Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
No boi vituran kaveriporukka kun bummaa jatkuvasti autokyytejä nuoruutensa lempipaikkoihi. Onneksi faija möi bemarinsa niin loppuu tää kavereille ilmaisena taksikuskina toimiminen.
Mika. Mainitaan Anssi Kelan laulussa Mikan faijan BMW. Mikan faijalla oli bemari,ku se oli demari!
Olemme ystäväni kanssa hyvin, hyvin erilaisia, ja hän joskus pitää itseään parempana kuin minua. Mutta yhdessä asiassa olemme samanlaisia.
Mademoiselle Sterling VÄITTÄÄ olleensa kirjastohuoneessa enonsa murhan aikaan MUTTA palvelusneiti kertoi hänen kenkiensä olleen aamulla mutaiset MIKSI mademoiselle Sterling VALEHTELI?
Miksi ihmeessä minulla on peili kun voin yhtä hyvin käyttää kirjaa jolla pääsen kaikkialle valtakuntaa?
Apua! Viikingit hyökkää valtakuntaani eikä veljeni Juhana tee mitään vaan jahtaa kaiket päivät jotain vihreää metsänpeikkoa ja yrittää seriffien kanssa saada sitä vankilaan. Taidan olla perikadossa kun kukaan ei puolusta valtakuntaani noita normannivalloittajia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli riitaa isän kanssa, joten muutin metsään.
Sinä yönä, kun synnyin oli kirjaimellisesti synkkä ja mysrkyinen yö. Salama iski kotimme kahtia. Täällä metsässä on kaikenlaisia otuksia niitä on ihan hauska seurailla- osaa pitää toki varoa!
Hei hei Vilperi, pistä rosvot aisoihin niin päästään kotiin takaisin, Vili Vilperi!
En ole Vili, olen tyttö. Ystäväni on poika, joka muutti tänne metsään luolaan kanssani asumaan.
Vilperin perikunta tietty.
Ronja Ryövärintytär
Vierailija kirjoitti:
Apua! Viikingit hyökkää valtakuntaani eikä veljeni Juhana tee mitään vaan jahtaa kaiket päivät jotain vihreää metsänpeikkoa ja yrittää seriffien kanssa saada sitä vankilaan. Taidan olla perikadossa kun kukaan ei puolusta valtakuntaani noita normannivalloittajia vastaan.
Richard Leijonamieli
Vierailija kirjoitti:
Olemme ystäväni kanssa hyvin, hyvin erilaisia, ja hän joskus pitää itseään parempana kuin minua. Mutta yhdessä asiassa olemme samanlaisia.
Oliks tää nyt sitten "tero" vai "minä" laulussa. Jompikumpi jos pitää arvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoresta iästäni hiolimatta olen mestarillisesti ratkonut jo muutamia rikoksia. Olen auttanut mm. ryöstetyn lapsen kanssa poliisi voimia ja jalokivivarkauden selvittelyssä olin myös mukana.
Asun Ruotissa.
Kalle Blomqvist
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard Leijonamieli
Aivan oikein. Ja nyt yhdessä Robert Loxleyn kanssa häädämme normannivalloittajat pois Brittein saarilta.
Isäntä lentää yöt ties missä ja itse saan yksin pitää takan henkenä tätä koko linnaa liikkeessä. On rankkaa olla mahtava ja voimakas tulidemoni joka tuhoisia helposti vaikka tuhat valtakuntaa kun on alistettu ihmisen orjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa yleiseensaunaan ja joku typerys on laittanut takkinsa naulaani, mihin minä nyt laitan laukkuni?
Olet se kunnon mies. Kiva että tulit palstailemaan! Täällä on ollut kaikenlaisia jänniä ja kilttejä miehiä, joista ei oikein tiedä mitä ne ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli riitaa isän kanssa, joten muutin metsään.
Sinä yönä, kun synnyin oli kirjaimellisesti synkkä ja mysrkyinen yö. Salama iski kotimme kahtia. Täällä metsässä on kaikenlaisia otuksia niitä on ihan hauska seurailla- osaa pitää toki varoa!
Hei hei Vilperi, pistä rosvot aisoihin niin päästään kotiin takaisin, Vili Vilperi!
En ole Vili, olen tyttö. Ystäväni on poika, joka muutti tänne metsään luolaan kanssani asumaan.
Ronja Ryövärintytär
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä te muut pidätte aina mukana käsilaukussanne? Minulla on usein erilaisia kirjoja (koskaan ei tiedä, mille on tarve!), hammaslankaa ja mäkimeiramiuutetta.
Hermione?
Olen vähän ongelmallisessa tilanteessa. Olen kihloissa yhden rikkaan miehen kanssa, ja itse asiassa häätkin on jo suunniteltu aika tarkasti yksityiskohtia myöten. Totuus on kuitenkin se, etten oikeastaan rakasta tuota miestä, enkä haluaisi mennä naimisiin hänen kanssaan. Ongelma on äitini, joka on sitä mieltä, että minun täytyy mennä naimisiin. Meidän perheessä on ollut tosi huono taloudellinen tilanne jo pitkään, ja avioliittoni tämän kyseisen rikkaan miehen kanssa pelastaisi meidät tuholta. No, tilanne on nyt mutkistunut entisestään, sillä tapasin laivalla ihanan miehen, johon rakastuin mielettömästi ja hän myös rakastui minuun. Haluaisin aloittaa uuden elämän tämän miehen kanssa, mutta saatuaan vihiä asiasta äitini suuttui mielettömästi, sillä mies on köyhä. Äiti tietysti oli laskenut sen varaan, että menen rikkaisiin naimisiin. Nyt olen alkanut tavata salaa tätä köyhää miestä, yritämme pysyä piilossa äidiltäni ja kihlatultani. Mitä oikein tekisitte tässä tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoresta iästäni hiolimatta olen mestarillisesti ratkonut jo muutamia rikoksia. Olen auttanut mm. ryöstetyn lapsen kanssa poliisi voimia ja jalokivivarkauden selvittelyssä olin myös mukana.
Asun Ruotissa.
Kalle Blomqvist
Hänpä hän.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ongelmallisessa tilanteessa. Olen kihloissa yhden rikkaan miehen kanssa, ja itse asiassa häätkin on jo suunniteltu aika tarkasti yksityiskohtia myöten. Totuus on kuitenkin se, etten oikeastaan rakasta tuota miestä, enkä haluaisi mennä naimisiin hänen kanssaan. Ongelma on äitini, joka on sitä mieltä, että minun täytyy mennä naimisiin. Meidän perheessä on ollut tosi huono taloudellinen tilanne jo pitkään, ja avioliittoni tämän kyseisen rikkaan miehen kanssa pelastaisi meidät tuholta. No, tilanne on nyt mutkistunut entisestään, sillä tapasin laivalla ihanan miehen, johon rakastuin mielettömästi ja hän myös rakastui minuun. Haluaisin aloittaa uuden elämän tämän miehen kanssa, mutta saatuaan vihiä asiasta äitini suuttui mielettömästi, sillä mies on köyhä. Äiti tietysti oli laskenut sen varaan, että menen rikkaisiin naimisiin. Nyt olen alkanut tavata salaa tätä köyhää miestä, yritämme pysyä piilossa äidiltäni ja kihlatultani. Mitä oikein tekisitte tässä tilanteessa?
Rose Titanicista
Vierailija kirjoitti:
Isäntä lentää yöt ties missä ja itse saan yksin pitää takan henkenä tätä koko linnaa liikkeessä. On rankkaa olla mahtava ja voimakas tulidemoni joka tuhoisia helposti vaikka tuhat valtakuntaa kun on alistettu ihmisen orjaksi.
Liikkuvan linnan Calsifer
"Naapurin eukko suuttui taas kun mun lohikäärmeet grillasi yhden sen mukuloista"