Mies mikä on syy ettet anna kielihoitoa
Omalle naisellesi? Ja oletko kertonut syytä miskibet halua näin tehdä? Meillä mies ei halua antaa. Mutta syytä ei kerro. Väittää ettei ole mitään vikaa ja haluaa kyllä, mutta koskaan ei sitä tee vaikka pyydän. Aina jokin ihme tekosyy.
Kommentit (81)
Mun miehen syy on että Tulee kurkku helvetin kipeex niin ei pysty.
Sieltä tulee ties mitä eritteitä, on karvaa ja asento on hankala.
Kyllä se syy on aina ollut naisen epähaluttavuus, jos en ole ollut siihen innokas. Toisilla toosa haisee ja maistuu epämiellyttävälle, vaikka olisi puhdaskin. Mutta sitten kun sattuu mieleinen, niin siitä tuoksusta ja mausta ei vaan saa tarpeekseen. Nykyisestä en luovu ikinä! Saa aina kun haluaa, ja onneksi haluaa aina.
Oi että... itse nauttisin siitä mutta mies ei nuole. Johti jopa siihen että petin sen takia. Yhdessä oltu 19 vuotta. Ei mikään kaunis tarina.
Syyni:
vastavuoroisuuden puute/en saa suikkareita
laiska karvojen trimmaus
laiskat alapään saippuapesut
puolison hirvittävän hajuinen vanhan naisen kusi ja jostain syystä hänen pitää aina juuri ennen seksiä käydä pissalla (pesemättä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen paikka ei ole naisen alapäässä. Kieli on puhumista varten.
Miksi tätä ei kukaan sano, kun puhutaan suuseksistä miehelle?
Koska naisen kieli ei ole puhumista varten.
Vierailija kirjoitti:
Syyni:
laiska karvojen trimmaus
puolison hirvittävän hajuinen vanhan naisen kusi ja jostain syystä hänen pitää aina juuri ennen seksiä käydä pissalla (pesemättä)
Aika samat syyt kuin edellisellä. Vähän eri laji tämä keski-ikäisten laiskahygieniaisten nuoleminen, kuin nuorempien sileiksi siistittyjen mesipillujen hyväily.
Onko se niin mahdotonta pitää paikat siistinä ja puhtaana joka päivä?
Antaisin, vaikka joka kerta mutta kun vaimo ei halua. Tulee kuulemma hiiva? Miten muilla? Nuorempana meillä oli suuseksiä molemmin puolin mutta se jäi yhtäkkiä, ei ota enää suihin, ei millään. Ei suihkussa eikä sen jälkeen eli puhtaudesta ei ole kiinni. Lasten saamisen jälkeen hänestä tuli todella estoinen, mikään uusi ei käy, puoli vuotta sitten rakasteltiin viimeksi. *Huokaus* . Minä tekisin ja kokeilisin mitä vaan mutta kun se ei käy. Sitten ihmettelee kun laukean heti jos siihen asti päästään. No, rahalla saa kosketusta, isot pojat kirkolla puhuneet. Yhdessä kohta 30 v.
Hiiva, vaginoosi, huono hygieenia. Yllättävän suuri prosentti naisista on suorastaan ruokottomia "sillä" alueella...
Entiseltä kumppaniltani nuolin suhteen alussa varmaa aika paljonkin, mutta kiinnostus loppui kun pillu ei mennyt ns märkäksi ja tuoksunut kiimaiselta. Ei koskaan yli 20-vuoden aikana saanut orgasmia, vaikka minä kuinka yritin. Jos olisin vielä siinä suhteessa niin satisfyer toivottavasti antaisi orkun hänelle.
Aikaa kului ja myöhemmin (vuosia) häneltä alkoi tulla valkovuotoa vielä pillusta, eihän sitä pysynyt enää edes ajatuksen tasolla nuolemaan.
En kyllä käsitä suhdetta jossa ei suuseksiä anneta kummallekin. Vaikea uskoa että tuollaisia suhteita edes olisi. Jos on puhdas ja terve, niin mitään hyväksyttävää syytä olla antamatta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan antaa kielihoitoa rakkaalleni. Enemmän kuin hän on valmis vastaanottamaan, ja hän haluaa sitä usein. Aiemmin satunnaisissa suhteissa halusin ja sainkin paljon loppuun asti annettua suuhoitoa, mutta itse en halunnut antaa kielihoitoa. Sikamaista, tiedän kyllä, mutta se vain tuntui liian intiimiltä nuolla satunnaisia pilluja. Varmaan se suuhun laukeaminenkin tuntui naisista intiimiltä, musta vain tosi hyvältä.
Pillun nuoleminen on intiimeintä mitä mies (tai nainen ?) voi naiselle antaa. Ehkä naisten mielestä suihinotto ja spermankin nieleminen ei ole niin intiimiä, sillä yhden yön jutuissa aika moni nainen on ottanut suihin. Itse olen kerran nuollut yhden yön juttua. Hän on nykyisin vaimoni, ja nuolen edelleen häntä tosi mielelläni, ja se tuntuu joka kerta yhtä intiimiltä ja ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se syy on aina ollut naisen epähaluttavuus, jos en ole ollut siihen innokas. Toisilla toosa haisee ja maistuu epämiellyttävälle, vaikka olisi puhdaskin. Mutta sitten kun sattuu mieleinen, niin siitä tuoksusta ja mausta ei vaan saa tarpeekseen. Nykyisestä en luovu ikinä! Saa aina kun haluaa, ja onneksi haluaa aina.
Näin se on. Lähes kaikki miehet haluaa nuolla, mutta jos ei tee sitä niin ei ole vaan vielä oikea nainen sattunut kohdalle.
Ap kirjoitti:
Mutta syytä ei kerro. Väittää ettei ole mitään vikaa ja haluaaq kyllä, mutta koskaan ei sitä tee vaikka pyydän. Aina jokin ihme tekosyy.
Kaikille asioille on syy. Jos mies ei sitä kerro, hänen uskottavuus on mennyt (tekosyitä keksiessä) ja ei vaan halua pahoittaa sun mieltä sillä, ettei just sun pillua halua nuolla.
Seksissäkin tehdään mitä halutaan/mistä tykätään ja jos ei sun kanssa tee niin silloin ei halua. Melko yksinkertaista. Ja totta.
N49
Vinkkinä teille miehille, joilla haju tai maku tuntuu ällöttävältä vaikka puhdas, pesty pillu. Teettäkää vasektomia, jos lapsiluku täynnä, ja naiselta hormoniehkäisy pois. Sitten vaan vaimon luomupillulla herkuttelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Syyni:
laiska karvojen trimmaus
Nainen haluaa ennen seksiä pissalle, mutta olen sanonut, että ottaa siitä käsienpesuhanasta vettä kädellä ja huuhtelee ja mielummin kangaspyyhkeellä kuivaa. Se on riittänyt ihan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Itse tietysti annat eikö niin..voihan. Tanan itsekkäät. Mulkkua pitäs olla aina imemässä ja pillua supistelemassa. Itsekkäät p.sikiaiset.
Pillua supistelemassa? Miksi ihmeessä? Sellainen on huonoin pano mitä on koskaan ollut kun nainen on alkanut supistella pillua panon aikana. Tiukkaa pillua ei tarvitse supistella.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tulee ties mitä eritteitä, on karvaa ja asento on hankala.
Ajele karvat pois. Kyllä siihen eri asentojakin löytää.
Näin teen