Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
441/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen korkea-arvoinen, mahtavan hallitsijan neuvonantaja ja "oikea käsi".

Suurin unelmani on syrjäyttää tuo hallitsija ja nousta itse valtaistuimelle...

tehtävän luulisi olevan helppo, sillä olen hyvin älykäs, määrätietoinen ja ovela. kun taas hänen korkea-arvoisuutensa on kuin jättimäinen taikinapallo -ja yhtä älykäs...

että minä vihaan hänen hyväntahtoista taikinanaamaansa!!! Olen kehitellyt monia nerokkaita juonia hänen päänsämenoksi. en ymmärrä, mikä mene aina vikaan.

En pysty ajattelemaan mitään muuta, kuin että kerran minä vielä kukistan hänet ja pääsen hänen paikalleen!!!

Jafar?

Ahmed Ahne?

se minä olen!

Vierailija
442/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljen kymmeniä kilometrejä fillarilla. Tampereen keskustasta Ruovedelle ja takaisin Hervannan kautta, missä vanha kotini sijaitsee. Nyt asunkin keskellä Tamperetta. Asunnoltani on muutama satametriä työpaikalleni, jossa olen jonkinlaisena pomona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on sota ja me kuollaan kaikki! Raskaanaoleva eukkoni leikkaa parhaillaan ruista Kannaksella... sitten se yksi s*atanan vähä-älyinen luutnantti vaatii että mie asettelisin kivvii sen polun varrelle...

Sodassa teen mitä pittää... mutta leikkimään en ala!

Vierailija
444/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47vuotias, eronnut ja asun ex-heroinistisiskoni ja lapsenlapseni kanssa.

Tyttäreni on kuollut, teki itsemurhan kun synnytti sekopään siittämän vauvan, rikollisen joka raiskasi hänet. Se perkele on vapautunut ja kyylää jossain lähistöllä, Tommy Lee Royce, rotta joka tappoi tyttäreni.

Nyt minä kasvatan Ryania, tyttärenpoikaa. Ex ei kestänyt nähdäkään lasta, joten lähti.

On minulla poikakin, joka ei tällä haavaa puhu minulle.

Ammatiltani olen poliisi, ei siinä ole mitään glamouria, paska työ mutta jonkun sekin on tehtävä.

Taidan vetää illalla kännit, alkaa jotenkin pänniä taas tämä kaikki, Ryanin koululta taas soittivat ja kun menin käymään, taas valitettiin ettei poika käyttäydy kuten ikäistensä kuuluu. Välillä mietin, johtuuko se Roycen paskageeneitä, vai onko vika minussa kasvattajana.

Se Happy Valleyn blondi naispoliisi?

Vierailija
445/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä on sota ja me kuollaan kaikki! Raskaanaoleva eukkoni leikkaa parhaillaan ruista Kannaksella... sitten se yksi s*atanan vähä-älyinen luutnantti vaatii että mie asettelisin kivvii sen polun varrelle...

Rokka Tuntemattomasta.

Vierailija
446/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tosiaan ole se jannu, joka väijyy skidejä ja kun tulee yö ja valot sammuu niin mä muka hiipisin pentujen makkareihin ja huumaa skidejä höpöpulverilla...

Mä ehkä diilaan mutta vain aikuisille ja en tosiaan ota vastùuta, mitä aikuiset antaa pennuilleen...

Vierailija
447/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokka Tuntemattomasta.

totta!

Vierailija
448/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun isossa saksalaisessa kaupungissa ja edustan virkavaltaa. Alaiseni vaihtuvat melko tiheään paitsi eräs iranilaisnainen.

Vierailija
449/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamatkailusta tietävät, hoi! Onko siis totta, että aikakoneella pitää matkustaa täysin alasti? Pitäisi mennä vuoteen 1984 pelastamaan yksi muikkeli, jonka synnyttämä lapsi tulee myöhemmin pelastamaan ihmiskunnan joukkotuholta. Oon kuitenkin huolissani katkarapuilmiöstä, jos pitää ihan alasti mennä. Pitäiskö sittenkin hakea saikkua?

Se Terminaattorin ykkösosan tyyppi, Kylekö se oli nimeltään vai mikä.

Vierailija
450/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa blondia. Löysin ruokakaupasta täydellisen avokadon ja vein sen kotiin. Nyt siitä kuoriutui pikku lohikäärmevauva, mitä teen?

Daenerys Targaryen?

En seuraa Game of Thornesia, mutta googlettamalla päädyin tähän tulokseen.

Täysin arvaus.

Ei ollut täysin arvaus, koska googletit, kuolevainen, mutta olet oikeassa. Elän avokadomeemissä.

Vierailija
451/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ongelma. Melkein kaikki naiset, joista olen ollut kiinnostunut ovat veljeni eksiä (näitä on siis ainakin 4, jos en unohtanut ketään). Oli yksi nainen, johon veljeni ei ole vilkaissutkaan, mutta hän sekaantui veljeni lapsen kaappauksen, joten hänetkin on nyt unohdettava, vaikka meillä olikin upea romanssi. Onko ihan tervettä, että veljeni liittyy näin voimakkaasti kaikkiin naissuhteisiini? Lisäksi minulla oli romanssi isäni on-off ex-vaimon kanssa.

Olisko Boldiksen Thorne?

Vierailija
452/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47vuotias, eronnut ja asun ex-heroinistisiskoni ja lapsenlapseni kanssa.

Tyttäreni on kuollut, teki itsemurhan kun synnytti sekopään siittämän vauvan, rikollisen joka raiskasi hänet. Se perkele on vapautunut ja kyylää jossain lähistöllä, Tommy Lee Royce, rotta joka tappoi tyttäreni.

Nyt minä kasvatan Ryania, tyttärenpoikaa. Ex ei kestänyt nähdäkään lasta, joten lähti.

On minulla poikakin, joka ei tällä haavaa puhu minulle.

Ammatiltani olen poliisi, ei siinä ole mitään glamouria, paska työ mutta jonkun sekin on tehtävä.

Taidan vetää illalla kännit, alkaa jotenkin pänniä taas tämä kaikki, Ryanin koululta taas soittivat ja kun menin käymään, taas valitettiin ettei poika käyttäydy kuten ikäistensä kuuluu. Välillä mietin, johtuuko se Roycen paskageeneitä, vai onko vika minussa kasvattajana.

Se Happy Valleyn blondi naispoliisi?

Oikein, Catherine Cawood. ♥

Vierailija
453/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa blondia. Löysin ruokakaupasta täydellisen avokadon ja vein sen kotiin. Nyt siitä kuoriutui pikku lohikäärmevauva, mitä teen?

Daenerys Targaryen?

En seuraa Game of Thornesia, mutta googlettamalla päädyin tähän tulokseen.

Täysin arvaus.

Ei ollut täysin arvaus, koska googletit, kuolevainen, mutta olet oikeassa. Elän avokadomeemissä.

Juuri tuon meemin näin ja siitä arvelin :)

Vierailija
454/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt haetaan neuvoja. Eräs nuori punpäinen tyttö pitäisi saada kouluun, mitta sen sijaan tämä vain ratsastaa ympäri kylää säikyttelemässä ihmisiä ja villitsee naapuruston lapsia vaaraan. Kuulema tytön äiti on enkeli ja isä n-ri saaren kunigas, mutta epäilen että tyttö valehtelee. Olen tehnyt monta lasja mutta paikallinen poliisi on asian suhteen onneton.

Tommin ja Annikan äiti Peppi Pitkätossusta?

Vierailija
455/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta auki tai tapahtuu hirveitä! Mulla on PESÄPALLOMAILA, HOMO POIKA ,KUOLLEISTA HERÄNNYT EKSÄ JA ITSERAKAS LUONNE JA TE PIDÄTTE AVTA KIINNI. Prkle mä hakkaan sut.

Vierailija
456/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko saa lasagnea?

Karvainen!

Vierailija
457/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kavereiden kanssa Sysmästä Rio de Janeiroon. Ei mennyt ihan putkeen, kun luulin yhtä naista mieheksi vai kummin päin se olikaan..? 🤔

Hahmon nimestä en tiedä mutta sleepy sleepersin levyllä tämä taisi tapahtua. 

Kyllä! Muikku-Ossi lähti kavereidensa kanssa reissuun levyllä In the Rio:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/In_the_Rio_(25th_Anniversary_Edition)

Vierailija
458/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko saa lasagnea?

Karvainen!

Ei mä kuolen 😂 tää ennakoiva!!! Karvinen!!!

Vierailija
459/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kavereiden kanssa Sysmästä Rio de Janeiroon. Ei mennyt ihan putkeen, kun luulin yhtä naista mieheksi vai kummin päin se olikaan..? 🤔

En muista kuka mutta arvaan puolueen?

Vastasin jo äsken. Tuolloin, kun hahmo keksittiin, persuja/sinisiä ei vielä ollut, jos jompaakumpaa noista kahdesta puolueesta veikkasit.

Vierailija
460/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiktiivisen hahmon tekemä AV-aloitus. Jännä!

Nyt taitaa olla Routalempi Pasilasta joutunut jännän äärelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän