Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
401/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäntä on tyhmä. No hän onkin vain pelkkä lehtimies, ja vaikka kommentoin hänen tekemisiään niin hän ei ymmärrä sanaakaan puheestani. Huomasin tänään roskiksessa mielenkiintoisen tölkin, mutya kun annoin sen isännälle niin hän heitti sen vain takaisin roskiin.

Milou? Ajattelin ekaksi postimies Paten kissaa, mutta Millu tuntuu osuvammalta.

Oikein.

Vierailija
402/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treffeillä erään kovan katupojan kanssa. Meillä on lautasella enää yksi lihapulla jäljellä, joten jakaisinko sen treffiseurani kanssa vai söisinkö sen kokonaan itse? Voisiko se käydä tällaiselle akateemiselle hoenostorouvalle kuin minä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen treffeillä erään kovan katupojan kanssa. Meillä on lautasella enää yksi lihapulla jäljellä, joten jakaisinko sen treffiseurani kanssa vai söisinkö sen kokonaan itse? Voisiko se käydä tällaiselle akateemiselle hoenostorouvalle kuin minä?

Kanotar?

Vierailija
404/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kova vatsaripuli ja oksennan sanoja. Näin, plääh. Ne vain tulee ulos. En vaan voi pidätellä niitä sisälläni vaan suollan minkä kerkiän. En voi sille mitään. Pomoni sentään antoi minulle oman työhuoneen vaikka olen vasta aloittanut harjoittelija. Minusta hän on todella kiva. Joko olette kuuleet siitä kun hän keksi elävän hehkulampun. Se on kuulema todella huippusalainen projekti eikä siitä saa kertoa muille. Mutta jos voitte auttaa sen kanssa niin lähetän se piirustukset mielelläni teille.

Vierailija
405/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunotar?

Oikein

Vierailija
406/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kova vatsaripuli ja oksennan sanoja. Näin, plääh. Ne vain tulee ulos. En vaan voi pidätellä niitä sisälläni vaan suollan minkä kerkiän. En voi sille mitään. Pomoni sentään antoi minulle oman työhuoneen vaikka olen vasta aloittanut harjoittelija. Minusta hän on todella kiva. Joko olette kuuleet siitä kun hän keksi elävän hehkulampun. Se on kuulema todella huippusalainen projekti eikä siitä saa kertoa muille. Mutta jos voitte auttaa sen kanssa niin lähetän se piirustukset mielelläni teille.

Ihan puhdas arvaus.

Roger Rabbit?

Vierailija
407/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen työyhteisö. Pomoni on ikivanha ja luultavasti seniili, työkaverit on joko vanhoja tai omituisia ja yksi jopa kuollut. Yksi työkaveri haluaisi väenvängällä toisiin hommiin mutta pomo ei suostu ja niissä toisissa hommissa tuntuu tekijä vaihtuvan vuoden välein mitä ihmeellisempien onnettomuuksien jälkeen. Nykyinen homman hoitaja rupesi jostain syystä kesälomalla käyttämään turbaania vaikka on ihan kotimaasta kotoisin. 

Onneksi voin vetäytyä kasvihuoneisiini niin ei tule päädyttyä noiden muiden kiistojen keskelle.

Vierailija
408/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikki voikin mennä lyhyessä ajassa pieleen. Ensinnä paras kaverini ja oppilaani meni pamauttamaan yhden diplomaatin paksuksi. Sitten kävi ilmi että tuo on avautunut yhdelle häikäilemättömälle poliitikolle peloistaan ja painajaisunistaan vaikkei minulle, parhaalle kaverille siitä saanut sanottua. Sitäpaitsi kyllä kaverini olisi pitänyt tajuta ettei tähän poliitikkoon ole luottamista. Lisäksi kaiken kruununa selvisi että netissä tehdään tervehdyksestäni meemejä. Enhän minä edes sano sillä tavalla kuin parilla uutisnauhalla mutta eihän nuo netti-ivailijat välitä.

Pyh, ärsyttää niin kovasti että pitää mennä harjoittelemaan korkeushyppyä, olenhan firman mestari eikä muut pääse yhtä korkealle hyppäämällä. 

Vierailija
409/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla muilla on isä ja äiti paitsi minulla. Minä olen isätön ja äiditön. Voisin ehkä hukuttaa itseni, mutta olen liian hyvä uimaan.

Muumipeikko, lopeta se draamaillu ja kasvata jo selkäranka!

Vierailija
410/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanoo aina että olen hyvä poika. Äiti sanoo aina että en valehtele koskaan. Äiti sanoo aina että isä ei ole tahallaan minulle vihainen. Äiti sanoo aina että minun on parempi olla puuliiterissä.

Vierailija
411/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on kaksimetrinen hidasälyinen ja kömpelö hujoppi joka ei ymmärrä oman poikansa elämästä mitään. Äitini lähti maitomiehen matkaan ja siitä asti olen saanut kestää ja hävetä noloa Yh-isääni.

Vierailija
412/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen korkea-arvoinen, mahtavan hallitsijan neuvonantaja ja "oikea käsi".

Suurin unelmani on syrjäyttää tuo hallitsija ja nousta itse valtaistuimelle...

tehtävän luulisi olevan helppo, sillä olen hyvin älykäs, määrätietoinen ja ovela. kun taas hänen korkea-arvoisuutensa on kuin jättimäinen taikinapallo -ja yhtä älykäs...

että minä vihaan hänen hyväntahtoista taikinanaamaansa!!! Olen kehitellyt monia nerokkaita juonia hänen päänsämenoksi. en ymmärrä, mikä mene aina vikaan.

En pysty ajattelemaan mitään muuta, kuin että kerran minä vielä kukistan hänet ja pääsen hänen paikalleen!!!

Vierailija
413/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen korkea-arvoinen, mahtavan hallitsijan neuvonantaja ja "oikea käsi".

Suurin unelmani on syrjäyttää tuo hallitsija ja nousta itse valtaistuimelle...

tehtävän luulisi olevan helppo, sillä olen hyvin älykäs, määrätietoinen ja ovela. kun taas hänen korkea-arvoisuutensa on kuin jättimäinen taikinapallo -ja yhtä älykäs...

että minä vihaan hänen hyväntahtoista taikinanaamaansa!!! Olen kehitellyt monia nerokkaita juonia hänen päänsämenoksi. en ymmärrä, mikä mene aina vikaan.

En pysty ajattelemaan mitään muuta, kuin että kerran minä vielä kukistan hänet ja pääsen hänen paikalleen!!!

Ahmed Ahne, Jafar tai Saatana?

Vierailija
414/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyinpä minä kiipeämään aidalle vaikka pyöreä ja paksu olenkin.

Oho, pläts.

Lilleri Lalleri! :D

Vierailija
415/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa blondia. Löysin ruokakaupasta täydellisen avokadon ja vein sen kotiin. Nyt siitä kuoriutui pikku lohikäärmevauva, mitä teen?

Et kai vaan koittanyt kypsentää sitä, Daenerys?

Vierailija
416/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi eläkkeelle ja nyt se pomonrutjake pisti niskoilleni täysin arvaamattoman ja sekopäisen työkaverin. Tuo on joku veteraani jolla on välillä kuulemma pahat flashbackit kokemistaan kamaluuksista. Eikä tuo muutenkaan tahdo pysyä sääntöjen rajoissa vaikka pomot seuraavat meidän työtämme tarkkaan, ja minähän siitä tietenkin saan haukut myös työparina.

Alan olla liian vanha tähän soopaan. 

Martin Riggs, Tappava Ase

Eipäs vaan Martinin vanhempi pari, Roger Murtaugh.

Vierailija
417/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti sanoo aina että olen hyvä poika. Äiti sanoo aina että en valehtele koskaan. Äiti sanoo aina että isä ei ole tahallaan minulle vihainen. Äiti sanoo aina että minun on parempi olla puuliiterissä.

Eemeli

Vierailija
418/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat vinkkinne porsaiden pyydystämiseksi?

iso paha susi

Vierailija
419/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen työyhteisö. Pomoni on ikivanha ja luultavasti seniili, työkaverit on joko vanhoja tai omituisia ja yksi jopa kuollut. Yksi työkaveri haluaisi väenvängällä toisiin hommiin mutta pomo ei suostu ja niissä toisissa hommissa tuntuu tekijä vaihtuvan vuoden välein mitä ihmeellisempien onnettomuuksien jälkeen. Nykyinen homman hoitaja rupesi jostain syystä kesälomalla käyttämään turbaania vaikka on ihan kotimaasta kotoisin. 

Onneksi voin vetäytyä kasvihuoneisiini niin ei tule päädyttyä noiden muiden kiistojen keskelle.

Madame Sprout, siis se Verso.

Vierailija
420/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun isäni kanssa kahdestaan rannalla. Tykkään rannasta ja merestä. Isäni kaikki kollegat ja alaiset ovat todella hyvännäköisiä. Vain yhdellä on pienet rinnat, mutta hänkin on nätti. Pikaveneet ovat hienoja. Joudun itsekin usein monenlaisiin seikkailuihin mukaan.

Työasumme ovat oransseja paitsi Havajilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi