Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
381/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinkö mä sun mielestä väärin? Paljastin kaverin henkilöllisyyden tyypeille, jotka haluais sen pois päiviltä. No tää tyyppi on toooosi omahyväinen, luulee tietävänsä kaiken, aina sormi sojossa neuvomassa muita että miten tulee olla, tehdä ja elää, ärsyttävä nirppanokka. Sietääkin saada köniinsä! Sitäpaitsi mä tarttin rahaa, kaiken kaikkiaan tää oli musta ihan oikeutettua. Nyt sit jotkut hienohelmat on tietty mulle nyreissään... Mitä oisit ite tehny?

Eikö kukaan osaa neuvoa? Tää asia on alkanut tosissaan vaivata mua näin jälkikäteen... Tossa toissapäivänä löysin itteni jo hypistelemästä hirttosilmukkaa. Kertokaa joku mulle etten tehnyt väärin!

Pietari

Juutaspa

Tulihan se sieltä! :D

Vierailija
382/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita, joilla on välillä vuorokauden mittaisia työpäiviä, jonka aikana pitään tyyliin pelastaa koko maa terrori-iskuilta? Ei taas jaksais näillä liksoilla, damn it.

Jack Bauer

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyinpä minä kiipeämään aidalle vaikka pyöreä ja paksu olenkin.

Oho, pläts.

Vierailija
384/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi eläkkeelle ja nyt se pomonrutjake pisti niskoilleni täysin arvaamattoman ja sekopäisen työkaverin. Tuo on joku veteraani jolla on välillä kuulemma pahat flashbackit kokemistaan kamaluuksista. Eikä tuo muutenkaan tahdo pysyä sääntöjen rajoissa vaikka pomot seuraavat meidän työtämme tarkkaan, ja minähän siitä tietenkin saan haukut myös työparina.

Alan olla liian vanha tähän soopaan. 

Vierailija
385/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko palstalla jotain neuvoja. Nuorempi siskoni tuntuu seonneen tai tulleen ainakin mökkihöperöksi. Kuulin sattumalta sisäköiden juttelevan että tuo loikkii pitkin saleja, juttelee maalauksille ja lauleskelee itsekseen. Olemme olleet muutaman vuoden orpoja mutta vanhemmiltamme jäi omaisuutta enemmän kuin tarpeeksi. Joudun itse pysyttelemään erossa muista mahdollisimman paljon eräiden pahojen... tuota... allergioiden vuoksi, mutta siskoani ei mikään pakota pysymään kotioloissa. Silti tuo nyhjää lähinnä sisällä seuranaan palvelusväki ja koittaa päästä viettämään aikaa kanssani vaikkei se ole mahdollista. Pelkään että tuo vihdoin ulos lähtiessään lankeaa ekaan jä n n ämieheen mikä vastaan sattuu tulemaan kun tuolla ei ole kokemusta ihmisten epäluotettavuudesta. 

Vierailija
386/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa blondia. Löysin ruokakaupasta täydellisen avokadon ja vein sen kotiin. Nyt siitä kuoriutui pikku lohikäärmevauva, mitä teen?

Vierailija
387/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnäni heittelen rakennusjätettä, mm. tynnyreitä alas rakenteilla olevan talon katolta. Työkaverikseni on laitettu nuorehko naisihminen josta onkin jutteluseuraa tässä yksitoikkoisessa hommassa. Nyt eräs pakkomielteinen putkimies on ilmeisesti mustasukkaisuuttaan levittänyt huhua että tässä meidän työkaveruudessa olisi jotain hämärää ja muutenkin se koittaa päivät pitkät häiritä meidän hommia eri tavoin. Mitä voisin tehdä, en haluaisi lakimiestäkään vaivata kun tämä toistaiseksi on vielä pieni ongelma. 

Vierailija
388/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi eläkkeelle ja nyt se pomonrutjake pisti niskoilleni täysin arvaamattoman ja sekopäisen työkaverin. Tuo on joku veteraani jolla on välillä kuulemma pahat flashbackit kokemistaan kamaluuksista. Eikä tuo muutenkaan tahdo pysyä sääntöjen rajoissa vaikka pomot seuraavat meidän työtämme tarkkaan, ja minähän siitä tietenkin saan haukut myös työparina.

Alan olla liian vanha tähän soopaan. 

Martin Riggs, Tappava Ase

Vierailija
389/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko palstalla jotain neuvoja. Nuorempi siskoni tuntuu seonneen tai tulleen ainakin mökkihöperöksi. Kuulin sattumalta sisäköiden juttelevan että tuo loikkii pitkin saleja, juttelee maalauksille ja lauleskelee itsekseen. Olemme olleet muutaman vuoden orpoja mutta vanhemmiltamme jäi omaisuutta enemmän kuin tarpeeksi. Joudun itse pysyttelemään erossa muista mahdollisimman paljon eräiden pahojen... tuota... allergioiden vuoksi, mutta siskoani ei mikään pakota pysymään kotioloissa. Silti tuo nyhjää lähinnä sisällä seuranaan palvelusväki ja koittaa päästä viettämään aikaa kanssani vaikkei se ole mahdollista. Pelkään että tuo vihdoin ulos lähtiessään lankeaa ekaan jä n n ämieheen mikä vastaan sattuu tulemaan kun tuolla ei ole kokemusta ihmisten epäluotettavuudesta. 

Elsa!

Vierailija
390/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hyviä kodinhoitovinkkejä tällaiselle hövelille kotimiehelle? Vaimollani on enemmän ammatteja kuin minulla joten hän on ystävineen aina menossa jossain päin maailmaa tai kuussa. Minä taas pysyn meidän Malibun talossa hoitamassa vaimoni kahta nuorempaa siskoa ja lemmikkejä.

Vierailija
391/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tästäkin reissusta tulee. Matka on vaarallinen ja olisi syytä tehdä salassa. Matkaseuraksi nuo lykkäsi keskenään jatkuvasti kinastelevat kä äpiön ja haltian, vanhan partanaaman joka horisee outoja itsekseen, neljä lapselta näyttävää pikku-ukkoa joiden ruokahalu on loputon ja jotka kulkee ilman kenkiä joka paikkaan. Sekä retken johtajan joka ei näytä minua yhtään vanhemmalta mutta väittää olevansa liki satavuotias. Mikä lie pohjoisen hullu tuokin.

Vierailija
392/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamatkailusta tietävät, hoi! Onko siis totta, että aikakoneella pitää matkustaa täysin alasti? Pitäisi mennä vuoteen 1984 pelastamaan yksi muikkeli, jonka synnyttämä lapsi tulee myöhemmin pelastamaan ihmiskunnan joukkotuholta. Oon kuitenkin huolissani katkarapuilmiöstä, jos pitää ihan alasti mennä. Pitäiskö sittenkin hakea saikkua?

Vierailija
393/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tästäkin reissusta tulee. Matka on vaarallinen ja olisi syytä tehdä salassa. Matkaseuraksi nuo lykkäsi keskenään jatkuvasti kinastelevat kä äpiön ja haltian, vanhan partanaaman joka horisee outoja itsekseen, neljä lapselta näyttävää pikku-ukkoa joiden ruokahalu on loputon ja jotka kulkee ilman kenkiä joka paikkaan. Sekä retken johtajan joka ei näytä minua yhtään vanhemmalta mutta väittää olevansa liki satavuotias. Mikä lie pohjoisen hullu tuokin.

RIP Boromir #neverforget

Nyt on löytynyt erittäin vahva puolisoehdokas. Vaikka minähän päätin että pysyn ihmisistä kaukana. Mutta tämä on todella erityinen tapaus. Koko maailman paino on hänen harteillaan. Ja minä voisin auttaa häntä! Harmi vaan, että hän pitää minua vihollisenaan. Niin kuin tavallaan olenkin.

Yritänkö iskeä, vai muutanko Losiin perustamaan etsivätoimiston?

Vierailija
394/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vinkkinne porsaiden pyydystämiseksi?

Vierailija
395/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyinpä minä kiipeämään aidalle vaikka pyöreä ja paksu olenkin.

Oho, pläts.

Hemppa Temppa siitä laulusta?

Vierailija
396/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pitäisi selata takaa päin, muuten tämä ketju toistaa itseään.

Vierailija
397/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kavereiden kanssa Sysmästä Rio de Janeiroon. Ei mennyt ihan putkeen, kun luulin yhtä naista mieheksi vai kummin päin se olikaan..? 🤔

Hahmon nimestä en tiedä mutta sleepy sleepersin levyllä tämä taisi tapahtua. 

Vierailija
398/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiktiivisen hahmon tekemä AV-aloitus. Jännä!

Vierailija
399/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä on tyhmä. No hän onkin vain pelkkä lehtimies, ja vaikka kommentoin hänen tekemisiään niin hän ei ymmärrä sanaakaan puheestani. Huomasin tänään roskiksessa mielenkiintoisen tölkin, mutya kun annoin sen isännälle niin hän heitti sen vain takaisin roskiin.

Vierailija
400/2236 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäntä on tyhmä. No hän onkin vain pelkkä lehtimies, ja vaikka kommentoin hänen tekemisiään niin hän ei ymmärrä sanaakaan puheestani. Huomasin tänään roskiksessa mielenkiintoisen tölkin, mutya kun annoin sen isännälle niin hän heitti sen vain takaisin roskiin.

Milou? Ajattelin ekaksi postimies Paten kissaa, mutta Millu tuntuu osuvammalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi