Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2234)

Vierailija
2061/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poika on tosi puuhakas, melkein hyperaktiivinen melkein kaiken hereilläoloaikansa hyppii ja pomppii ympäriinsä, kantoreppuun sentään rauhoittuu :( On kyllä tosi hyväntuulinen, iloinen ja ihana lapsi mutta mietin onko tällanen normaalia? Neuvolaa ei meillä päin ole mistä kysyä, ollaan seudun ainoa lapsiperhe ja kaiken lisäksi oon yh Naapurit on tosi mukavia, mutta kaikilla tuntuu olevan jotain mt-ongelmaa tai nepsy-oiretta niin en kehtaa pyytää lapsenvahdiksi. Suhtautuvat kyllä tosi kivasti lapseen ja muhun :) Onko kohtalotovereita? Ois kiva päästä välillä itsekin lähimetsään pienelle happihyppelylle

Kenguruäiti Puolen hehtaarin metsästä

Kyllä, Kengu täällä kirjoittelee :)

Vierailija
2062/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AUTTAKAA PLIIS!! Menkat myöhässä 2 vko?? Normaalisti tosi säännölliset :( Oon neitsyt eli en voi olla raskaana. Ainoa selitys mitä keksin on se kun söin puolukoita, mutta ne oli itse poimittuja eli ei pitäis olla mtn torjunta-aineita?? Mitä teen???

Marjatta

Oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihan sairaasti!!! Oon fanittanut yhtä kirjasarjaa alusta asti ja siitä on tullut mulle tosi tärkeä. Nyt siitä ilmestyi uusin osa, jossa päähenkilö KUOLEE! Eli ei enää jatkoa luvassa!

Tää sarja oli mulle melkein koko elämä ja tekisin oikeesti melkein mitä vaan että se jatkuis :( lukutoukat ymmärtää

Vierailija
2064/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomiesveljeni antaa huonoja vaikutteita pojalleni ja ex-vaimoni on vihainen.

Zippy, Alan Harper, avauksessasi ei ole mitään järkeä.

Vierailija
2065/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen mustalla autolla ja mulla on siivet kuin eräällä yöeläimellä. 

Vierailija
2066/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelen mustalla autolla ja mulla on siivet kuin eräällä yöeläimellä. 

Nänänänänänänänä...

Vierailija
2067/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi naimaton aatelismies ja kutsuisin teidät vauvapalstan ihanat ja henkevät mammat luokseni viikonlopuksi -ja pitempäänkin jos viihdytte vaatimattomassa sukulinnassani!

Sukulinnani on hyvin vanhanaikainen, En edes viihtyisi moderneissa asumuksissa koska olen itse hyvin vanhaa sukua. Siitä huolimatta takaan, että kaikista tarpeistanne ja toiveistanne huolehditaan.

Pahoittelen jo etukäteen sitä, että pystyn liittymään ihastuttavaan seuraanne vain iltaisin, sillä olen yökyöpeli. Nytkin kirjoitan tätä kirjettä linnani parvekkeella kuuta katsellen kuunnelle etäisen susilauman kaihoisaa ulvontaa... Nuo yön lapset! Mitä musiikkia he pitävätkään!

Vierailija
2068/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhempi naimaton aatelismies ja kutsuisin teidät vauvapalstan ihanat ja henkevät mammat luokseni viikonlopuksi -ja pitempäänkin jos viihdytte vaatimattomassa sukulinnassani!

Sukulinnani on hyvin vanhanaikainen, En edes viihtyisi moderneissa asumuksissa koska olen itse hyvin vanhaa sukua. Siitä huolimatta takaan, että kaikista tarpeistanne ja toiveistanne huolehditaan.

Pahoittelen jo etukäteen sitä, että pystyn liittymään ihastuttavaan seuraanne vain iltaisin, sillä olen yökyöpeli. Nytkin kirjoitan tätä kirjettä linnani parvekkeella kuuta katsellen kuunnelle etäisen susilauman kaihoisaa ulvontaa... Nuo yön lapset! Mitä musiikkia he pitävätkään!

Dracula

Vierailija
2069/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, oon nuori naisenalku ja mä olen rakastunut yhteen kundiin. Ongelma on, että me ollaan eri lajia. Eli mä niinku olen animalia-seksuaali, eli voin rakastua eri "eläinlajiin" kun mä itse.

Nyt mä olen aatellut mennä lajinvaihto-operaatioon. Mulle on selitetty kaikki haittavaikutukset esim. operaatio on peruuttamaton ja liikkuminen sattuu sairaasti ja mä en kykene tuottaan ääntä. Mä haluaisin tietää onko kellekkään täällä tehty tollasta operaatioo ja haluisin kuulla kokemuksia ja tietty vertaistukee. 

Toi lajinvaihto-operaatio on mun ainoa mahku elämään ton kundin kaa ja mä en voi elää ilman tota kundia!!!

Vierailija
2070/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa loin taivaan ja maan...

Aavikkouskontojen jumala.

Vierailija
2071/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keksinyt polttoaineen mutta kollega ei anna kokeilla sitä ilma-aukseensa.

Vierailija
2072/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni ei hyväksy matkaani

Olen menossa ihanaan matkakohteeseen, mutta mieheni haraa vastaan. Kuulemma maksaa messinkiä. Matka EI ole kallis, mutta ilmeisesti tämä laskee joka ikisen askeleenkin erikseen 🙄Läheiseni vaahtoaa, että olen kuin harakka kiiltävän perään ja jauhaa pillipiipareista. Siis mitä pillipiipareilla on edes tekemistä matkustelun kanssa, en tajua. Olen varma, että jos kaupan kyltissä mainitaan korut, kyllä se siinä tapauksessa on korukauppa. Ihan turhaa varoittelua, olen aikuinen ihminen ja osaan tällaiset, hyvänen aika. Luulen että tuota narisijaa häiritsee eniten vain hinta, aivan kuin olisi itse maksumiehenä, vaikka itsehän matkani maksan! Vai uskooko joku tosissaan, että tuo valitusvirsi johtuu jostain pillipiipareista?!

Vierailija
2073/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ihan sairaasti!!! Oon fanittanut yhtä kirjasarjaa alusta asti ja siitä on tullut mulle tosi tärkeä. Nyt siitä ilmestyi uusin osa, jossa päähenkilö KUOLEE! Eli ei enää jatkoa luvassa!

Tää sarja oli mulle melkein koko elämä ja tekisin oikeesti melkein mitä vaan että se jatkuis :( lukutoukat ymmärtää

Annie Wilkes Piinasta?

Vierailija
2074/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, oon nuori naisenalku ja mä olen rakastunut yhteen kundiin. Ongelma on, että me ollaan eri lajia. Eli mä niinku olen animalia-seksuaali, eli voin rakastua eri "eläinlajiin" kun mä itse.

Nyt mä olen aatellut mennä lajinvaihto-operaatioon. Mulle on selitetty kaikki haittavaikutukset esim. operaatio on peruuttamaton ja liikkuminen sattuu sairaasti ja mä en kykene tuottaan ääntä. Mä haluaisin tietää onko kellekkään täällä tehty tollasta operaatioo ja haluisin kuulla kokemuksia ja tietty vertaistukee. 

Toi lajinvaihto-operaatio on mun ainoa mahku elämään ton kundin kaa ja mä en voi elää ilman tota kundia!!!

Ariel

Vierailija
2075/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhveli

Vierailija
2076/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että ystäväni apulainen kiristää häntä. Ystäväni on lääkäri ja on testamentannut koko omaisuutensa apulaiselleen. Hän jopa maksoi apulaisensa sakot, kun tämä kävi lapsen kimppuun. Nyt hän on eristäytynyt kotiinsa, eikä suostu tulemaan yhteisiin illanistujaisiin. Mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija
2077/2234 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dracula

Oikein!

Vierailija
2078/2234 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annie Wilkes Piinasta?

Oikein meni!

Vierailija
2079/2234 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhveli

oikein

Vierailija
2080/2234 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhteella vielä toivoa? Oon miesvaltaisella alalla, uramahdollisuudet hyvät joten sovittiin että menen töihin ja mun mies jää kotiin. Mies hoitaa kotityöt ja lapset tosi hyvin (meillä pienet kaksoset), mutta nyt pelkään että kokee olevansa jotenkin tossun alla, eikä vaikuta kovin hyvinvoivalta. Ei ole aiemmin ollut mitenkään toksisen maskuliininen, mutta käykö koti-isyys sittenkin itsetunnon päälle? Myönnän, että saatan olla joskus aika määräilevä ja varsinkin pitkän työpäivän jälkeen tulee helposti sanottua tökerösti. :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi