Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
301/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väsyttävämpää kuin joutua kertomaam iltasatuja aikuiselle miehelle oman henkensä säästämiseksi.

Tuhannen ja yhden yön satujen Sheheradzade.

Vierailija
302/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kohta loparit. Saan tehdä kaikki työt nälkäpalkalla ja pelastaa pomoni useasti pulasta, mutta kiitosta ei tälle isolle punaiselle neidille heru vaan saan tpimia heidän ratsunaan ja lennättää heitä ympäri maailmaa. Oppivatpahan tulemaan toimeen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko väsyttävämpää kuin joutua kertomaam iltasatuja aikuiselle miehelle oman henkensä säästämiseksi.

Tuhannen ja yhden yön satujen Sheheradzade.

Na'am

Vierailija
304/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että kuolen jos menen ruumispussiin ja vartiat heittävät minut kalliolta mereen?

Vierailija
305/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 10 vuotta teepannu mutta en vieläkään tiedä kenen kanssa synnytin lapseksi teekupin.

Vierailija
306/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saan naapurin punatukkaisen tytön rakastumaan itseeni? Katselen häntä kaukoputkella huoneestani. Hän tulee välillä myöhään illalla yhden jännäjätkän autolla kotiinsa. Mutta sitten kun hän tarvitsee jotain, esim. apua matematiikassa tai pyörääni lainaksi tai kyydin kouludiscoon, hän tulee minun luokseni.

Toisaalta, minulla on ollut juttua yhden kiharatukkaisen uuden oppilaan kanssa, mutta en ole hänestä kuitenkaan niin kiinnnostunut kuin tästä naapurin tytöstä. Toisaalta voisin kyllä tyytyä tähän kiharatukkaiseenkin, mutta hän ei tosin puhu minulle enää.

Brian Krakow Niin sanotusta elämästäni

Vierailija
307/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä minusta Brian Krakow oli paljon kuumempi kuin tyhmä Jordan Catalano.

Vierailija
308/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompin joka kevät hiki otsassa jakamassa lapsille itse munittuja suklaamunia, mutta aina joku vasta herännyt juutalainen rasvaletti hippi kerää kaiken kunnian ja huomion.

Vierailija
309/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessoja kirjoitti:

Disney-prinsessoja tai sinne päin:

1. Olemme mieheni kanssa ihan onnellisesti naimisissa, mutta välillä mieltäni vaivaa tapa miten tutustuimme. Olimme yhdessä eräässä koulutuksessa ja hän luuli minua mieheksi, koska olin ilman meikkiä. Vaikka hän toki nyt tietää minun olevan nainen, en tunne itseäni seksikkääksi tai naiselliseksi. Onkohan miehelläni homopiirteitä, kun rakastui hänen silmiinsä kasvoiltaan ja yleiseltä olemukseltaan miehennäköiseen naiseen? Olen kyllä niin tunari kaikissa vaimohommissa, että en kai muutakaan miestä saisi. Pitäisikö kokeilla pukeutua mieheksi makuuhuoneen puolella miestä innostaakseni?

2. Olen ihastunut mieheen, joka ei ole täältä kotoisin. Asumme tosi syrjäisessä paikassa eikä tänne ole ennen tullut uusia ihmisiä. Isäni sanoo, että koko porukasta on vain harmia ja heidän tulisi lähteä. Tämä yksi mies on kuitenkin erilainen kuin ne muut ja on oikeasti kiinnostunut kulttuuristamme. Miten vakuuttaisin isäni antamaan heidän jäädä ja integroitua yhteiskuntaamme? Heistä voisi olla apua, kunhan emme ajaudu sotaan... Näiden uusien tulijoiden johtohahmo vaikuttaa epäilyttävältä, vaikka on kyllä ihan karismaattinen. Salassa tapailemani miehen lähimmät ystävät ovat symppiksiä, mutta pelkään, että loppupeleissä kuuntelevat kuitenkin sitä porukan johtajaa.

(Tähän käy kaksi eri vaihtoehtoa, tuplapisteet jos arvaat molemmat!)

3. Muita orpoja ja muistinsa menettäneitä? Lähdin vihdoin orpokodista enkä tunne ketään, edes itseäni, sillä kärsin traumaperäisestä muistinmenetyksestä. Törmäsin yhteen mieheen, joka väittää tietävänsä kuka olen. Hänen tarinansa kyllä selittäisi paljon ja olisi hienoa, jos todella olisin rikkaan perheen lapsi. Mutta entä jos hän on huijari? Pitäisikö minun olla kaivelematta menneitä?

4. Isäni pakottavaa minut naimisiin hänen valitsemansa pojan kanssa!! Hän asuu toisessa maassa, mutta joka kesä jompi kumpi on raahattu toisille kylään ja olemme leikkineet yhdessä pikkulapsista saakka. Hän on minulle vain rasittava veljen- tai serkunkorvike, ei todellakaan mikään minua kiinnostava miesehdokas. Silti kaikki puhuu aina siitä, kuinka menemme naimisiin. Kaiken kesää ei ees riitä, vaan joudun katsomaan sen pelleilyjä lopun ikääni!! Voinko jotenkin välttää tämän järjestetyn pakkoavioliiton?!

5. Täällä toinen pakkoavioliittoa kauhulla odottava! Tapasin juuri unelmieni miehen ja heti perään kuulin, että minut on jo luvattu toiselle ja koko elämäni on ollut valhetta! Itkettää...

(Jatkuu...)

Mulan, Pocahintas, Anastasia, Joutsenprinsessa(Odette?) ja Ruusunen(Aurora)

Vierailija
310/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 10 vuotta teepannu mutta en vieläkään tiedä kenen kanssa synnytin lapseksi teekupin.

Rouva Pannu

Vierailija
311/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätkin aarteen saarelle jota valvoo lapsia kaappaava keskenkasvuinen vihreä poika. Nyt en pääse hakemaam aarretta pois saarelta ja tämä metsien villilapsi hyökkää aina lapsi armeijansa kanssa minun laivaani vaikka olen kunniallinen herrasmies ja sääntöjä noudattava merirosvo. Pelkään että Mustaparta ei ilahdu jos en saa hänen rahojansa pois tuolta kkrotulta saarelta joka vie mieheltä käden sekä järjen.

Kapteeni Koukku

Vierailija
312/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestänne sopiva lapsiluku? Ajattelimme vaimon kanssa hankkia vain muutaman mutta vaimo synnyttikin 15 kerralla. Sitten eräs psykopaatti sieppasi heidät, saimme onneksi ystäviltä apua ja pelastimme paitsi omat lapsemme, myös joukon muita siepattuja lapsia ja adoptoimme heidät kaikki Nyt meidän perheessämme on yli sata jäsentä, onkohan tällaisen porukan kasvattaminen rankkaa? 🤔

Vierailija
313/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessoja kirjoitti:

Prinsessoja kirjoitti:

Disney-prinsessoja tai sinne päin:

1. Olemme mieheni kanssa ihan onnellisesti naimisissa, mutta välillä mieltäni vaivaa tapa miten tutustuimme. Olimme yhdessä eräässä koulutuksessa ja hän luuli minua mieheksi, koska olin ilman meikkiä. Vaikka hän toki nyt tietää minun olevan nainen, en tunne itseäni seksikkääksi tai naiselliseksi. Onkohan miehelläni homopiirteitä, kun rakastui hänen silmiinsä kasvoiltaan ja yleiseltä olemukseltaan miehennäköiseen naiseen? Olen kyllä niin tunari kaikissa vaimohommissa, että en kai muutakaan miestä saisi. Pitäisikö kokeilla pukeutua mieheksi makuuhuoneen puolella miestä innostaakseni?

2. Olen ihastunut mieheen, joka ei ole täältä kotoisin. Asumme tosi syrjäisessä paikassa eikä tänne ole ennen tullut uusia ihmisiä. Isäni sanoo, että koko porukasta on vain harmia ja heidän tulisi lähteä. Tämä yksi mies on kuitenkin erilainen kuin ne muut ja on oikeasti kiinnostunut kulttuuristamme. Miten vakuuttaisin isäni antamaan heidän jäädä ja integroitua yhteiskuntaamme? Heistä voisi olla apua, kunhan emme ajaudu sotaan... Näiden uusien tulijoiden johtohahmo vaikuttaa epäilyttävältä, vaikka on kyllä ihan karismaattinen. Salassa tapailemani miehen lähimmät ystävät ovat symppiksiä, mutta pelkään, että loppupeleissä kuuntelevat kuitenkin sitä porukan johtajaa.

(Tähän käy kaksi eri vaihtoehtoa, tuplapisteet jos arvaat molemmat!)

3. Muita orpoja ja muistinsa menettäneitä? Lähdin vihdoin orpokodista enkä tunne ketään, edes itseäni, sillä kärsin traumaperäisestä muistinmenetyksestä. Törmäsin yhteen mieheen, joka väittää tietävänsä kuka olen. Hänen tarinansa kyllä selittäisi paljon ja olisi hienoa, jos todella olisin rikkaan perheen lapsi. Mutta entä jos hän on huijari? Pitäisikö minun olla kaivelematta menneitä?

4. Isäni pakottavaa minut naimisiin hänen valitsemansa pojan kanssa!! Hän asuu toisessa maassa, mutta joka kesä jompi kumpi on raahattu toisille kylään ja olemme leikkineet yhdessä pikkulapsista saakka. Hän on minulle vain rasittava veljen- tai serkunkorvike, ei todellakaan mikään minua kiinnostava miesehdokas. Silti kaikki puhuu aina siitä, kuinka menemme naimisiin. Kaiken kesää ei ees riitä, vaan joudun katsomaan sen pelleilyjä lopun ikääni!! Voinko jotenkin välttää tämän järjestetyn pakkoavioliiton?!

5. Täällä toinen pakkoavioliittoa kauhulla odottava! Tapasin juuri unelmieni miehen ja heti perään kuulin, että minut on jo luvattu toiselle ja koko elämäni on ollut valhetta! Itkettää...

(Jatkuu...)

6. Kasvattiäitini ei ikinä päästä minua mihinkään. Olen kotona kaiken päivät ja hoidan kotityöt. Yritän kuitenkin pitää mielen positiivisena ja laulelen unelmista ja katselen ikkunasta haaveillen. Vinkkejä, miten saada lupa käydä edes kerran jossain? Miten vakuuttaisin hänet? Nyt olisi pian yksi tapahtuma, jonne kaikki pääsee, paitsi minä...

(Tähänkin käy kaksi, tuplapisteiden mahis!)

7. Hei te joilla vanhemmat pakottaa järjestettyyn avioliittoon!! Kannattaa pyytää joltain noidalta apua, minä en ainakaan anna kohtalon päättää elämästäni ja anna itseni päätyä esim. tuollaiseen onnettomaan elämään, kuin ykkösellä. Naiset, kapinoikaa vanhempianne ja normeja vastaan!

8. Edelliseen viitaten muistuttaisin, että vaikka noidan avusta saattaa olla hyötyä, olkaa varovaisia, ettette tule huijatuksi! Noitiin ei ole luottamista, varokaa mihin laitatte nimenne alle! Itse olin pikkuvanha ja naiivi kuusitoistavuotias, miten alaikäisen allekirjoitus oli edes pätevä... No, onneksi siitä selvittiin, ihanan mieheni avulla <3 Nyt olemme onnellisesti naimisissa ja lapsikin tulossa, eli kannatti taistella haluamansa elämänmuutoksen eteen. Isänikin onneksi hyväksyi lopulta liittomme ja tuli häihimmekin. Kakkoselle tsemppiä, kyllä multikulttuuriset liitot voi onnistua, vaikka vaativat alussa vaivaa ja vanhempien lämmittelyä ajatukselle :)

9. Siis miten järjestetyt avioliitot onkin näin yleisiä? Täällä myös yksi kohtalonsisar. Isäni valitsemia rikkaita kosijoita ramppaa täällä yhtenään. Toistaiseksi olen vielä onnistunut karkottamaan ne. Myös sama tilanne kuin kutosella, en saa ikinä mennä minnekään. Missä te muut edes onnistutte tapaamaan sen jonkun miehen, jonka haluaisitte sen teille valitun idiootin sijaan? Pakko kai karata kotoa, jos haluaa välttyä tältä show'lta ja tavata normaaleja ihmisiä...

10. No minulla se mies oli ensimmäinen suunnilleen ikäiseni mies, jonka tapasin. Olen tässä vuosien varrella nähnyt, kun oikeastaan lähes kaikille ystävilleni käy suunnilleen samalla lailla. Älä huoli, vaikkei sinua päästettäisi lähes minnekään, kyllä se unelmiesi jantteri tulee vaikka kotoa tai ainakin lähimetsästä hakemaan. Minäkin olin vain omassa pihassa kotihommissa ja tuleva ukkoni kuuli lauluni. Kannattaa hei siskot laulaa, se houkuttelee sun henk.koht. stalkkerin esiin piilostaan ja liittymään lauluun! Parikin ystävääni on myöhemmin kiitellyt minua tästä neuvosta.

Kokonaispistemäärä 12, olkaa hyvä ;)

6-10 Tuhkimo, Merida, Jasmine ja Lumikki

Vierailija
314/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haetaan neuvoja. Eräs nuori punpäinen tyttö pitäisi saada kouluun, mitta sen sijaan tämä vain ratsastaa ympäri kylää säikyttelemässä ihmisiä ja villitsee naapuruston lapsia vaaraan. Kuulema tytön äiti on enkeli ja isä n-ri saaren kunigas, mutta epäilen että tyttö valehtelee. Olen tehnyt monta lasja mutta paikallinen poliisi on asian suhteen onneton.

Vierailija
315/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiini astui eilen illalla kissa jolla oli kirkuvan punaiset kengät jalassa ja valtava hattu päässään. Oli pakko hieroa silmiään kun kissa kumarsi syvään, puhui todella kohteliaasti ja tarjosi säkillisen pulskia joutsenia. Aamulla vieras olibpoissa ja samoin kaksi kultasäkkiä aarekammiosta. Olisiko tämä outo vieras ehkä varkauden takana? Uskallanko viedä tyttäreni jokapäiväiselle vaunuajelulle?

Vierailija
316/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiini astui eilen illalla kissa jolla oli kirkuvan punaiset kengät jalassa ja valtava hattu päässään. Oli pakko hieroa silmiään kun kissa kumarsi syvään, puhui todella kohteliaasti ja tarjosi säkillisen pulskia joutsenia. Aamulla vieras olibpoissa ja samoin kaksi kultasäkkiä aarekammiosta. Olisiko tämä outo vieras ehkä varkauden takana? Uskallanko viedä tyttäreni jokapäiväiselle vaunuajelulle?

Saapasjalkakissa-sadun kuningas 🐱

Vierailija
317/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saapasjalkakissa-sadun kuningas 🐱

Mau

Vierailija
318/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasta juomasta uskotte mörököllimieheni pitävän, Sadepisaroista vai Pina Coladasta? Maalla on kyllä mukavaa elää ja suoilma raikasta.

Vierailija
319/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään vettä, sillä demoniset olennot vaivaa ympärilläni. En osaa puhua ihmisten kieltä ja ihmiset säilöö minut laatikkoon. Minulle ollaan annettu vielä muutama sääntö, mutta en kerro niitä, sillä ne on liian paljastavia kuka minä olen. Olen ainutlaatuinen.

Nämä demoniset olennot muistutti minua ennen. Keskiyön jälkeen heistä muuttui tälläisiä demoneita. Ja ne käskyt koskee enemmän isäntääni, kuin itseäni, mutta järkeä itsellänikin on. Surukseni isäntäni luopui minusta, koska hänen isänsä varasti minut jostakin.

Gremlin

Kyllä, mutta muistatko minua vielä nimeltä?

Gizmo!

Vierailija
320/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua kaipaisin, kun meinaavat veljeni t*loittaa. Hänet pitäisi armahtaa, kun on muutenkin ihan pihalla. Ainoa ihminen silti, josta välitän. Sanovat, että olen sosiopaatti, mutta minusta minulla on vaan hyvä äly. Ehkä se on osa irlantilaista syntyperääni. Vankilassa pärjää jos on aina askeleen edellä muita. Bisnes on bisnestä vankilassakin. H**mekauppaa jengien kanssa. En ole vielä päättänyt kuka ärsyttää eniten. Syövästäkin selvisin ja pakko myöntää, että se tohtori kiinnostaa. Jos kerrot jollekin, että luen matkalehtiä niin et ehkä enää näe seuraavaa päivää. Minun kanssani on parempi pysyä väleissä. Tosin mitä sitä käsiään likaamaan, kun voi pistää toisen tekemään sen puolestaan.

( piti laittaa noin, että julkaistaisiin edes)

Ryan O'Reily

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän