Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
461/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt haetaan neuvoja. Eräs nuori punpäinen tyttö pitäisi saada kouluun, mitta sen sijaan tämä vain ratsastaa ympäri kylää säikyttelemässä ihmisiä ja villitsee naapuruston lapsia vaaraan. Kuulema tytön äiti on enkeli ja isä n-ri saaren kunigas, mutta epäilen että tyttö valehtelee. Olen tehnyt monta lasja mutta paikallinen poliisi on asian suhteen onneton.

Tommin ja Annikan äiti Peppi Pitkätossusta?

Varmaankin se kukkahattutäti ennemminkin? Sama kirja kuitenkin.

Vierailija
462/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta auki tai tapahtuu hirveitä! Mulla on PESÄPALLOMAILA, HOMO POIKA ,KUOLLEISTA HERÄNNYT EKSÄ JA ITSERAKAS LUONNE JA TE PIDÄTTE AVTA KIINNI. Prkle mä hakkaan sut.

Ismo Laitela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ongelma. Melkein kaikki naiset, joista olen ollut kiinnostunut ovat veljeni eksiä (näitä on siis ainakin 4, jos en unohtanut ketään). Oli yksi nainen, johon veljeni ei ole vilkaissutkaan, mutta hän sekaantui veljeni lapsen kaappauksen, joten hänetkin on nyt unohdettava, vaikka meillä olikin upea romanssi. Onko ihan tervettä, että veljeni liittyy näin voimakkaasti kaikkiin naissuhteisiini? Lisäksi minulla oli romanssi isäni on-off ex-vaimon kanssa.

Olisko Boldiksen Thorne?

Ei, mutta lähellä.

Vierailija
464/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta auki tai tapahtuu hirveitä! Mulla on PESÄPALLOMAILA, HOMO POIKA ,KUOLLEISTA HERÄNNYT EKSÄ JA ITSERAKAS LUONNE JA TE PIDÄTTE AVTA KIINNI. Prkle mä hakkaan sut.

Ismoo!

Vierailija
465/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun isossa saksalaisessa kaupungissa ja edustan virkavaltaa. Alaiseni vaihtuvat melko tiheään paitsi eräs iranilaisnainen.

Syyttäjä.

Vierailija
466/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa pieni ydinvuoto, minua hiukoo. Tylsistyttääkin ja tekisi mieli jaloitella, mutta ei yhtään kiinnosta se kaaos minkä ihmiset taas järjestäisivät...

Vierailija
467/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia koneeseen kohdistuvasta syrjinnästä?

Olen aika primitiivisesti rakennettu. Lähdin kaupunkiin ja jouduin useisiin kiusallisiin tilanteisiin ihmisten julmuuden takia. Mm öljynostoyritykseni johti konfliktiin.

Onko tämä ihan normaalia ja hyväksyttävää ihmisten mielestä?? Mistä voisin löytää paikan, jossa minua ei syrjitä? :'(

Taas nähdään, kun ihmisotukset niin pelästyvät konetta, että ei edes viestiin vastata. Olen kuitenkin tehty heillekin tutuista materiaaleista: tynnyristä ja kahdesta ämpäristä.

Vierailija
468/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa pieni ydinvuoto, minua hiukoo. Tylsistyttääkin ja tekisi mieli jaloitella, mutta ei yhtään kiinnosta se kaaos minkä ihmiset taas järjestäisivät...

Godzilla?

Vierailija
469/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lähteä kolmistaan taas reissuun. Onneksi saatavilla on eväitä!!! 🎉 Onkohan täällä taas arvoituksia ratkaistavaksi?

Joko syödään!?

Vierailija
470/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki on menettänyt muistinsa. Mitä nyt tehdään? Vinkkejä tilanteen hallitsemiseksi otetaan vastaan.

Vierailija
471/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebastian Shaw (x-men)

Vierailija
472/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, auttaakaa tätä neitoa hädässä! Minun pitäisi mennä tänään treffeille, mutta en osaa päättää kumman poikaystävän valitsen. Toinen on itsekeskeinen ja leuhka, toinen laiska ja äkkipikainen tuittupää.

Roikotan toista, sitä köyhää joka oikeasti rakastaa minua, löysässä hirressä ja hylkään heti, jos vain saan materiaa toiselta sulholta. Kiukuttelen ja oikuttelen.

Iineshän se siinä

Vierailija
473/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä on sota ja me kuollaan kaikki! Raskaanaoleva eukkoni leikkaa parhaillaan ruista Kannaksella... sitten se yksi s*atanan vähä-älyinen luutnantti vaatii että mie asettelisin kivvii sen polun varrelle...

Sodassa teen mitä pittää... mutta leikkimään en ala!

Rokka:)

Vierailija
474/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Godzilla?

Kutsuitko? :) Älä kerro kenellekään että olen hereillä 🤫

Vierailija
475/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen työyhteisö. Pomoni on ikivanha ja luultavasti seniili, työkaverit on joko vanhoja tai omituisia ja yksi jopa kuollut. Yksi työkaveri haluaisi väenvängällä toisiin hommiin mutta pomo ei suostu ja niissä toisissa hommissa tuntuu tekijä vaihtuvan vuoden välein mitä ihmeellisempien onnettomuuksien jälkeen. Nykyinen homman hoitaja rupesi jostain syystä kesälomalla käyttämään turbaania vaikka on ihan kotimaasta kotoisin. 

Onneksi voin vetäytyä kasvihuoneisiini niin ei tule päädyttyä noiden muiden kiistojen keskelle.

prof Verso

Vierailija
476/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika primitiivisesti rakennettu. Lähdin kaupunkiin ja jouduin useisiin kiusallisiin tilanteisiin ihmisten julmuuden takia. Mm öljynostoyritykseni johti konfliktiin.

Onko tämä ihan normaalia ja hyväksyttävää ihmisten mielestä?? Mistä voisin löytää paikan, jossa minua ei syrjitä? :'(

Taas nähdään, kun ihmisotukset niin pelästyvät konetta, että ei edes viestiin vastata. Olen kuitenkin tehty heillekin tutuista materiaaleista: tynnyristä ja kahdesta ämpäristä.

R2D2?

Vierailija
477/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bender (futurama)?

Vierailija
478/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi lähteä kolmistaan taas reissuun. Onneksi saatavilla on eväitä!!! 🎉 Onkohan täällä taas arvoituksia ratkaistavaksi?

Joko syödään!?

Tupu Hupu ja Lupu?

Vierailija
479/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ongelma. Melkein kaikki naiset, joista olen ollut kiinnostunut ovat veljeni eksiä (näitä on siis ainakin 4, jos en unohtanut ketään). Oli yksi nainen, johon veljeni ei ole vilkaissutkaan, mutta hän sekaantui veljeni lapsen kaappauksen, joten hänetkin on nyt unohdettava, vaikka meillä olikin upea romanssi. Onko ihan tervettä, että veljeni liittyy näin voimakkaasti kaikkiin naissuhteisiini? Lisäksi minulla oli romanssi isäni on-off ex-vaimon kanssa.

Wyatt

Vierailija
480/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

R2D2?

Olen kotimainen vaihtoehto ja rakentajani asuu eräässä metsämökissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi