Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
421/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti sanoo aina että olen hyvä poika. Äiti sanoo aina että en valehtele koskaan. Äiti sanoo aina että isä ei ole tahallaan minulle vihainen. Äiti sanoo aina että minun on parempi olla puuliiterissä.

Eemeli

Minähän se.

Vierailija
422/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun lähes kaikki keskuksessamme vierailevat luulevat aina että olen serkkuni, serkkuni sisko, siskon serkun kaiman siskoni tai mieheni langon sisko kolmannesta liitosta. Näytämme kuulema niin hyvin samanlaisilta että meitä on vaikea erottaa toisistaan. Olemmehan me toki läheistä sukua keskenämme, mutta emme me kai nyt niin samannäköisiä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kun lähes kaikki keskuksessamme vierailevat luulevat aina että olen serkkuni, serkkuni sisko, siskon serkun kaiman siskoni tai mieheni langon sisko kolmannesta liitosta. Näytämme kuulema niin hyvin samanlaisilta että meitä on vaikea erottaa toisistaan. Olemmehan me toki läheistä sukua keskenämme, mutta emme me kai nyt niin samannäköisiä ole.

Hoitaja Joy poke centeristä?

Vierailija
424/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja Joy poke centeristä?

Joo

Vierailija
425/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ luostarin portinvartija munkkina on joskus tylsää. Joskus on kyllä erikoisempia päiviä. Tänään kun olin tyhjentämässä tynnyriä ja Raamattua kurkusta alas niin paikalle sattui hassu vihreä mies joka pyysi päästä repparilla virran yli. Sainpahan naurut kun viskasin ukon harteiltani jokeen ja kutsuin verikoirat paikalle.

Vierailija
426/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa blondia. Löysin ruokakaupasta täydellisen avokadon ja vein sen kotiin. Nyt siitä kuoriutui pikku lohikäärmevauva, mitä teen?

Daenerys Targaryen?

En seuraa Game of Thornesia, mutta googlettamalla päädyin tähän tulokseen.

Täysin arvaus.

Vierailija
427/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinöörit - haha, mitätön koulu. En kestä ihmisten tyhmyyttä. Tänään jouduin menemään bussilla töihin, pakko laittaa päälle bussihousut. 

Vierailija
428/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen korkea-arvoinen, mahtavan hallitsijan neuvonantaja ja "oikea käsi".

Suurin unelmani on syrjäyttää tuo hallitsija ja nousta itse valtaistuimelle...

tehtävän luulisi olevan helppo, sillä olen hyvin älykäs, määrätietoinen ja ovela. kun taas hänen korkea-arvoisuutensa on kuin jättimäinen taikinapallo -ja yhtä älykäs...

että minä vihaan hänen hyväntahtoista taikinanaamaansa!!! Olen kehitellyt monia nerokkaita juonia hänen päänsämenoksi. en ymmärrä, mikä mene aina vikaan.

En pysty ajattelemaan mitään muuta, kuin että kerran minä vielä kukistan hänet ja pääsen hänen paikalleen!!!

Jafar?

Vierailija
429/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni raahaa minut taas viidakkoon keskelle ei mitään ja villejä vaikka mieluummin istuisin New Yorkin seurapiireissä puhumassa politiikasta ja juomassa teetä.

Mutta loppujen lopuksi haluat jäädä Tarzanin kainaloon.

Vierailija
430/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla muilla on isä ja äiti paitsi minulla. Minä olen isätön ja äiditön. Voisin ehkä hukuttaa itseni, mutta olen liian hyvä uimaan.

Ruma ankan poikanen... siis joutsen?

Vierailija
431/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita, joilla on välillä vuorokauden mittaisia työpäiviä, jonka aikana pitään tyyliin pelastaa koko maa terrori-iskuilta? Ei taas jaksais näillä liksoilla, damn it.

James Bond?

Vierailija
432/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47vuotias, eronnut ja asun ex-heroinistisiskoni ja lapsenlapseni kanssa.

Tyttäreni on kuollut, teki itsemurhan kun synnytti sekopään siittämän vauvan, rikollisen joka raiskasi hänet. Se perkele on vapautunut ja kyylää jossain lähistöllä, Tommy Lee Royce, rotta joka tappoi tyttäreni.

Nyt minä kasvatan Ryania, tyttärenpoikaa. Ex ei kestänyt nähdäkään lasta, joten lähti.

On minulla poikakin, joka ei tällä haavaa puhu minulle.

Ammatiltani olen poliisi, ei siinä ole mitään glamouria, paska työ mutta jonkun sekin on tehtävä.

