Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mikä on syy ettet anna kielihoitoa

Vierailija
25.08.2020 |

Omalle naisellesi? Ja oletko kertonut syytä miskibet halua näin tehdä? Meillä mies ei halua antaa. Mutta syytä ei kerro. Väittää ettei ole mitään vikaa ja haluaa kyllä, mutta koskaan ei sitä tee vaikka pyydän. Aina jokin ihme tekosyy.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tietysti annat eikö niin..voihan. Tanan itsekkäät. Mulkkua pitäs olla aina imemässä ja pillua supistelemassa. Itsekkäät  p.sikiaiset.

Vierailija
2/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tietysti annat eikö niin..voihan. Tanan itsekkäät. Mulkkua pitäs olla aina imemässä ja pillua supistelemassa. Itsekkäät  p.sikiaiset.

Kyllä annan. Monta kertaa viikossa. Mutta kommenttisi on aika kiukkuinen. En ihan tuota hakenut vaan haluaisin miehiltä rehellsisiä kommentteja. Luulen että syy on minussa mutta mies ei halua kertoa ettei pahoittaisi mieltä. Mutta pahempaa on kun ei tiedä mikä vikana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat syyn selville kun lopetat itse suuseksin antamisen ja mies kysyy mikset anna. Sitten pääsette keskustelemaan aiheesta.

Tosin tuskin siinä sen kummempaa syytä voi olla kuin mukavuudenhalu, laiskuus ja itsekkyys ja liika hemmotteluun tottuminen.

Vierailija
4/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä annan. Monta kertaa viikossa. Mutta kommenttisi on aika kiukkuinen. En ihan tuota hakenut vaan haluaisin miehiltä rehellsisiä kommentteja. Luulen että syy on minussa mutta mies ei halua kertoa ettei pahoittaisi mieltä. Mutta pahempaa on kun ei tiedä mikä vikana.

Ap

Tottakai syy on sinussa... eihän mihessä koskaan ole!!

Vierailija
5/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen annoin joka kerta, kun seksiä harrastettiin, mutta nykyään en, koska on aika lahnailuksi mennyt koko homma. Välillä kysellyt, että miksi ei sitä saa ja olen suoraan sanonut, mutta silti ei tajua. Et omaa tyhmyyttä.

Vierailija
6/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugio kirjoitti:

Ennen annoin joka kerta, kun seksiä harrastettiin, mutta nykyään en, koska on aika lahnailuksi mennyt koko homma. Välillä kysellyt, että miksi ei sitä saa ja olen suoraan sanonut, mutta silti ei tajua. Et omaa tyhmyyttä.

Tuo on kurjaa. Juuri se, että koittaa puhua toiselle mikä ei toimi tai harmittaa. Toinen sanoo ymmrtävänsä ja silti mikään ei vaan muutu. No lahnailu ei voi olla syynä koska pidän miehestäni kyllä hyvää huolta ja teen usein juttuja joista hän syttyy.

Ap

Vierailija
7/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut ettei ole ikinä suostunut antamaan suuseksiä kenellekään naiselle, seurustellut ennen minua 3. Eri naisen kanssa.

Syy, miestä yököttää koskea suulla naisen pil*luun. Ei pidä mausta eikä tuoksusta. Tosin itse maistun ja tuoksun neutraalilta. Mutta silti.

Mies on estoinen ja laiska rakastaja. Meillä mies lahnailee... ikinä ei halua kokeilla uusia juttuja. Seksi menee aina saman kaavan ja asennon mukaan.

Mies makaa ja mä ratsastan hänelle orgun. Tätä samaa kaavaa ollut jo 20 v. Mies siis seksissä makaa tekemättä mitään.

Joo. En ole tyytyväinen. Mutta minkäs teet. Mies ei suostu mihinkään muuhun.

Vierailija
8/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugio kirjoitti:

yhmuyhmyytt

Ai kummanko tyhmyyttä? Helposti tuohon jää..tehkää jotain! Molemmat!

Vierailija
9/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdollista, että nolostelee jos ei vaikka osaakaan?

Oletko latonut liikaa paineita?

Onko sun hygienia ja terveys kunnossa, eihän ole tulehduksia siellä?

Vierailija
10/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielen paikka ei ole naisen alapäässä. Kieli on puhumista varten.

Vierailija
11/81 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä ei kukaan sano, kun puhutaan suuseksistä miehelle?

12/81 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sanonut ettei ole ikinä suostunut antamaan suuseksiä kenellekään naiselle, seurustellut ennen minua 3. Eri naisen kanssa.

Syy, miestä yököttää koskea suulla naisen pil*luun. Ei pidä mausta eikä tuoksusta. Tosin itse maistun ja tuoksun neutraalilta. Mutta silti.

Mies on estoinen ja laiska rakastaja. Meillä mies lahnailee... ikinä ei halua kokeilla uusia juttuja. Seksi menee aina saman kaavan ja asennon mukaan.

Mies makaa ja mä ratsastan hänelle orgun. Tätä samaa kaavaa ollut jo 20 v. Mies siis seksissä makaa tekemättä mitään.

Miksi suostut? Minä en tollasta peliä kattelis.

13/81 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan kyllä naiselle suuseksiä usein mutta nainen ei halua mulle antaa.

Yksi syy on hänen väljät leuat ja toisaalta kaikki ei tykkää pillun kullin mausta.

Itse nautin sen antamisesta puhtaalle pillulle.Voisin antaa sitä muillekin halukkaille kuin kumppanini.kik.fordso69

Kik.fordso69,insta rukapoika

Vierailija
14/81 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa itse suuseksiä. Eipä silloin huvita itseäkään nuolla.

Vierailija
15/81 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sanottu monta kertaa. Nyt sanon saman naiselle annettavasta suuseksistä.

Vierailija
16/81 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä oo nähäny...

Vierailija
17/81 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoo, että tuntuu se hyvältä ja lievästi ynisee yms. mutta siihen se oikeastaan jää. Ei ikinä pyydä minulta suuseksiä, ikinä ei paina minua jalkoväliinsä ja jotenkin koko hommassa on tunnelma, että vaimoni ei kiihotu naisen alapäähän alistuvasta miehestä. Tai sitten häntä hirmuisesti haittaa yleinen oletus siitä, että homma on miehelle haisevaa, limaista ja ällöä.

Eli en sitä paljon tee koska ei näköjään ole ns. tilausta.

Vierailija
18/81 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvio on toisinpäin eli kuten normaalisti niin naisten mielestä se on "normaalisti".

Miehen tulee saada nainen kiinnostuneeksi seksiä ja nainen kosteaksi. Miehen tulee nuolla naiselle orgut ja tämän jälkeen miehen tulee esim. lähärissä rakastella naista ja nussia itselleen orkut. Tai suuseksi naiselle jälkikäteen. Parhaat miehen nuolevat ensin yhden ja sitten panemisen lomassa härväävät klitoriksen kanssa kuin 6-kätinen jönglööri. Tämä on sitä oikeaa ja normaalia seksiä, mies nuolee ja panee ja hieroo, ottaa vastuun molempien nautinnosta. Naisen rooli ja vastuu on levittää jalat ja omistaa p illu.

Vierailija
19/81 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä oo nähäny...

En minäkään ole nähnyt. Korvani eivät näe. Ne kuulee.

Vierailija
20/81 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikää ei ole kiihottavampaa, kun nuolla pillua ja pitkään. 69 asennossa parasta peppu minun kasvoille, kiitos. Ei tarvitse vaimon minun kulliin edes koskea, kunhan keikuttaa latiotaan vain. Silloin kun häneltä tulee, tulee usein myös minulta, vaikka ei siis ole kaluuni edes koskenut. MUTTA miksi en nuolisi, syy on karvat! Jos on alapää, kun Karpon karvahattu, niin en yksinkertaisesti voi nuolla. Karvoja suu täynnä ja ensinnäkin ne karvat imaisee tympeän hajun itseensä. Vaimo tietää, että kun pysyy alapää paljaana, niin nuolen just ja tasan niin paljon, kun haluaa. Se on huippua. Onhan se upeeta kun märkä pillu sykkii naaman päällä ja laukeaa rajusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän