Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut julkkis jo yli sata vuotta. Minulla oli oikein pitkät hiukset ja piiitkät kynnet. Vaan eipä ole enää sormiakaan.
Jörö-jukka
Oikein
Vierailija kirjoitti:
Komisario Koskinen Tampereelta.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku miksi miehillä on terävät hampaat ja kynnet kuin veitset? En siis ole koskaan nähnyt sellaista ja kysynyt ainoastaan kerran äitiltä miehistä ja äiti sanoi että miehet ovat hirviöitä ja hänen sanaansa voin luottaa sillä äiti kyllä tietää.
Hei,Tähkäpää! Älä usko kaikkea mitä Gothel kertoo, jotkut miehet ovat oikein ihania.
Olen liian pitkä näkyäkseni kamerassa. Aina kun meillä on kuvaaja paikalla niin kasvoni eivät näy kamerassa. Sen sijaan he kuvaavat aina tyhmää ja hidasälyistä miestäni koska tämä on pormestari. Ja vaikka mieheni johtaa tätä kaupunkia niin hän silti pyytää kolmen pikkutytön apua esimerkiksi avaamaan kurkkupurkin tai niistämään jonkun superroiston. Olen niin väsynyt nössykkä mieheeni, olisinpa nainut vain sen kovis apinan.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian pitkä näkyäkseni kamerassa. Aina kun meillä on kuvaaja paikalla niin kasvoni eivät näy kamerassa. Sen sijaan he kuvaavat aina tyhmää ja hidasälyistä miestäni koska tämä on pormestari. Ja vaikka mieheni johtaa tätä kaupunkia niin hän silti pyytää kolmen pikkutytön apua esimerkiksi avaamaan kurkkupurkin tai niistämään jonkun superroiston. Olen niin väsynyt nössykkä mieheeni, olisinpa nainut vain sen kovis apinan.
Tehotyttöjen Neiti Bellum
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehotyttöjen Neiti Bellum
Kyllä
Hukkasin näkymättömän prätkäni. Pitäisi päästä kyttiä pakoon ja vikkelään mikä on jo valmiiksi vaikeaa kun olen räiskyvän sininen mutta nyt en näe pyörääni kaiken lisäksi yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Nuoresta iästäni hiolimatta olen mestarillisesti ratkonut jo muutamia rikoksia. Olen auttanut mm. ryöstetyn lapsen kanssa poliisi voimia ja jalokivivarkauden selvittelyssä olin myös mukana.
Asun Ruotissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli riitaa isän kanssa, joten muutin metsään.
Sinä yönä, kun synnyin oli kirjaimellisesti synkkä ja mysrkyinen yö. Salama iski kotimme kahtia. Täällä metsässä on kaikenlaisia otuksia niitä on ihan hauska seurailla- osaa pitää toki varoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli riitaa isän kanssa, joten muutin metsään.
Sinä yönä, kun synnyin oli kirjaimellisesti synkkä ja mysrkyinen yö. Salama iski kotimme kahtia. Täällä metsässä on kaikenlaisia otuksia niitä on ihan hauska seurailla- osaa pitää toki varoa!
Hei hei Vilperi, pistä rosvot aisoihin niin päästään kotiin takaisin, Vili Vilperi!
Metsässä on piparkakku talo, onko varmaan että saan syödä veljeni kanssa talon omistajan? Nimittäin pistettiin eukko jo uuniin paistumaan, mutta silti mietityttää eettisyys.
Vierailija kirjoitti:
Noniin mammat, olisi hyvät neuvot tarpeen. Millä hienhajun saa pois rautapanssarista, mieluiten häiritsemättä laitteen elektroniikkaa?
Suttakaa nyt ihmeessä, jopa tekoälyni vinoilee siitä vaikken asentanut sille edes hajuantureita suojapukuun?!
Teilläkö muka vaikea elämä? Hah!
Pelastettuani galaksin ensimmäisen kerran, kuolin. Mutta eihän se tietenkään noille riittänyt vaan minut herätettiin henkiin. Kiitokseksi tekemisistäni kukaan ei halunnut uskoa tarinaani ja lisäksi minulle annettiin potkut. Sitten jouduin pelastamaan galaksin toisen ja kolmannenkin kerran ja kolmannen jälkeen jouduin vankilaan. Nyt olisi vuorossa neljäs kerta ja aina vaan homma vaikeutuu. Tällä kertaa piti varastaa oma alukseni, eikä sekään oikeastaan ole ensimmäinen kerta.
Oon tuskin hommaan pätevin ja jumalaksi sopivin, ei oikein sovi siivet kerubin. Mut polvillensa lankeaa kun meitä palvoo, mahtavaa. On keikkahomma tää kai mahtavin. On rankkaa jumaluus. Meille pesti ihan uus. Sua palvotaan vaikka nolla - oletkin. Uhrilahjat sulle tuodaan ja virret kirjoitetaan. Sulle sankarlaulut luodaan ja riemuveisut veisataan. Siis en kai voisi kieltää jos he mut idolikseen mieltää, jospa sittenkin ne tietäis paremmin. Jos ei hommaan suostuttais niin kansa meihin pettyis ja silloin uhrilampaiks itse jouduttais. Siiksi herraillaan me oitis vaan, illuusio tää tarjoillaan, sillä kansan mieltä täytyy noudattaa!
miljardit ihmiset uskoo höpönlöpö juttujani ja niiden selittelyä varten on syntynyt ammattikuntia ja minäkö en olis halunnut kuin hengailla ja juhlia 12 kaverini ja parin maksullisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin mammat, olisi hyvät neuvot tarpeen. Millä hienhajun saa pois rautapanssarista, mieluiten häiritsemättä laitteen elektroniikkaa?
Suttakaa nyt ihmeessä, jopa tekoälyni vinoilee siitä vaikken asentanut sille edes hajuantureita suojapukuun?!
Tony Stark
Vierailija kirjoitti:
Oon tuskin hommaan pätevin ja jumalaksi sopivin, ei oikein sovi siivet kerubin. Mut polvillensa lankeaa kun meitä palvoo, mahtavaa. On keikkahomma tää kai mahtavin. On rankkaa jumaluus. Meille pesti ihan uus. Sua palvotaan vaikka nolla - oletkin. Uhrilahjat sulle tuodaan ja virret kirjoitetaan. Sulle sankarlaulut luodaan ja riemuveisut veisataan. Siis en kai voisi kieltää jos he mut idolikseen mieltää, jospa sittenkin ne tietäis paremmin. Jos ei hommaan suostuttais niin kansa meihin pettyis ja silloin uhrilampaiks itse jouduttais. Siiksi herraillaan me oitis vaan, illuusio tää tarjoillaan, sillä kansan mieltä täytyy noudattaa!
Julio tai Miguel
Vierailija kirjoitti:
Metsässä on piparkakku talo, onko varmaan että saan syödä veljeni kanssa talon omistajan? Nimittäin pistettiin eukko jo uuniin paistumaan, mutta silti mietityttää eettisyys.
Syökää pois, Kerttu, noita on kohtalonsa ansainnut. Karma kostaa hänelle lasten syömisen.
Hei Hermione! :)