Mistä johtuu että erityisesti vanhat naiset ja pyylevät nuoret naiset ovat kovia tuijottelemaan hoikkaa miestä?
Itse olen hoikka mies mutta miksi nuo tuijottelee jatkuvasti, kyllä hoikatkin katsoo joskus mutta vanhat naiset ja pyylevät nuoret naiset tuijottaa näkyvästi niin että jopa pää kääntyy. Miksi ne tekevät noin? Tuo on epäkohteliasta ja epäsoveliasta.
Kommentit (36)
Todennäköisesti siksi, että sinä tuijotat heitä. Miten muuten huomaisit kenenkään tuijotusta, jos et itse tuijota myöskin? Vanhat naiset todennäköisesti säikähtävät tuijotustasi ja pelkäävät, että viet käsilaukun ja ovat varuillaan. Nuoret naiset uskovat olevansa ihania ja vain varmistavat, että jatkat tuijottamista ja vielä katsot myöhemminkin heitä takaisin.
Kokeile joskus, ettet tuijota ketään ja vaan menet eteenpäin. Siitä se helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti siksi, että sinä tuijotat heitä. Miten muuten huomaisit kenenkään tuijotusta, jos et itse tuijota myöskin? Vanhat naiset todennäköisesti säikähtävät tuijotustasi ja pelkäävät, että viet käsilaukun ja ovat varuillaan. Nuoret naiset uskovat olevansa ihania ja vain varmistavat, että jatkat tuijottamista ja vielä katsot myöhemminkin heitä takaisin.
Kokeile joskus, ettet tuijota ketään ja vaan menet eteenpäin. Siitä se helpottaa
Minä en ole tuijottanut ketään vaan huomaan aurinkolasieni takaa kun käännän silmiä.
Sua kukaan tuijota, luulet liikoja ittestäs, eihän sua ees kukaa nää.
En tiedä mikä niitä vaivaa. Jotkut naiset ja vanhat naiset tuijottavat myös tukevia keski-ikäisiä naisia. Itse en tuijota hoikkia miehiä, jos tuijottaisin en olisi kiinnostunut silleen. Katsoisin kuten maisemaa tai muita ihmisiä, sattumalta. Jotain yksityiskohtaa kuten tatuointi, paidan teksti tai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Sua kukaan tuijota, luulet liikoja ittestäs, eihän sua ees kukaa nää.
Vaikea uskoa, että joku todella upean näköinen mies täällä kirjoittelisi av:lla.
Kaksi vaihtoehtoa tulee mieleen.
1) Tykkäävät laittaa ruokaa ja miettivät, mitä ihania aterioita kokkailisivat sinulle, että saisit vähän lihaa luiden päälle. :D
2) Katsovat, että vielä näkyy olevan hoikkiakin miehiä olemassa niin kuin vanhoina hyvinä aikoina.
No nyt tiedät miltä hoikista naisista tuntuu kun miehet ikään katsomatta estottomasti tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse tuijottelet heitä?
En minä heitä tuijottele vaan minä näen heidän eleistä kun päät kääntyy kohti minua kun kävelevät vastaan tai pää kääntyy jopa sivulle kun kävelen ohi.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tiedät miltä hoikista naisista tuntuu kun miehet ikään katsomatta estottomasti tuijottaa.
Naisethan itse pukeutuu paljastavasti että saavat huomiota mutta minä miehenä en pukeudu paljastavasti, siinä on sellainen ero.
Olen vanhempi nainen enkä todella tuijottele ketään, varsinkaan nuoret miehet ei voisi vähempää kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa tulee mieleen.
1) Tykkäävät laittaa ruokaa ja miettivät, mitä ihania aterioita kokkailisivat sinulle, että saisit vähän lihaa luiden päälle. :D
2) Katsovat, että vielä näkyy olevan hoikkiakin miehiä olemassa niin kuin vanhoina hyvinä aikoina.
Tai ovat vain huolissaan että saako ruipelo tarpeeksi ruokaa vai onkohan siinä lapamatoja.
Naiset tuijottavat miehiä lähinnä silloin, jos epäilevät miehen olevan aikeissa kohdistaa heihin patriarkaalista sortoa. Tuijottaessaan nainen tarkkailee tilannetta ja valmistautuu voimaantumaan jotta kykenee puolustamaan ihmisoikeuksiaan.
Koska tuijotat heitä ensin ja kauhistelet mielessäsi kuinka pyyleviä he ovat, he tuntevat tuijotuksesi ja kääntyvät katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan itse pukeutuu paljastavasti että saavat huomiota mutta minä miehenä en pukeudu paljastavasti, siinä on sellainen ero.
Ai Suomessa? Missä päin olet nähnyt näitä paljastelevia naisia jotka himoavat huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Suomessa? Missä päin olet nähnyt näitä paljastelevia naisia jotka himoavat huomiota?
Joka päivä kaupoissa ja lenkkipoluilla naiset ovat tiukoissa trikoissa ja shortseissa takapuoli esillä. Miehet ei koskaan.
Syynä on naisten hypergamia.
Kehopositiiviset naiset yrittävät pariutua ylöspäin hoikkien miesten kanssa.
Heiltä puuttuu itsekuri mutta vaativat mieheltä itsekuria.
Kertokaa nyt.