Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
(1) Asun isäni kanssa kahdestaan rannalla. Tykkään rannasta ja merestä. Isäni kaikki kollegat ja alaiset ovat todella hyvännäköisiä. Vain yhdellä on pienet rinnat, mutta hänkin on nätti. Pikaveneet ovat hienoja. Joudun itsekin usein monenlaisiin seikkailuihin mukaan.
(2) Työasumme ovat oransseja paitsi Havajilla.
Jatkan vihjeitä:
(3) Olen hieman surullinen, koska minua ei ole tunnistettu vielä. Sarjaani sentään katseli viikoittain parhaimmillaan 1,1 miljardia ihmistä.
Eikö tää ole selkeä baywatch ja sen hasselhoffin poika. Nimeä en muista?
Vierailija kirjoitti:
Vielä minä tuon alastoman neidon tuolta vedestä nappaan!
Väinämöinen
Vierailija kirjoitti:
Asun isossa saksalaisessa kaupungissa ja edustan virkavaltaa. Alaiseni vaihtuvat melko tiheään paitsi eräs iranilaisnainen.
Ylikomisario Oliver Radek kadonneiden etsintään erikoistuneesta ryhmästä/Die Letzte spur Berlin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä minä tuon alastoman neidon tuolta vedestä nappaan!
Väinämöinen
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tultiin juuri perheen kanssa reissusta kotiin ja vaikuttaa siltä, että joku on käynyt meidän kämpillä poissa ollessamme! Syönyt meidän safkaa ja jopa nukkunut täällä!
Kulta kutri (ja kolme karhua)
Yksi karhuistahan se siellä. Kultakutri oli se murtautuja.
Niimpäolikin...
Minu paras kaverj on lyhyvensorttine ja ärhäkällä akalla ussei kaalin käessä. No eipä se kummempoo tässä mutta mistä saes näetä hattuloeta, missä on kukka hatussa?
Sain yhdeltä hörhöltä jotain viherpiiperrys kamaa ja nakkasin ne pihalle. Niistä kasvoikin ihan kelpo puu ja läksin sitä kiipeämään- sain ilmeisesti aika hyvät tripit- tehokasta kamaa! En ole sellasessa paikassa eläessäni ennen käynytkään! Joku Jätti seurasi minua ja jouduin hakkaamaan poikki sen ihme pensaan, joka niistä kamoista kasvoi.
Olen vihreä ja tyttöystäväni on vaaleanpunainen ihanuus <3
Minua laulattaa.. tahtoisin niin kovasti laulaa luikauttaa, mutta ainn kun pääsen hyvään vauhtiin, hullut kyläläiseni tulevat ja köyttävät minut kiinni milloin mihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Minu paras kaverj on lyhyvensorttine ja ärhäkällä akalla ussei kaalin käessä. No eipä se kummempoo tässä mutta mistä saes näetä hattuloeta, missä on kukka hatussa?
Pekka Puupää(taidan itsekin olla aika puupää, meni ikusuus ennen kuin tajusin mikä esine vaimon kädessä on 😂)
Vierailija kirjoitti:
Sain yhdeltä hörhöltä jotain viherpiiperrys kamaa ja nakkasin ne pihalle. Niistä kasvoikin ihan kelpo puu ja läksin sitä kiipeämään- sain ilmeisesti aika hyvät tripit- tehokasta kamaa! En ole sellasessa paikassa eläessäni ennen käynytkään! Joku Jätti seurasi minua ja jouduin hakkaamaan poikki sen ihme pensaan, joka niistä kamoista kasvoi.
Jaakko(sadusta Jaakko ja pavunvarsi)
Vierailija kirjoitti:
Monsterit Oy:n Masi Pallopää?
Vierailija kirjoitti:
Minua laulattaa.. tahtoisin niin kovasti laulaa luikauttaa, mutta ainn kun pääsen hyvään vauhtiin, hullut kyläläiseni tulevat ja köyttävät minut kiinni milloin mihinkin.
Trubadurix.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko(sadusta Jaakko ja pavunvarsi)
juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trubadurix.
Kyllä vain!
Vierailija kirjoitti:
Kermit
Vierailija kirjoitti:
Poljen kymmeniä kilometrejä fillarilla. Tampereen keskustasta Ruovedelle ja takaisin Hervannan kautta, missä vanha kotini sijaitsee. Nyt asunkin keskellä Tamperetta. Asunnoltani on muutama satametriä työpaikalleni, jossa olen jonkinlaisena pomona.
Eikö kukaan tunnista minua, en ole salapoliisi vaan oikein komisario.
Vierailija kirjoitti:
Asun isäni kanssa kahdestaan rannalla. Tykkään rannasta ja merestä. Isäni kaikki kollegat ja alaiset ovat todella hyvännäköisiä. Vain yhdellä on pienet rinnat, mutta hänkin on nätti. Pikaveneet ovat hienoja. Joudun itsekin usein monenlaisiin seikkailuihin mukaan.
Kukaan ei ole halunnut kertoa, kuka minä olen, vaikka aivan varmasti on tunnistanut minut.
Vierailija kirjoitti:
Olen huippukirurgi. Isänikin oli huippukirurgi ja erikoistuin samalle alalle. Isäsuhteeni on kuitenkin aika vaikea ja tehnyt minusta neuroottisen. Isäni sitten lähti maailman toiselle puolelle, jossa sekoili oikein kunnolla ja minun pitkin sitten lähteä selvittämään isäni sotkuja. Sain asiat jotenkin hoidettua, mutta paluumatkalla jouduin kamalaan onnettomuuteen, josta kuitenkin selvisin, vaikka moni muu kuolikin. En päässyt pitkään aikaan kotiin, vaan jouduin paikkaan outojen ihmisten kanssa. Melkein itsekin kuolin. Muodostimme oman yhteisömme, jonka lääkärinä sitten toimin. Tapasin myös elämäni naisen, josta toki sellainen paha poikakin kiinnostui. Lopulta pääsin takaisin kotiin, mutta en sopeutunut ja hoitaakseni itseäni aloin vetää kipulääkkeitä ja jäin koukkuun. Lopulta minun oli palattava tuonne outoon paikkaan loppuelämäkseni.
Eikö kukaan tunnista tätä?
(1) Asun isäni kanssa kahdestaan rannalla. Tykkään rannasta ja merestä. Isäni kaikki kollegat ja alaiset ovat todella hyvännäköisiä. Vain yhdellä on pienet rinnat, mutta hänkin on nätti. Pikaveneet ovat hienoja. Joudun itsekin usein monenlaisiin seikkailuihin mukaan.
(2) Työasumme ovat oransseja paitsi Havajilla.
Jatkan vihjeitä:
(3) Olen hieman surullinen, koska minua ei ole tunnistettu vielä. Sarjaani sentään katseli viikoittain parhaimmillaan 1,1 miljardia ihmistä.