Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2243)

Vierailija
2041/2243 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2042/2243 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan uudessa työpaikassa huomenna. Minua pelottaa. Entä jos vainoajani saavat minut kiinni? Entä jos koko työpaikka on salajuoni? Sinne haluttiin sellainen kuin minä. Pienikokoinen henkilö, joka pitää suurten omenoiden poimimisesta. Kuinka kestän tulevan kurjuuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2243 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiesveljeni antaa huonoja vaikutteita pojalleni ja ex-vaimoni on vihainen.

Vierailija
2044/2243 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Vauvani silmien väri ja kiharat ovat periytyneet biologiselta isältä: alakerran naapurilta. Miten salaan tämän mieheltä ja ristiäisvierailta.

Vierailija
2045/2243 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kala-mamma kuorii mulle banaanin.

Moi Tarzan!

Vierailija
2046/2243 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2047/2243 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekossss sssyyllistyneet rikoksssiin viimeaikoina?

Olen tulosssa tuomitsssemaan teidät kaikki. Ssssillä minun näkökulmasssstani olette kaikki sssyyllisssiä.

Vierailija
2048/2243 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tulosssa tuomitsssemaan teidät kaikki. Ssssillä minun näkökulmasssstani olette kaikki sssyyllisssiä.

Tom Valedro aka lordi Voldemort

Vierailija
2049/2243 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Valedro aka lordi Voldemort

Arvasssssin, tämän arvauksssssen. Valitetettavasssssssti arvaussssss on väärin!

Vierailija
2050/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Vauvani silmien väri ja kiharat ovat periytyneet biologiselta isältä: alakerran naapurilta. Miten salaan tämän mieheltä ja ristiäisvierailta.

Laura Jenna Ellinoora Alexandra Jurvasen äiti!

Vierailija
2051/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lukee sängyssä ennemmin kaiken maailman avoimen yliopiston kursseja kuin pelehtisi minun kanssani!

Eikö oikeasti tule kellekään mieleen? Yksi Suomen kaikkien aikojen eniten uusituimpia sarjoja kuitenkin :D

Ukko on varmaan Arsenalin kannattaja. Ei sovi yhteen Liverpool-fanin kanssa!

Peliä peliä vaan, Daisy, ota siskostasi mallia! :D

Vierailija
2052/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTTAKAA PLIIS!! Menkat myöhässä 2 vko?? Normaalisti tosi säännölliset :( Oon neitsyt eli en voi olla raskaana. Ainoa selitys mitä keksin on se kun söin puolukoita, mutta ne oli itse poimittuja eli ei pitäis olla mtn torjunta-aineita?? Mitä teen???

Vierailija
2053/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on tosi puuhakas, melkein hyperaktiivinen melkein kaiken hereilläoloaikansa hyppii ja pomppii ympäriinsä, kantoreppuun sentään rauhoittuu :( On kyllä tosi hyväntuulinen, iloinen ja ihana lapsi mutta mietin onko tällanen normaalia? Neuvolaa ei meillä päin ole mistä kysyä, ollaan seudun ainoa lapsiperhe ja kaiken lisäksi oon yh Naapurit on tosi mukavia, mutta kaikilla tuntuu olevan jotain mt-ongelmaa tai nepsy-oiretta niin en kehtaa pyytää lapsenvahdiksi. Suhtautuvat kyllä tosi kivasti lapseen ja muhun :) Onko kohtalotovereita? Ois kiva päästä välillä itsekin lähimetsään pienelle happihyppelylle

Vierailija
2054/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I thought the director of shield should have a shield. 

Vierailija
2055/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen superrakastunut naapurin vaaleaan mieheen, anteeksi e n osaa kirjoittaa kovin hyvin koska en viihtynyt koulussa. Mutta nyt tämä mies siis aikoo mennä naimisiin serkkunsa kanssa?! Siis wtf? Luulen että saan hänen mielensä käännettyä, koska tiedän hän rakastaa minua ja aion huomenna isoissa pidoissa sen hänelle kertoa. Mutta onko lisävinkkejä miten sen tekisin? Ainakin panostan siihen että näytän 100 kertaa paremmalta kuin tämä typerä siveellinen serkku! Ja luulen sen onnistuvan!

Scarlett OHara

Vierailija
2056/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan uudessa työpaikassa huomenna. Minua pelottaa. Entä jos vainoajani saavat minut kiinni? Entä jos koko työpaikka on salajuoni? Sinne haluttiin sellainen kuin minä. Pienikokoinen henkilö, joka pitää suurten omenoiden poimimisesta. Kuinka kestän tulevan kurjuuden?

Owen Mean?

Vierailija
2057/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AUTTAKAA PLIIS!! Menkat myöhässä 2 vko?? Normaalisti tosi säännölliset :( Oon neitsyt eli en voi olla raskaana. Ainoa selitys mitä keksin on se kun söin puolukoita, mutta ne oli itse poimittuja eli ei pitäis olla mtn torjunta-aineita?? Mitä teen???

Marjatta

Vierailija
2058/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärme? Syyttäjä eli Paholainen?

Vierailija
2059/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika on tosi puuhakas, melkein hyperaktiivinen melkein kaiken hereilläoloaikansa hyppii ja pomppii ympäriinsä, kantoreppuun sentään rauhoittuu :( On kyllä tosi hyväntuulinen, iloinen ja ihana lapsi mutta mietin onko tällanen normaalia? Neuvolaa ei meillä päin ole mistä kysyä, ollaan seudun ainoa lapsiperhe ja kaiken lisäksi oon yh Naapurit on tosi mukavia, mutta kaikilla tuntuu olevan jotain mt-ongelmaa tai nepsy-oiretta niin en kehtaa pyytää lapsenvahdiksi. Suhtautuvat kyllä tosi kivasti lapseen ja muhun :) Onko kohtalotovereita? Ois kiva päästä välillä itsekin lähimetsään pienelle happihyppelylle

Kenguruäiti Puolen hehtaarin metsästä

Vierailija
2060/2243 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärme? Syyttäjä eli Paholainen?

Onnekssssenne väärä vassstausss ei ole rikoksssesssi, epäonneksssesssi elämässsi on. Tuomio on kuolema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi