Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Olen elämäntapa työtön aikuinen joka asuu nallensa kanssa hullun kissanaisen ullakolla. Haluaisin todella kovasti töitä, mutta kukaan ei palkkaa minua koska kömpelyydelläni ja autistisuudellani pilaan aina kaiken. Kaikki sanovat että olen todella tyhmä ja hidasälyinen, mutta pidän itseäni vain todella eksentrisenä herrasmies brittinä.
oletko mr. Bean?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että alukseni ei lennä, mutta siskoni sanoo että alukseni kyllä lentää. Naiset ovat kyllä typeryksiä. Naisten logiikka ei vain toimi!
Niisku
Jumpe, sehän oli oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elämäntapa työtön aikuinen joka asuu nallensa kanssa hullun kissanaisen ullakolla. Haluaisin todella kovasti töitä, mutta kukaan ei palkkaa minua koska kömpelyydelläni ja autistisuudellani pilaan aina kaiken. Kaikki sanovat että olen todella tyhmä ja hidasälyinen, mutta pidän itseäni vain todella eksentrisenä herrasmies brittinä.
oletko mr. Bean?
Wifi kuten Ranskassa sanotaan.
Olen omena, olen omena, olen pyöreä oomeenaa!
Lapseni leikkii ruuan kanssa, kirjaimellisesti. Olen yksinhuoltajaisä ja kyllä nuo paistit pitäisi saada pataan, eikä niiden kanssa leikkiä pitäisi. Poika on ihan liian kiltti, mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Lapseni leikkii ruuan kanssa, kirjaimellisesti. Olen yksinhuoltajaisä ja kyllä nuo paistit pitäisi saada pataan, eikä niiden kanssa leikkiä pitäisi. Poika on ihan liian kiltti, mitä teen?
Sepe hyvä, tuo on vain ohimenevä pentuiän vaihe. älä syyllistä itseäsi tai lastasi. kun hän vielä kasvaa, niin kyllä hänellä ne pedon vaistot vielä puhkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut menninkäiseen, mutta koska saan elämän voimani valosta ja auringosta niin en voi muuttaa hänen kanssaan pimeään tai menehdyn ja kuolen valon puutteeseen.
Viimeinen, kaunis päivänsäde
Vierailija kirjoitti:
Maalaan muureihin kuvioita.[/quote
Mikä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut menninkäiseen, mutta koska saan elämän voimani valosta ja auringosta niin en voi muuttaa hänen kanssaan pimeään tai menehdyn ja kuolen valon puutteeseen.
Viimeinen, kaunis päivänsäde
Kyllä. Mutta nyt olen jo unten mailla näin talvisin kun tarvitsee enemmän unta pysyäkseen kauniina ja nuorena.
Tulkaa ulos ja antautukaa tai puhkun ja puhallan ja puhallan talonne nurin. Sitten syön teidät kaikki suihini!
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa ulos ja antautukaa tai puhkun ja puhallan ja puhallan talonne nurin. Sitten syön teidät kaikki suihini!
Esko Kovero.
Vierailija kirjoitti:
Iso paha susi
Olisin elossa, jos muuan metsästäjä ei olisi tunkeutunut koiransa kanssa reviirilleni jahdatessaan jotain kettua, jolle oli vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso paha susi
Kyllä
Oon kuningas mä huomisen, siis kaikki varokaa! Et kuningasta suurempaa oo nähny millonkaa. Harjoittelen pöyhkeen työn sekä karjuntaa!
Jos isäni vielä kerran kuristaa minua, ilmoitan hänestä lastensuojeluviranomaisille.
Vierailija kirjoitti:
Oon kuningas mä huomisen, siis kaikki varokaa! Et kuningasta suurempaa oo nähny millonkaa. Harjoittelen pöyhkeen työn sekä karjuntaa!
Simba
Isäntäni syöksyi vesiputouksesta kuolemaansa, ja hyvä niin. Vihdoinkin olen vapaa!
Naapurin uskispariskunta rassaa hermojani. En myöskään pidä siitä, että lapseni leikkivät heidän lastensa kanssa.
pieni päivänsäde?