Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mikä on syy ettet anna kielihoitoa

Vierailija
25.08.2020 |

Omalle naisellesi? Ja oletko kertonut syytä miskibet halua näin tehdä? Meillä mies ei halua antaa. Mutta syytä ei kerro. Väittää ettei ole mitään vikaa ja haluaa kyllä, mutta koskaan ei sitä tee vaikka pyydän. Aina jokin ihme tekosyy.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on hyväosaisuudessaan liian röyhkeä

Vierailija
42/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakahdus: "Meillä mies ei halua antaa. Mutta syytä ei kerro. Väittää ettei ole mitään vikaa ja haluaa kyllä, mutta koskaan ei sitä tee vaikka pyydän. Aina jokin ihme tekosyy."

Paha mies, huono mies. Kelvoton mies. Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle vaimolle annan lähes aina. Vain joskus kuukautisten jälkeen on niin paha aromi, että ei onnistu. 20v vegaani serkkutyttö on niin hyvän makuinen, että tekisi mieli riisua hänen pöksynsä aina tavatessamme. Hän pihtaa, eikä anna nuolla, kuin pari-kolme kertaa vuodessa. Silloin on ilmeisesti käynnissä poikaystävän vaihtoviikko. 

Vierailija
44/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua

Vierailija
45/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei anna nuolla. Pitäis ensin lyödä se nuijalla tajuttomaksi ja raahata tukasta luolaan.

Vierailija
46/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kävi niin, että suhteen alussa kun mieheni päätä kohti pilluani ohjasin, hän vaistomaisesti(?) käänsi päätään hetkeksi pois. Ei kiinnostanut minua suuseksi vastaanottavana osapuolena enää, kun ajatuksissa vain ajatus että miestä ällöttää alapääni. Vuosien jälkeen kun kiinostukseni seksiin oli jo hiipunut kokonaan, oli kaiken muun kinuamisen ja vaatimisen lisäksi että olisi nuollut pilluani. En siinä enää omia ajatuksiani pystynyt muuttamaan. Haluni suuseksiin (ja terve suhde omaan alapäähäni) oli rikottu jo suhteen alussa.

Vedän paremmaksi ja totean että en edes ohjaisi miehen päätä sinne, juuri tämän pelossa, hui. 

Minulla ei viime suhteessa ollut suuseksiä yksinkertaisesti siksi, että miehen elekieli oli kummallista ja estynyttä liittyen jo sormettamiseen ?

Olen tottunut sitä edellisessä suhteessa ja saanut onnekseni kokea nykyisessäkin että mies itse ahnaasti käy nuolemishommiin. Samoin itse otan ihan reippaasti jalusta kiinni ja puhun suihinotosta halukkaasti ja sitten vastauksen perusteella etenen myöhemmin hommiin esim yhteisen saunomisen jälkeen.. niin en voisi enkä haluaisi suuseksiä vastaanottaa jos tulee yhtään sellainen olo ettei toinen osapuoli ole innoissaan. Samoin en tajua miksi joku haluaisi suihinoton joka tehdään vastentahtoisesti. Sellaista seksiä vain mistä molemmat nauttii tai vähintään jos tekee toisen mieliksi niin homma on neutraalin mukavaa. 

Vierailija
47/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eritysherkän kanssa se on tyylin nivusen nuolentaa. Ei saa koskea kielellä sinne eikä siihen eikä tähän tai tuohon. Nuolisin ja imisin paljon useammin jos saisi kunnolla koskea. Itse saan suuhoitoa 2-3 kertaa vuodessa. 

Vierailija
48/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitillä syy on, että kunnioitan vaimon tahtoa, pillua ei nuolla, ei sormeteta.

Ainoastaan kikkelillä saa koskea.

Jos toteuttaisin omaa halua ja nuolisin, olisi se ymmärtääkseni raiskaus?

Vierailija
49/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mieluummin mustikka piirakkaa.

Vierailija
50/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöök en ala kenenkään p....... nuoleen.

Vierailija
51/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole itte ittes jos maistuu.

Vierailija
52/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon pillu haisee todella phalle. Voimakas ja pistävä haju. Tämä on rehellinen syy, alapeukuttakaa jos haluatte. Vastaan koska ap kysyi.

Suhteen alkuaikoina annoin suuseksiä, mutta tuo haju vei kaiken halun. Eikä kyse ole siitä, että olisi pesemätön, sillä olen katsonut vierestä, kun vaimo pesee pillun saunassa ja saunan jälkeen on touhuiltu.

