Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
hei! olen tällainen söpön oloinen naisenalku. Mulla on sellainen ongelma, että mulla ei ole ketään naispuolista ystävää... ei siis ketään, kenen kanssa jutella ns. "tyttöjen juttuja".
Naiset ehkä karttaa mua kun mä kerron asuvani pienessä syrjäisessä kylässä, jossa kaikki muut asukkaat on kundeja.
Tiedän, kuulostaa pahalta, mutta se ei ole sitä mitä te luulette, vaan ne kundit on mulle enemmänkin kuin veljiä.
Mä haluaisin tehdä jotain näille mun hiuksille.
Joskus nuoruudessa, kun mä olin tosi yksin, eksyksissä ja sekaisin itseni kanssa ja aika mäntti mimmi, mulla oli mustat hiukset. Sit mä vain muutuin kun sain ystäviä, just näitä kundeja. Ne angsti-fiilikset jäi pois ja mä tajusin olleeni k*sipää.
Mä halusin ilmentää sisäistä muutostani ulkoisestikin vaihtamalla hiusten väriä ja nyt mulla on jo tosi kauan ollut nää pitkät blondit hiukset. Mä en tiedä palaisinko alkuperäiseen tummaan väriin vai olisko kuparinpunainen kiva?
olis tosi tärkeää, että hiusväri sopis sinisen kanssa yhteen.
Mitenkähän minä lupauduin tulemaan tänne Jumalan selän taakse tutkimaan 40vuotta sitten tapahtunutta katoamista, tai murhaa. Enhän minä ole edes poliisi.
Sain työkaverikseni omituisen nuoren naisen. Pienikokoisen mutta pistää matalaksi isotkin moottoripyörä jengiläiset. Omituinen hän on, mutta nero tietokoneiden kanssa.
Hänellä oli joskus edunvalvojakin, tai mikä lie huoltaja. Ja on kai vieläkin, mutta pienen tatuointi session jälkeen äijä ei ole tyttöä häirinnyt.
Jos ette tiedä kuka olen, minulla on kerrottavana paljon lisää.
neuvokaa miten tässä nyt pitäisi edetä.
Minä asun erittäin mukavasti erään kannon alla.
Nyt sitten eräät huligaanit yrittävät kidnapata minut.
Olen tähän mennessä välttynyt kidnappaukselta nopeuteni ja ketteryyteni ansiosta.
On varmaan aika turhaa ilmoittaa poliisille, sillä tuskin ne huligaanit kunnioittavat lähestymiskieltoa ja täällä korvessa ei poliisi juuri pistäydy. Epäilen myös, että poliisit eivät edes usko, että minä olen totta...
Kai tässä on sitten pakko muuttaa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.
Pikku Myy :)
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän mennessä välttynyt kidnappaukselta nopeuteni ja ketteryyteni ansiosta.
On varmaan aika turhaa ilmoittaa poliisille, sillä tuskin ne huligaanit kunnioittavat lähestymiskieltoa ja täällä korvessa ei poliisi juuri pistäydy. Epäilen myös, että poliisit eivät edes usko, että minä olen totta...
Onnimanni
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän minä lupauduin tulemaan tänne Jumalan selän taakse tutkimaan 40vuotta sitten tapahtunutta katoamista, tai murhaa. Enhän minä ole edes poliisi.
Sain työkaverikseni omituisen nuoren naisen. Pienikokoisen mutta pistää matalaksi isotkin moottoripyörä jengiläiset. Omituinen hän on, mutta nero tietokoneiden kanssa.
Hänellä oli joskus edunvalvojakin, tai mikä lie huoltaja. Ja on kai vieläkin, mutta pienen tatuointi session jälkeen äijä ei ole tyttöä häirinnyt.
Jos ette tiedä kuka olen, minulla on kerrottavana paljon lisää.
Lispettihän se siinä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ette tiedä kuka olen, minulla on kerrottavana paljon lisää.Lispettihän se siinä 👍
vai onko kuitenkin Mikael
Vierailija kirjoitti:
Mörrimöykky-parka 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ette tiedä kuka olen, minulla on kerrottavana paljon lisää.Lispettihän se siinä 👍
vai onko kuitenkin Mikael
Joo. Mikkehän minä.
Pelkään että alukseni ei lennä, mutta siskoni sanoo että alukseni kyllä lentää. Naiset ovat kyllä typeryksiä. Naisten logiikka ei vain toimi!
Olen kiertänyt lemmikki hiireni kanssa ympäri maailmaa pyydystämässä villieläimiä jo 23 vuotta ja olen silti edelleen 10 vuotias.
meitsille on nyt tarjoutunut aika hyvä sauma saada massia, valtaa ja julkisuutta.
mun pitää vain suudella yhtä mimmii, siis yhtä prinsessaa.
mun ei siis tarvii matsaa minkään lohikäärmeen kanssa tai tehdä mitään kisailuvisailu juttuja tai urotekoja.
Ainoa vain, että se mimmi on yli satavuotias??? Siis kelatkaa mun pitää pussaa ja sitten mennä naimisiin mun isoäidin isoäidin ikäisen mimmin kaa. Mutta mitä sitä ei luksuksen ja vallan takia tee. Meikä kyllä pussais vaikka muumioo sen takia, jos niikseen tulee, mikä nyt kyllä ei ole kovin kaukana mun tilanteesta.
Siellä se kuulemma nukkunut iät ja ajat makkarissaan linnassaan ja odottaa meikää herättään sen suudelmalla. varmasti sen ikäiselle jo uni maittaakin.
toivottavasti se mimmi ei enää kuule eikä näe mitään mitä sen ympärillä tapahtuu... muuten yhteiselämä vois olla meikäläisen kannalta vähän vaikeaa.
Mun on nyt vain pystyttävä siihen... pystyihän Erika Wikströmikin niin eiköhän meikäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tässä on sitten pakko muuttaa muualle.Mörrimöykky-parka 😢
oikein
Olen rakastunut menninkäiseen, mutta koska saan elämän voimani valosta ja auringosta niin en voi muuttaa hänen kanssaan pimeään tai menehdyn ja kuolen valon puutteeseen.
Olen elämäntapa työtön aikuinen joka asuu nallensa kanssa hullun kissanaisen ullakolla. Haluaisin todella kovasti töitä, mutta kukaan ei palkkaa minua koska kömpelyydelläni ja autistisuudellani pilaan aina kaiken. Kaikki sanovat että olen todella tyhmä ja hidasälyinen, mutta pidän itseäni vain todella eksentrisenä herrasmies brittinä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että alukseni ei lennä, mutta siskoni sanoo että alukseni kyllä lentää. Naiset ovat kyllä typeryksiä. Naisten logiikka ei vain toimi!
Niisku
kyllä nykynuoriso on hemmoteltua! itse olisin tuossa iässä ollut ikionnellinen, jos olisin saanut oman papukaijan!
vai muka purevat!... eivätkös koirat sitten pure???