessa? Ottakaa se punainen pilleri kun valinta tulee eteenne.
Matrix päähahmo? En muista sen nimeä.
Joo. Neo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommenttini ymmärretään aina väärin. Seuraavan päivän lehdestä saa lukea, että mitä olen taas möläyttänyt. Mahtaako tämä johtua siitä, että olen johtavassa asemassa ja sanomiseni ovat aina suurennuslasin alla?
Fingerporin kaupunginjohtaja
Olin vanhempieni kanssa tekemässä muuttoa, kun jouduimme erikoiseen hylättyyn kaupunkiin. Vanhempani muuttuivat siellä eläimiksi ja päädyin erikoiseen kylpylään töihin ruokapalkalla. Rakastuin poikaan joka osasi muuttua lohikäärmeeksi.
Olen armottoman saita, enkä heitä mitään pois ja omaisuuttahan minulla riittää seikkailtuani koko ikäni. Miksi kaikki haluavat vain hyötyä minusta ja laiskat sukulaiseni vain loisisivat omaisuuteni turvin, jos pystyisivät. Onneksi olen pitkäikäinen.
Asun pienessä englantilaisessa kylässä. Minulla on riittänyt seikkailuita naisten kanssa ja ongelmia raha-asioissa. Omistin kahvilan, joka jäi eksälleni ja olen töissä nyt pubissa. Minulla on kaksoslapset.
Vierailija kirjoitti:
Olin vanhempieni kanssa tekemässä muuttoa, kun jouduimme erikoiseen hylättyyn kaupunkiin. Vanhempani muuttuivat siellä eläimiksi ja päädyin erikoiseen kylpylään töihin ruokapalkalla. Rakastuin poikaan joka osasi muuttua lohikäärmeeksi.
Chichiro elokuvasta Henkien kätkemä
Vierailija kirjoitti:
Tyttö Henkien kätkemä-animaatiosta.en muista nimeä
Vierailija kirjoitti:
Olen armottoman saita, enkä heitä mitään pois ja omaisuuttahan minulla riittää seikkailtuani koko ikäni. Miksi kaikki haluavat vain hyötyä minusta ja laiskat sukulaiseni vain loisisivat omaisuuteni turvin, jos pystyisivät. Onneksi olen pitkäikäinen.
Roope
Kommuunin uudella asukkaalla on mielenterveysongelma, elää omassa todellisuudessaan. Silti häntä ihaillaan, enkä tunne itseäni yhtä rakastetuksi kuin ennen. Tekisi mieli ottaa järeämmät aseet käyttöön saadakseni joukon johtajan aseman takaisin, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Apua, auttaakaa tätä neitoa hädässä! Minun pitäisi mennä tänään treffeille, mutta en osaa päättää kumman poikaystävän valitsen. Toinen on itsekeskeinen ja leuhka, toinen laiska ja äkkipikainen tuittupää.
Hei Iines. Ota se Aku.
Viihdyn hyvin lasten seurassa ja karvainen pyöreä ulkomuotoni saa heidät hullaantumaan minusta.
Mutta viimeaikoina olen alkanut nähdä unia alaikäisistä. Pitäisikö minun mennä hoitoon?
Lääkäriinkin pitäisi mennä, sillä yksi elimistäni on jotenkin löysänä koko ajan.
Tehtäväni on tuhota. Päädyn rikkinäiseen perheeseen ja menetän tuhoamis tarpeeni. Olen hukassa ja pari "pösilöä" on koko ajan kimpussani.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt suostua kosintaan? Hän on täydellinen, komea ja rikas, mutta tunnetta ei vain ole minun puolelta. Olen enemmän kiinnostunut hopeaketuista.
Nimim. Ikuinen vanhapiikako
Jo March, Pikku Naisia
Vierailija kirjoitti:
Käsken ihastustani aina laulamaan. Kyllästyttää olla tällainen rumilus. Hän ei pidä minusta, vaan yhdestä toisesta. Kantaisinko hänet luolaani vai antaisinko mennä?
Notredamen kellonsoittaja?
olen hyvin sivistynyt ja hieno rouva. Mieheni jäi juuri varhaiseläkkeelle korkeasta valtionvirastaan.
Poikani on huippulahjakas. Taiteellisuutensa hän on perinyt suoraan äidiltään.
Naapurissani asuu erittäin lahjakas pianisti. Rassukka tekee kaikkensa salatakseen rakkautensa minuun. Hän on niin ujo... raukkaparka... Minulla on hyvin voimakas vaikutus häneen.
Mutta! minun valkoinen sirolinjainen puhelimeni, jossa on viimeisen numeron valinta, soi! se on varmasti joku tärkeä!
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn hyvin lasten seurassa ja karvainen pyöreä ulkomuotoni saa heidät hullaantumaan minusta.
Mutta viimeaikoina olen alkanut nähdä unia alaikäisistä. Pitäisikö minun mennä hoitoon?
Lääkäriinkin pitäisi mennä, sillä yksi elimistäni on jotenkin löysänä koko ajan.
Nalle Luppakorva.
Vierailija kirjoitti:
Tehtäväni on tuhota. Päädyn rikkinäiseen perheeseen ja menetän tuhoamis tarpeeni. Olen hukassa ja pari "pösilöä" on koko ajan kimpussani.
Stitch.
Vierailija kirjoitti:
Kaautha likhaisten varrphaiteni, minullha on limhaisia etanoita varmpaaen välhissä.
Rölli, irrota veneestä tilipitappi ja pulahda uimaan. Sinne ne veteen huuhtoutuu ja varpaatkin puhdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Lorax?
Piisamirotta.