Taidan vetää illalla kännit, alkaa jotenkin pänniä taas tämä kaikki, Ryanin koululta taas soittivat ja kun menin käymään, taas valitettiin ettei poika käyttäydy kuten ikäistensä kuuluu. Välillä mietin, johtuuko se Roycen paskageeneitä, vai onko vika minussa kasvattajana.

Vierailija
433/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Ron Weasley?

Vierailija
434/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintö kuuluu minulle, eikä niille. Pakko päästä eroon niistä, mutta miten vaikeaa se voikaan olla. Vieläpä löydän itseni Perun porukoilta.

Nyt tiedän eläintenkin osaavan ajatella, kuin ihmiset. Kun kerran eläimet kävi päälle ja hevonen potkaisee minut arkkuun.

Vierailija
435/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis... jou! mä ja faija ja mutsi lähdettiin sille tyypilliselle pakkosunnuntaikävelylle skugeen.

mutsi oli tehnyt jotain safkaa, mikä näytti ihan mönjältä. se oli annostellut ne lautasille jäähtymään.

siis joo, arvatkaa syönkö sitä mönjää??? varmaan taas mutsin joku uus puurovillitys.

sit me tultiin kotiin, niin arvakkaa mitä??? joku oli murtautunut meille ja syönyt mun annoksen!!! mun tuolikin oli säpäleinä!!! siis siistii!!!

sit makkarissa isä ärähti että joku on nukkunut sen punkassa. siis hei haloo!!! miten se voi sen tietää??? sen punkka on aina ihan täynnä karvoja ja kaikkee smegee... sit mun punkasta pomppas kiljahtaen sellanen blondinnäköinen blondi!!! se oli varmaan odottamassa siellä mua mutta mutsi ja faija pelotti sen tiehensä...

Vierailija
436/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomi-insinöörit - haha, mitätön koulu. En kestä ihmisten tyhmyyttä. Tänään jouduin menemään bussilla töihin, pakko laittaa päälle bussihousut. 

Sheldon Cooper

Vierailija
437/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis... jou! mä ja faija ja mutsi lähdettiin sille tyypilliselle pakkosunnuntaikävelylle skugeen.

mutsi oli tehnyt jotain safkaa, mikä näytti ihan mönjältä. se oli annostellut ne lautasille jäähtymään.

siis joo, arvatkaa syönkö sitä mönjää??? varmaan taas mutsin joku uus puurovillitys.

sit me tultiin kotiin, niin arvakkaa mitä??? joku oli murtautunut meille ja syönyt mun annoksen!!! mun tuolikin oli säpäleinä!!! siis siistii!!!

sit makkarissa isä ärähti että joku on nukkunut sen punkassa. siis hei haloo!!! miten se voi sen tietää??? sen punkka on aina ihan täynnä karvoja ja kaikkee smegee... sit mun punkasta pomppas kiljahtaen sellanen blondinnäköinen blondi!!! se oli varmaan odottamassa siellä mua mutta mutsi ja faija pelotti sen tiehensä...

Äiti-karhu, isä-karhu ja sinä pentu-karhu.

Vierailija
438/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti-karhu, isä-karhu ja sinä pentu-karhu.

oikein!

Vierailija
439/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen korkea-arvoinen, mahtavan hallitsijan neuvonantaja ja "oikea käsi".

Suurin unelmani on syrjäyttää tuo hallitsija ja nousta itse valtaistuimelle...

tehtävän luulisi olevan helppo, sillä olen hyvin älykäs, määrätietoinen ja ovela. kun taas hänen korkea-arvoisuutensa on kuin jättimäinen taikinapallo -ja yhtä älykäs...

että minä vihaan hänen hyväntahtoista taikinanaamaansa!!! Olen kehitellyt monia nerokkaita juonia hänen päänsämenoksi. en ymmärrä, mikä mene aina vikaan.

En pysty ajattelemaan mitään muuta, kuin että kerran minä vielä kukistan hänet ja pääsen hänen paikalleen!!!

Jafar?

Ahmed Ahne?

Vierailija
440/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeä akka käytti hyväksi pientä tyttöä saadakseen haluamansa. Itse olin säälittävä apulainen, koska tämä nainen on pelottava ja en uskaltanut asettua häntä vastaan. Vaarallinen nainen. Makeat naurut sain, kun pääsin naisesta eroon.

Piilopaikkamme sen naisen kanssa oli kosteilla soilla. Ihmettelin kyllä silloin tämän naisen pelkäävän hiiriä, vaikka hänellä oli lemmikkeinä silloin pari liskomaista iso suista, terävä hampaista olentoa. Tilanteemme eskaloitui ilotulituksen aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä