Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
581/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut julkkis jo yli sata vuotta. Minulla oli oikein pitkät hiukset ja piiitkät kynnet. Vaan eipä ole enää sormiakaan.

Vierailija
582/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huippukirurgi. Isänikin oli huippukirurgi ja erikoistuin samalle alalle. Isäsuhteeni on kuitenkin aika vaikea ja tehnyt minusta neuroottisen. Isäni sitten lähti maailman toiselle puolelle, jossa sekoili oikein kunnolla ja minun pitkin sitten lähteä selvittämään isäni sotkuja. Sain asiat jotenkin hoidettua, mutta paluumatkalla jouduin kamalaan onnettomuuteen, josta kuitenkin selvisin, vaikka moni muu kuolikin. En päässyt pitkään aikaan kotiin, vaan jouduin paikkaan outojen ihmisten kanssa. Melkein itsekin kuolin. Muodostimme oman yhteisömme, jonka lääkärinä sitten toimin. Tapasin myös elämäni naisen, josta toki sellainen paha poikakin kiinnostui. Lopulta pääsin takaisin kotiin, mutta en sopeutunut ja hoitaakseni itseäni aloin vetää kipulääkkeitä ja jäin koukkuun. Lopulta minun oli palattava tuonne outoon paikkaan loppuelämäkseni. 

Eikö kukaan tunnista tätä?

Dr Strangeen tää ei oikein sovi, eikä houseenkaan. Oliko House edes kirurgi? Mitäs muita lääkäreitä olikaan, doc martin? Isäjutuista en tiedä mutta lontoosta jonnekin peräkylään ei kyllä ole maailman toisella laidalla. En osaa sanoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin mammat, olisi hyvät neuvot tarpeen. Millä hienhajun saa pois rautapanssarista, mieluiten häiritsemättä laitteen elektroniikkaa?

Vierailija
584/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(1) Asun isäni kanssa kahdestaan rannalla. Tykkään rannasta ja merestä. Isäni kaikki kollegat ja alaiset ovat todella hyvännäköisiä. Vain yhdellä on pienet rinnat, mutta hänkin on nätti. Pikaveneet ovat hienoja. Joudun itsekin usein monenlaisiin seikkailuihin mukaan.

(2) Työasumme ovat oransseja paitsi Havajilla.

Jatkan vihjeitä:

(3) Olen hieman surullinen, koska minua ei ole tunnistettu vielä. Sarjaani sentään katseli viikoittain parhaimmillaan 1,1 miljardia ihmistä.

Eikö tää ole selkeä baywatch ja sen hasselhoffin poika. Nimeä en muista?

Kyllä. Hobie Buchannon

Vierailija
585/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut julkkis jo yli sata vuotta. Minulla oli oikein pitkät hiukset ja piiitkät kynnet. Vaan eipä ole enää sormiakaan.

Jörö-jukka

Vierailija
586/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komisario Koskinen Tampereelta.

Vierailija
587/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa laöset, olen sinun toinen äitisi joka on parempi kuin sinun oikea äitisi. Annan teidän syödä karkkia ja valvoa niin myöhään kuin ikinä haluatte. Vastapalvelukseksi haluan otaa silmäsi ja sinä korvaat ne napeilla niin saat olla kanssani ikuisesti. Mutta älä ikinä kuuntele mitä rotat sanovat, rptilla ei ole koskaan mitään sanottavaa.

Vierailija
588/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lukeko lehtiä! Se en todellakaan ollut minä joka pyllistin paavin parvekkeelta paavin vaatteissa. Se oli joku muu joka syö 'ampürilaisia.

Vierailija
589/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rankkaa olla kolmesta veljeksestä vanhin kun isä syyttä meistä veljistä aina minua muiden veljien teoista vaikka minä Sevillen perheen kunniasanalla en ole koskaan tehnyt mitään.

Vierailija
590/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää lukeko lehtiä! Se en todellakaan ollut minä joka pyllistin paavin parvekkeelta paavin vaatteissa. Se oli joku muu joka syö 'ampürilaisia.

Inspector Jacques Clouseau

Mutta pyllistikö parvekkeelta vai tipahtiko vain. En muista! Ämpyriläiset paljasti!

Vierailija
591/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inspector Jacques Clouseau

Mutta pyllistikö parvekkeelta vai tipahtiko vain. En muista! Ämpyriläiset paljasti!

En effet.

Vierailija
592/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla maailman suurin käärme joka kerran vahingossa nielaisi auringon ja siitä hyvästä se yksisilmäinen yökkäri tuomitsi minut syömään koko loppuelämäni omaa häntääni.

Vierailija
593/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on, kun naapuri aina häslää eikä ole edes 70 kymppia lainata?

Vierailija
594/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin katurotta laulaa imettäjälleni parvekkeeni alla. Taidan ottaa maljakon ja viskata sitä miestä päin pläsiä.

Vierailija
595/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaa laöset, olen sinun toinen äitisi joka on parempi kuin sinun oikea äitisi. Annan teidän syödä karkkia ja valvoa niin myöhään kuin ikinä haluatte. Vastapalvelukseksi haluan otaa silmäsi ja sinä korvaat ne napeilla niin saat olla kanssani ikuisesti. Mutta älä ikinä kuuntele mitä rotat sanovat, rptilla ei ole koskaan mitään sanottavaa.

Coralinen valeäiti.

Vierailija
596/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku miksi miehillä on terävät hampaat ja kynnet kuin veitset? En siis ole koskaan nähnyt sellaista ja kysynyt ainoastaan kerran äitiltä miehistä ja äiti sanoi että miehet ovat hirviöitä ja hänen sanaansa voin luottaa sillä äiti kyllä tietää.

Vierailija
597/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coralinen valeäiti.

Other Mother, sehän se minä olin.

Vierailija
598/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poljen kymmeniä kilometrejä fillarilla. Tampereen keskustasta Ruovedelle ja takaisin Hervannan kautta, missä vanha kotini sijaitsee. Nyt asunkin keskellä Tamperetta. Asunnoltani on muutama satametriä työpaikalleni, jossa olen jonkinlaisena pomona.

Eikö kukaan tunnista minua, en ole salapoliisi vaan oikein komisario.

Komisario Koskinen?

Vierailija
599/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huippukirurgi. Isänikin oli huippukirurgi ja erikoistuin samalle alalle. Isäsuhteeni on kuitenkin aika vaikea ja tehnyt minusta neuroottisen. Isäni sitten lähti maailman toiselle puolelle, jossa sekoili oikein kunnolla ja minun pitkin sitten lähteä selvittämään isäni sotkuja. Sain asiat jotenkin hoidettua, mutta paluumatkalla jouduin kamalaan onnettomuuteen, josta kuitenkin selvisin, vaikka moni muu kuolikin. En päässyt pitkään aikaan kotiin, vaan jouduin paikkaan outojen ihmisten kanssa. Melkein itsekin kuolin. Muodostimme oman yhteisömme, jonka lääkärinä sitten toimin. Tapasin myös elämäni naisen, josta toki sellainen paha poikakin kiinnostui. Lopulta pääsin takaisin kotiin, mutta en sopeutunut ja hoitaakseni itseäni aloin vetää kipulääkkeitä ja jäin koukkuun. Lopulta minun oli palattava tuonne outoon paikkaan loppuelämäkseni. 

Eikö kukaan tunnista tätä?

Dr Strangeen tää ei oikein sovi, eikä houseenkaan. Oliko House edes kirurgi? Mitäs muita lääkäreitä olikaan, doc martin? Isäjutuista en tiedä mutta lontoosta jonnekin peräkylään ei kyllä ole maailman toisella laidalla. En osaa sanoa. [/

Tämä oli kylläkin Jack Lost.

Vierailija
600/2236 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika pika pika pikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi