Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Minulla on rakkaiden tunteita johtajaani kohtaan, siksi en uskalla sanla vastustaa kun hän kurittaa alaisiaan ja kiusaa koko kaupunkia tullakseen entistäkin rikkaammaksi. Koen ahdistusta ja kovaa tuskaa sillä hän on vanhoillinen ja konservatiivinen porvari joka vihaa kaltaisiani vähemmistöön kuuluvia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rakkaiden tunteita johtajaani kohtaan, siksi en uskalla sanla vastustaa kun hän kurittaa alaisiaan ja kiusaa koko kaupunkia tullakseen entistäkin rikkaammaksi. Koen ahdistusta ja kovaa tuskaa sillä hän on vanhoillinen ja konservatiivinen porvari joka vihaa kaltaisiani vähemmistöön kuuluvia.
Waylon Smithers
Hitto, tätä mun elämää, jos tätä nyt elämäksi voi kutsua - hautajasiani ei kutenkaan ole vietetty. Teenpä niin tai näin, niin narttu ei vaan hyväksy, kohtelee mua kuin törkyä, ja silti palaa aina luokseni. Sen mutsi on hieno nainen, kohtelee mua ihan kunnolla, ja sen suupalan kokoinen sisko kävi hetken kuumana meitsiin, mutta mun on parasta pitää se turvassa, muuten blondi tappaa mut varmasti. Miksi ihmeessä mä hengaan ton jengin kanssa, sivustaseuraaja-kalkkis vihaa mua ihan tosissaan, eikä poika tuu kaukana, punapäästä en oo varma. Kaikki ois helpompaa, jos narttu ei olisi mielessäni niin valveilla kuin unissakin.
Vierailija kirjoitti:
miljardit ihmiset uskoo höpönlöpö juttujani ja niiden selittelyä varten on syntynyt ammattikuntia ja minäkö en olis halunnut kuin hengailla ja juhlia 12 kaverini ja parin maksullisen naisen kanssa.
Jesse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waylon Smithers
Oikein
Siskoni on todella urhea. Hän uhrautuu ja lähtee puolestani kuolemaan, jotta pääkaupunkimme asukkailla olisi taas leipää ja sirkushuveja.
Siskoni on todella urhea. Hän uhrautuu ja lähtee puolestani kuo le ma an, jotta pääkaupunkimme asukkailla olisi taas leipää ja sirkushuveja.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on todella urhea. Hän uhrautuu ja lähtee puolestani kuolemaan, jotta pääkaupunkimme asukkailla olisi taas leipää ja sirkushuveja.
Primrose Everdeen
Mieheni raivasi itse omin käsin meille talon ja kaivoi ovaa kaksin verroin. Luulin häntä niin hyväksi mieheksi kun on niin hiljainen ja ahkera, mutta tämä olikin niin ankara kitupiikki ettei anna edes ommella paikkoja reikäisiin vaatteisiin. Lisäksi mies menee liian usein viinaan ja muuttuu silloin äkkipikaiseksi ja hakkaavaksi raakalaiseksi. Voi miksi voi miksi oikein menin naimisiin hänen kanssaan ja tein kolme lasta. Olisinpa ottanut sen pappilan nuoren tallipojan ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Primrose Everdeen
Joo
Ostin diileriltä Tic tac-pastillin näköisen pillerin ja nyt kuulen ääniä päässäni! Se ääni neuvoo minua naisasioissa ja kuinka saisin yhden näyttelijätytön olemaan kanssani. Kaverini sanoo että tämä on tosi siistiä. Olenko tulossa hulluksi?!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen jo neljäkymppinen mies niin joudun asumaan yhä isäni kanssa. Tällä hetkellä ei edes olla oikein väleissä kun kaikkea on taas tapahtunut. Olihan minulla huipputyö, mutta jouduin ottamaan loparit kun minua kiristettiin. Omistan toki myös oman kämpän tai kaksikin, mutta ne nyt ovat muussa käytössä. Olen alkoholisti ja pelkään, että kohta alkaa taas viina maistumaan. Olen myös homoseksuaali ja minulla oli vakava suhde poliisin kanssa, joka kuitenkin murhattiin. Tästä on ollut vaikea päästä yli. Sen jälkeen minulla oli kyllä vähän juttua it-hommia tekevän eksäni kanssa, mutta koska en ollut vielä valmis uuteen vakavaan suhteeseen eksä sitten lähti kauas toiselle puolelle kaupunkia.
Salkkareiden Kalle.
No boi vituran kaveriporukka kun bummaa jatkuvasti autokyytejä nuoruutensa lempipaikkoihi. Onneksi faija möi bemarinsa niin loppuu tää kavereille ilmaisena taksikuskina toimiminen.
Vierailija kirjoitti:
Teilläkö muka vaikea elämä? Hah!
Pelastettuani galaksin ensimmäisen kerran, kuolin. Mutta eihän se tietenkään noille riittänyt vaan minut herätettiin henkiin. Kiitokseksi tekemisistäni kukaan ei halunnut uskoa tarinaani ja lisäksi minulle annettiin potkut. Sitten jouduin pelastamaan galaksin toisen ja kolmannenkin kerran ja kolmannen jälkeen jouduin vankilaan. Nyt olisi vuorossa neljäs kerta ja aina vaan homma vaikeutuu. Tällä kertaa piti varastaa oma alukseni, eikä sekään oikeastaan ole ensimmäinen kerta.
Haluan myös todeta että toisin kuin suosittu huhu väittää, en koskaan tokaissut ryhmäni jäsenille tai kenellekään muullekaan että "we bang, ok?"
Koska kerron pojalleni ettei hän ole minun poikani? Satuin vain löytämään pojan naurislaatikosta kun hän oli vauva ja pidin sitten omanani kun en nähnyt vanhempia missään. Nut poika on kuitenkin jo aikuinen ja niin massiivinen että uhkaa tuhota ravintolamme. Haluaisin pojastani toki itselleni jatkajan perheravintolaan, mutta hän ei ole kiinnostunut kokkaamaan vaan syömään kaikki ruuat. Voi minua poloa.
Vierailija kirjoitti:
Koska kerron pojalleni ettei hän ole minun poikani? Satuin vain löytämään pojan naurislaatikosta kun hän oli vauva ja pidin sitten omanani kun en nähnyt vanhempia missään. Nut poika on kuitenkin jo aikuinen ja niin massiivinen että uhkaa tuhota ravintolamme. Haluaisin pojastani toki itselleni jatkajan perheravintolaan, mutta hän ei ole kiinnostunut kokkaamaan vaan syömään kaikki ruuat. Voi minua poloa.
Kunfu-Pandan kasvatti-isä
Raargh, parhaat demonintuhoamiskeinot kehiin mammat. Itse suosin kaksipiippuista haulikkoa, sillä kun läväyttää niin kappaleet lentelee pienemmis... oho, kuulu joku ääni, oliko se demoni, hetki... *kuuluu ryskettä, laukauksia, räjähdyksiä* ...okei, sori olikin vaan orava kaivelemassa roskiksia rärgh. Eli siis kaksipiippuinen haulikko ja moottorisaha backuppina on omat suosikit, Räyh!!
Minä poika lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kwaak, ystävälle kwaak, kwaak sanon teille kaikille. Ja jos vain minua huvittaa, lähden merelle tai viidakkoon seikkailemaan.
Olen menossa yleiseensaunaan ja joku typerys on laittanut takkinsa naulaani, mihin minä nyt laitan laukkuni?
En ole Vili, olen tyttö. Ystäväni on poika, joka muutti tänne metsään luolaan kanssani asumaan.