Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi lähteä kolmistaan taas reissuun. Onneksi saatavilla on eväitä!!! 🎉 Onkohan täällä taas arvoituksia ratkaistavaksi?
Joko syödään!?
Tupu Hupu ja Lupu?
Ei suinkaan. Olen koira, kuten nämä kaksi muutakin. Tämä suositumpi on tehnyt pitkän uran juontajana. Minä en ole niinkään julkkis. Toisaalta jää hyvin aikaa syödä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä akka käytti hyväksi pientä tyttöä saadakseen haluamansa. Itse olin säälittävä apulainen, koska tämä nainen on pelottava ja en uskaltanut asettua häntä vastaan. Vaarallinen nainen. Makeat naurut sain, kun pääsin naisesta eroon.
Piilopaikkamme sen naisen kanssa oli kosteilla soilla. Ihmettelin kyllä silloin tämän naisen pelkäävän hiiriä, vaikka hänellä oli lemmikkeinä silloin pari liskomaista iso suista, terävä hampaista olentoa. Tilanteemme eskaloitui ilotulituksen aikana.
Herra Nuppi, Pelastuspartio Bernard ja Biancasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi lähteä kolmistaan taas reissuun. Onneksi saatavilla on eväitä!!! 🎉 Onkohan täällä taas arvoituksia ratkaistavaksi?
Joko syödään!?
Tupu Hupu ja Lupu?
Ei suinkaan. Olen koira, kuten nämä kaksi muutakin. Tämä suositumpi on tehnyt pitkän uran juontajana. Minä en ole niinkään julkkis. Toisaalta jää hyvin aikaa syödä!
Yksi Karvakuonoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko syödään!?
Tupu Hupu ja Lupu?
Yksi Karvakuonoista
Kyllä, olen Riku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perintö kuuluu minulle, eikä niille. Pakko päästä eroon niistä, mutta miten vaikeaa se voikaan olla. Vieläpä löydän itseni Perun porukoilta.
Nyt tiedän eläintenkin osaavan ajatella, kuin ihmiset. Kun kerran eläimet kävi päälle ja hevonen potkaisee minut arkkuun.
Jätä kissat rauhaan, Edgar! 😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia koneeseen kohdistuvasta syrjinnästä?
Olen aika primitiivisesti rakennettu. Lähdin kaupunkiin ja jouduin useisiin kiusallisiin tilanteisiin ihmisten julmuuden takia. Mm öljynostoyritykseni johti konfliktiin.
Onko tämä ihan normaalia ja hyväksyttävää ihmisten mielestä?? Mistä voisin löytää paikan, jossa minua ei syrjitä? :'(
Taas nähdään, kun ihmisotukset niin pelästyvät konetta, että ei edes viestiin vastata. Olen kuitenkin tehty heillekin tutuista materiaaleista: tynnyristä ja kahdesta ämpäristä.
R2D2?
Olen kotimainen vaihtoehto ja rakentajani asuu eräässä metsämökissä.
Robotti Ruttunenko se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä akka käytti hyväksi pientä tyttöä saadakseen haluamansa. Itse olin säälittävä apulainen, koska tämä nainen on pelottava ja en uskaltanut asettua häntä vastaan. Vaarallinen nainen. Makeat naurut sain, kun pääsin naisesta eroon.
Piilopaikkamme sen naisen kanssa oli kosteilla soilla. Ihmettelin kyllä silloin tämän naisen pelkäävän hiiriä, vaikka hänellä oli lemmikkeinä silloin pari liskomaista iso suista, terävä hampaista olentoa. Tilanteemme eskaloitui ilotulituksen aikana.
Yeeeees! Tulihan se vastaus edes tämän päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Isäni on kaksimetrinen hidasälyinen ja kömpelö hujoppi joka ei ymmärrä oman poikansa elämästä mitään. Äitini lähti maitomiehen matkaan ja siitä asti olen saanut kestää ja hävetä noloa Yh-isääni.
Hessu Hopon poika Max
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yeeeees! Tulihan se vastaus edes tämän päivän aikana.
En muistanut nimeä aikaisemmin enkä kehdannut kirjoittaa Medusan kätyri 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perintö kuuluu minulle, eikä niille. Pakko päästä eroon niistä, mutta miten vaikeaa se voikaan olla. Vieläpä löydän itseni Perun porukoilta.
Nyt tiedän eläintenkin osaavan ajatella, kuin ihmiset. Kun kerran eläimet kävi päälle ja hevonen potkaisee minut arkkuun.
Jätä kissat rauhaan, Edgar! 😠
Sinähän tunnistit minut.
En ole ollut ihmisten ilmoilla, kun olen täällä Perussa. Kaukana kissojen luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika primitiivisesti rakennettu. Lähdin kaupunkiin ja jouduin useisiin kiusallisiin tilanteisiin ihmisten julmuuden takia. Mm öljynostoyritykseni johti konfliktiin.
Onko tämä ihan normaalia ja hyväksyttävää ihmisten mielestä?? Mistä voisin löytää paikan, jossa minua ei syrjitä? :'(
Taas nähdään, kun ihmisotukset niin pelästyvät konetta, että ei edes viestiin vastata. Olen kuitenkin tehty heillekin tutuista materiaaleista: tynnyristä ja kahdesta ämpäristä.
R2D2?
Star Wrekistä se robotti-ihminen?
Olen nähnyt Star Wrekeistä sen Pirking elokuvan ainoastaan. Enpä tiedä asuuko hänen rakentajansa metsämökissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni on kaksimetrinen hidasälyinen ja kömpelö hujoppi joka ei ymmärrä oman poikansa elämästä mitään. Äitini lähti maitomiehen matkaan ja siitä asti olen saanut kestää ja hävetä noloa Yh-isääni.
Hessu Hopon poika Max
Joo
Peili valehtelee taas. Väittää että olen ruma kuin noita-akka. Vaikka nätisti pyydä "Peili, peili, seinälläin, kaunein ken on mailla näin?"
Vierailija kirjoitti:
Lähdin kavereiden kanssa Sysmästä Rio de Janeiroon. Ei mennyt ihan putkeen, kun luulin yhtä naista mieheksi vai kummin päin se olikaan..? 🤔
Muikku-Ossi!
Surettaa kun isäntä sanoi että voimme pitää vain yhden kissan jotta tilan maidontuotanto ei kärsi. Joudun yksi pentu kerrallaan upottamaa ne vesisaaviin tai saan potkut. Tulkaa joku pelastamaan edes töpöhäntäinen!
Vierailija kirjoitti:
Surettaa kun isäntä sanoi että voimme pitää vain yhden kissan jotta tilan maidontuotanto ei kärsi. Joudun yksi pentu kerrallaan upottamaa ne vesisaaviin tai saan potkut. Tulkaa joku pelastamaan edes töpöhäntäinen!
Vaikea sanoa, kun en tiedä Pekka Töpöhännän tuotannosta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Peili valehtelee taas. Väittää että olen ruma kuin noita-akka. Vaikka nätisti pyydä "Peili, peili, seinälläin, kaunein ken on mailla näin?"
Lumikin paha äitipuoli
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että käytät väärää loitsua, kuningatar hyvä. Kuuluu sanoa"Kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunehin".
Lumikki se kuitenkin on 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R2D2?
Star Wrekistä se robotti-ihminen?
Olen nähnyt Star Wrekeistä sen Pirking elokuvan ainoastaan. Enpä tiedä asuuko hänen rakentajansa metsämökissä.
Tarkoitatko Tähtien sodan C-3PO:ta? Ei se taida olla tynnyreistä ja ämpäreistä tehty.
Kua kua kome kiki?