En ole kertonut, eikä vaimo kyllä ole kysynytkään. En halua loukata. Tuon kertominenhan olisi vähän sama kuin kertoisi, ettei kiihotu toisesta. Vaimo ei tunnu haluavan myöskään antaa suuseksiä, joten luulen hänen olevan ihan tyytyväinen pelkkään sormetukseen ja yhdyntään.

Nautin kyllä suuseksin antamisesta yleisesti ottaen. Kahdessa aiemmassa parisuhteessani nuolin käytännössä joka kerta kun harrastettiin seksiä. Molemmissa suhteissa annoin suuseksiä paljon enemmän kuin sain, koska nautin siitä itsekin.

Tämä on aidosti yksi asia, joka vähän vaivaa suhteessamme,

Yök, jätä se sika!

Vierailija
53/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei halua. Hän tykkää enemmän sormihoidosta ja penishoidosta. 

Vierailija
54/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään parempaa, kuin ottaa vaimolta suihin. 

Vaimo ei kyllä sitä minulle tee kuin todella harvoin.

Vierailija
55/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastaisin antaa monipuolista suuhoito ihanalle mieheni kullile, mutta hän ei vaan viitsi seitä jaloillaan siis, jotta mun olis kivempi niin tehdä. Olis ihanaa.

Vierailija
56/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen alapää on kuvottavan näköinen ja haisee. Oksentaisin varmasti. 

Vierailija
57/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uusi miesystävä, joka jotenkin ei tunnu ymmärtävän, että pillun nuoleminen kuuluu normaaliin seksiin. Kyllä hän nuolee, jos pyydän, mutta ei tee sitä oma-aloitteisesti, vaikka minä teen hänelle. Ehkä hänen vaimonsa ei pitänyt siitä, ja hän luulee, että muutkaan eivät niin kovin välitä. Uskon, että tilanne muuttuu vielä, koska meillä sujuu kyllä hyvin.

Vierailija
58/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan antaa kielihoitoa rakkaalleni. Enemmän kuin hän on valmis vastaanottamaan, ja hän haluaa sitä usein. Aiemmin satunnaisissa suhteissa halusin ja sainkin paljon loppuun asti annettua suuhoitoa, mutta itse en halunnut antaa kielihoitoa. Sikamaista, tiedän kyllä, mutta se vain tuntui liian intiimiltä nuolla satunnaisia pilluja. Varmaan se suuhun laukeaminenkin tuntui naisista intiimiltä, musta vain tosi hyvältä.

Vierailija
59/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielläni antaisin vaimolleni kielihoitoja, fantasioinkin niistä. Mutta kun olen tehnyt sitä, niin pillu maistuu kitkerälle ja pahalle. Niiden kertojen jälkeen en enää ole antanut kielihoitoja, enkä ole kertonut syytä vaimolleni, koska en halua aiheuttaa häänelle mielipahaa. Tiedän, että vaimoni huolehtii todella hyvin pillun hygieniasta, mutta silti maku on aina yhtä kitkerä ja paha. Harmittaa. 

M58

Vierailija
60/81 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sanonut ettei ole ikinä suostunut antamaan suuseksiä kenellekään naiselle, seurustellut ennen minua 3. Eri naisen kanssa.

Syy, miestä yököttää koskea suulla naisen pil*luun. Ei pidä mausta eikä tuoksusta. Tosin itse maistun ja tuoksun neutraalilta. Mutta silti.

Mies on estoinen ja laiska rakastaja. Meillä mies lahnailee... ikinä ei halua kokeilla uusia juttuja. Seksi menee aina saman kaavan ja asennon mukaan.

Mies makaa ja mä ratsastan hänelle orgun. Tätä samaa kaavaa ollut jo 20 v. Mies siis seksissä makaa tekemättä mitään.

Joo. En ole tyytyväinen. Mutta minkäs teet. Mies ei suostu mihinkään muuhun.

Tässähän se syy on...estoinen ja laiska. Itse en suhteessa saanut pimpsaa nuolla, eli nainen on estoinen. Aina olen ollut halukas nuolemaan pimpsaa. Nyt nuollut myös peppua, kun on seurustelunainen, joka on myös kokeilevainen ja halukas. Ihanaa kokeilevaa seksiä, toki tämä nainen saa myös yhdynnässä orgasmin jos toisenkin. Mielestäni tässä on kyseessä aina jostain "syystä" johtuvat estot. Hyväksikäyttö, r.aiskaus, itsetunto omasta kropasta, mutta vaikeaahan tuommoisista on eroon päästä. Tsemppiä teille, kaikille kokeilijoille. Itse tyytyväinen tähän nykyhetkeen.