Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
341/2236 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöttäydyin yhden puupään seuraan ja yritän pitää sen laidalla tiellä, mutta on tämä aika toivotonta. Hänen kanssaan joudun itsekin vaaraan. Pitäisikö vain unohtaa mokoma pikku tolvana ja jättää se oman onnensa nojaan?

Vierailija
342/2236 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyöttäydyin yhden puupään seuraan ja yritän pitää sen laidalla tiellä, mutta on tämä aika toivotonta. Hänen kanssaan joudun itsekin vaaraan. Pitäisikö vain unohtaa mokoma pikku tolvana ja jättää se oman onnensa nojaan?

Siis *kaidalla. Puhelin tahtoo muutella sanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2236 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelma. Melkein kaikki naiset, joista olen ollut kiinnostunut ovat veljeni eksiä (näitä on siis ainakin 4, jos en unohtanut ketään). Oli yksi nainen, johon veljeni ei ole vilkaissutkaan, mutta hän sekaantui veljeni lapsen kaappauksen, joten hänetkin on nyt unohdettava, vaikka meillä olikin upea romanssi. Onko ihan tervettä, että veljeni liittyy näin voimakkaasti kaikkiin naissuhteisiini? Lisäksi minulla oli romanssi isäni on-off ex-vaimon kanssa.

Vierailija
344/2236 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki muut kuin mustat linnut ovat vähäpätöisiä ja alenpiarvoisia. Arityisesti muuan Alfred, jota minä allekirjoittanut KK en mainitse nimeltä. Allekirjoittanut KK on puhunut.

Vierailija
345/2236 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
346/2236 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko että kuolen jos menen ruumispussiin ja vartiat heittävät minut kalliolta mereen?

Kostan kaikille jotka hommasivat minut syyttömänä Ifin linnaan.

Monte Christon kreivi

Oikein.

Vierailija
347/2236 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ton isännän aina pitää ratsastaa kohti auringonlaskua kun se on saanut roistot kiinni. Minä sitten saan juosta perässä, vaikka olen auttanut monta kertaa Daltonin veljesten kiinni saamisessa.

Vierailija
348/2236 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kaikki muut kuin mustat linnut ovat vähäpätöisiä ja alenpiarvoisia. Arityisesti muuan Alfred, jota minä allekirjoittanut KK en mainitse nimeltä. Allekirjoittanut KK on puhunut.

Alfred J. Kwak-sarjan Korppi

Vierailija
349/2236 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ton isännän aina pitää ratsastaa kohti auringonlaskua kun se on saanut roistot kiinni. Minä sitten saan juosta perässä, vaikka olen auttanut monta kertaa Daltonin veljesten kiinni saamisessa.

Rantantan,Lucky Lumen koira

Vierailija
350/2236 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rantantan,Lucky Lumen koira

Rantanplan, ei Rantantan :)

Vierailija
351/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nain sen hullun keksijän tyttären ja yllätän hänet häillä kanssani.

Vierailija
352/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta nain sen hullun keksijän tyttären ja yllätän hänet häillä kanssani.

Gaston Kaunottaresta ja Hirviöstä 💪

Vierailija
353/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pälli on velkaa minulle pyörän.

Misty "Waterflower" Kasumi

Yes!

Kiva, että varhasemmasta kommentistani saatiin kiinni :)

Jonnet ei muista.

Vierailija
354/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienessä kaupungissa perheeni kanssa. Pikkuveljelläni on aika pelottavakin taipumus kiipeillä korkeisiin paikkoihin ja en millään pysy hänen perässään. Minulla on myös kaksi siskoa sekä lihava äiti, joka nukkuu sohvalla, kun ei enää pääse kulkemaan yläkerran vuoteeseen. Onneksi tapasin sen mukavan tytön ja saan vähän piristystä elämääni.

Vierailija
355/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan enää henkilökohtaiseksi avustajaksi! Entinen työpaikkani, kahvila, lopetti toimintansa, ja olenkin hakenut ahkerasti töitä, sillä tällä hetkellä olen perheeni ainoa elättäjä. Sain työpaikan teurastamolta, mutta minun oli pakko lähteä sieltä, ja ainoa paikka jonka sain, oli henkilökohtaisen avustajan toimi. Avustettavani on entinen yritysmoguli, nykyinen kusip**. Mitään hyvää hän ei löydä mistään asiasta. Itse olen peruspositiivinen ja pursuan elämäniloa, ja tykkään pukeutua värikkäästi. Tämä ei miellytä avustettavaani. Mikään ei miellytä häntä.

Mistä löytäisin uuden työpaikan?

Louisa Clark

Vierailija
356/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun pienessä kaupungissa perheeni kanssa. Pikkuveljelläni on aika pelottavakin taipumus kiipeillä korkeisiin paikkoihin ja en millään pysy hänen perässään. Minulla on myös kaksi siskoa sekä lihava äiti, joka nukkuu sohvalla, kun ei enää pääse kulkemaan yläkerran vuoteeseen. Onneksi tapasin sen mukavan tytön ja saan vähän piristystä elämääni.

Gilbert Grape

Vierailija
357/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusta ei ole paljoa kerrottavaa... olen tyypillinen keski-ikäinen mies. Konttorirotta ( vaimon mielestä hiiri).

lähimmän esimieheni kengännumero on suurempi kuin älyķkyysosamääränsä, mutta hän on iso, äänekäs ja uhkaavan näköinen, mikä yleensä riittää...

konttorin päällikkö on snobi, dynaaminen uraohjus ja "uuttaluova ja innovatiivinen" tehosekoittaja.

kun nämä kaksi sähläävät, joudun minä syntipukiksi...

Kotona ei mene sen paremmin...

Vaimoni on herkkä nainen, siis herkkä suuttumaan. Hän on vahva nainen -ja kovaotteinen. hän ammentaa viisautensa naistenlehdistä.

Pojastani on hyvää vauhtia kasvamassa nuorisorikollinen...

Olen kroonisesti työuupunut ja perheuupunut. Minua lohduttaa vain kissamme, joka välillä kömpii syliini nukkumaan, sekä ikiaikainen unelmani jättää kaiken ja muuttaa Rymättylään lammasfarmariksi...

Virtanen

Vierailija
358/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasta juomasta uskotte mörököllimieheni pitävän, Sadepisaroista vai Pina Coladasta? Maalla on kyllä mukavaa elää ja suoilma raikasta.

Fiona (Shrek-leffasta)

Vierailija
359/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinkö mä sun mielestä väärin? Paljastin kaverin henkilöllisyyden tyypeille, jotka haluais sen pois päiviltä. No tää tyyppi on toooosi omahyväinen, luulee tietävänsä kaiken, aina sormi sojossa neuvomassa muita että miten tulee olla, tehdä ja elää, ärsyttävä nirppanokka. Sietääkin saada köniinsä! Sitäpaitsi mä tarttin rahaa, kaiken kaikkiaan tää oli musta ihan oikeutettua. Nyt sit jotkut hienohelmat on tietty mulle nyreissään... Mitä oisit ite tehny?

Eikö kukaan osaa neuvoa? Tää asia on alkanut tosissaan vaivata mua näin jälkikäteen... Tossa toissapäivänä löysin itteni jo hypistelemästä hirttosilmukkaa. Kertokaa joku mulle etten tehnyt väärin!

Pietari

Vierailija
360/2236 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintö kuuluu minulle, eikä niille. Pakko päästä eroon niistä, mutta miten vaikeaa se voikaan olla. Vieläpä löydän itseni Perun porukoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi