Mies mikä on syy ettet anna kielihoitoa
Omalle naisellesi? Ja oletko kertonut syytä miskibet halua näin tehdä? Meillä mies ei halua antaa. Mutta syytä ei kerro. Väittää ettei ole mitään vikaa ja haluaa kyllä, mutta koskaan ei sitä tee vaikka pyydän. Aina jokin ihme tekosyy.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sanoo, että tuntuu se hyvältä ja lievästi ynisee yms. mutta siihen se oikeastaan jää. Ei ikinä pyydä minulta suuseksiä, ikinä ei paina minua jalkoväliinsä ja jotenkin koko hommassa on tunnelma, että vaimoni ei kiihotu naisen alapäähän alistuvasta miehestä. Tai sitten häntä hirmuisesti haittaa yleinen oletus siitä, että homma on miehelle haisevaa, limaista ja ällöä.
Eli en sitä paljon tee koska ei näköjään ole ns. tilausta.
Mikä ihmeen "yleinen oletus"???? Kuka tuollaista muka olettaa?? Miksi ei miehistä olettaisi yhtä lailla??..
Juu minä alan nyt olettamaan, ettei miehet pidä suihinotosta! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen paikka ei ole naisen alapäässä. Kieli on puhumista varten.
Miksi tätä ei kukaan sano, kun puhutaan suuseksistä miehelle?
Kyllä sitä selitystä on käyttänyt monikin nainen. Muut yleiset on herkkä yökkäysrefleksi ja paha maku.
Koska vaimo ei halua kieltä. Mielelläni kyllä nuolisin
Vierailija kirjoitti:
Koska vaimo ei halua kieltä. Mielelläni kyllä nuolisin
Oisko joku häpeä syynä? Kannattasko taivutella vaan, kyllä se niin kivaa on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanottu monta kertaa. Nyt sanon saman naiselle annettavasta suuseksistä.
Niin silloin on tilanne että myöskään nainen ei saa itse suuseksiä. Mut naisista ton miehet toteaa samalla kun itse haluavat ja saavat suuseksiä.
Epähygienia tai jos kriittisistä alueista ei ole ajettu karvoja ( pitkät karvat nielussa ei sytytä) tai se että vaimo ei halua.
Muutoin annan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanottu monta kertaa. Nyt sanon saman naiselle annettavasta suuseksistä.
Niin silloin on tilanne että myöskään nainen ei saa itse suuseksiä. Mut naisista ton miehet toteaa samalla kun itse haluavat ja saavat suuseksiä.
Höpö höpö. Minä annan kyllä naiselleni suuseksiä, mutta nainen ei anna mulle. Ei ole mikään ongelma niin kauan kun ei tee siitä ongelmaa.
Alkukiihkossa voi nuolla pahemmankin hajuista ja makuista pillua. Kun tunne ajan mittaan väljähtyy,voi mennä halut viedä suutansa ja nenäänsä pahanmakuiseen ja -hajuiseen pilluun. Vanha kusi on todella epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Alkukiihkossa voi nuolla pahemmankin hajuista ja makuista pillua. Kun tunne ajan mittaan väljähtyy,voi mennä halut viedä suutansa ja nenäänsä pahanmakuiseen ja -hajuiseen pilluun. Vanha kusi on todella epämiellyttävää.
Totta! Ja ennen kuin kukaan nainen alkaa mussuttamaan likaisen kullin imemisestä nii totean ihan miehenä että samaa pätee myös siihen. Puhtaus on puoliruokaa!
En halua nuolla naistani siksi, koska ohjaa koko ajan kieltäni peräaukkoonsa ja en yksinkertaisesti halua nuolla sitä. Olen kertonut tästä, mutta aina kun nuolen sama toistuu, rupeaa painamaan naamaani alespäin anneliinsa.
Kyllä minä annankin kielihoitoa vaimolle joka kerran, mutta syy etten anna enempää on se, että hän ei halua sitä enää lainkaan kun on lämmennyt tarpeeksi panemista varten. Jos lämpenisi nuolemattakin, niin mitään lämmittelyjä ei varmaan juuri olisikaan.
Niin, ja minähän en suuseksiä koskaan saa, muutaman hätäisen lipaisun 30 vuoden aikana. Toisin sanoen en saa antaa suuseksiä niin paljoa kuin haluaisin, enkä vastaanottaa sitä edes sen vertaa että tietäisin että tykkäänkö vai en.
No, panna on ainakin saanut riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
En halua nuolla naistani siksi, koska ohjaa koko ajan kieltäni peräaukkoonsa ja en yksinkertaisesti halua nuolla sitä. Olen kertonut tästä, mutta aina kun nuolen sama toistuu, rupeaa painamaan naamaani alespäin anneliinsa.
Anneli on yleensä puhtaampi pesun jälkeen kuin pillu. Mieluummin nuolen kuivaa puhdasta annelia kuin aina märkää pillua.
Vaimon pillu haisee todella phalle. Voimakas ja pistävä haju. Tämä on rehellinen syy, alapeukuttakaa jos haluatte. Vastaan koska ap kysyi.
Suhteen alkuaikoina annoin suuseksiä, mutta tuo haju vei kaiken halun. Eikä kyse ole siitä, että olisi pesemätön, sillä olen katsonut vierestä, kun vaimo pesee pillun saunassa ja saunan jälkeen on touhuiltu.
En ole kertonut, eikä vaimo kyllä ole kysynytkään. En halua loukata. Tuon kertominenhan olisi vähän sama kuin kertoisi, ettei kiihotu toisesta. Vaimo ei tunnu haluavan myöskään antaa suuseksiä, joten luulen hänen olevan ihan tyytyväinen pelkkään sormetukseen ja yhdyntään.
Nautin kyllä suuseksin antamisesta yleisesti ottaen. Kahdessa aiemmassa parisuhteessani nuolin käytännössä joka kerta kun harrastettiin seksiä. Molemmissa suhteissa annoin suuseksiä paljon enemmän kuin sain, koska nautin siitä itsekin.
Tämä on aidosti yksi asia, joka vähän vaivaa suhteessamme, että joudun elämään ilman suuseksiä, mutta olen ajatellut että tämä on asia, josta voin joustaa, koska vaimo on muutoin juuri sellainen kumppani kuin haluankin ja seksi muutoin on hyvää.
Itselläni kävi niin, että suhteen alussa kun mieheni päätä kohti pilluani ohjasin, hän vaistomaisesti(?) käänsi päätään hetkeksi pois. Ei kiinnostanut minua suuseksi vastaanottavana osapuolena enää, kun ajatuksissa vain ajatus että miestä ällöttää alapääni. Vuosien jälkeen kun kiinostukseni seksiin oli jo hiipunut kokonaan, oli kaiken muun kinuamisen ja vaatimisen lisäksi että olisi nuollut pilluani. En siinä enää omia ajatuksiani pystynyt muuttamaan. Haluni suuseksiin (ja terve suhde omaan alapäähäni) oli rikottu jo suhteen alussa.
Meitä on niin moneen junaan. Harva nainenkaan ottaa suihin. Ainakaan mielellään. Nykyinen naisystävä on ensimmäinen, joka oikeasti haluaa ottaa suihin. Ja tekee sen erittäin innokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulli suussa on paha puhua.
Mies saattaa olla jotenkin estoinen. Tai ei vain jostain syystä koe intoa asiaan.
Itse tykkään nuolla oikein innoissani, mutta osalla naisista hygienian kanssa hieman haasteita. Kun se haju on välillä oikeasti pistävä.
Itse en pystynyt suuseksiin yhden naisen kanssa kun hänen pimppa haisi pahalle pesunkin jälkeen.Hänen jälkeen kun on tavannut haisemattomia tai hyvälle tuoksuvia niin on tullut nuoltua antaumuksella.Eli kysy mieheltä että haiseeko sinun pumppaa vai mikä on.Jos sitä vaikka kiinnostaa munan imeminen
Mikä ihmeen "yleinen oletus"???? Kuka tuollaista muka olettaa?? Miksi ei miehistä olettaisi yhtä lailla??..