Kauanko olit Tinderissä, ennenkuin löysit mieleisesi seurustelusuhteen?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuoden. Tässä ajassa:
- 10 matchia
- 4 jotka keskustelivat kanssani
- 2 treffit
- 1 toiset treffit
- 3 ghostausta
- 0 seurustelusuhdetta
Taidat olla mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 10 matchia
- 2 treffit
- 1 toiset treffit
- 3 ghostausta
- 0 seurustelusuhdettaTaidat olla mies?
Ei välttämättä ole. Itse olin aikoinaan tinderissä puoli vuotta, sain 10 mätsiä, aloitin 10 keskustelua, kukaan ei vastannut mulle ja osa jopa poisti mätsin mun keskustelunaloituksen jälkeen. Treffeistä ei siis tietoakaan. Olen nainen.
Mies löytyi sitten ihan perinteisesti baarista, joten en tarvinnut tinderiä sen enempää. Ja mitä tältäkin palstalta olen nyt lukenut, niin miehet taitavat olla siellä vain mätsilukumäärää kasvattaakseen. Eivät siis oikeasti etsi mitään, kunhan pönkittävät itsetuntoaan.
Joten aivan hyvin tuo voi olla nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
- 10 matchia
- 2 treffit
- 1 toiset treffit
- 3 ghostausta
- 0 seurustelusuhdetta
Sulla on tosi kova tilasto kun vertaa toteutuneita treffejä 3 vain 10 matchista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 10 matchia
- 2 treffit
- 1 toiset treffit
- 3 ghostausta
- 0 seurustelusuhdettaSulla on tosi kova tilasto kun vertaa toteutuneita treffejä 3 vain 10 matchista
Onko? Mä en laittanut hirveän monelle sydäntä, koska en kokenut, että mulla olisi suurimman osan kanssa mitään yhteistä. Etsin ihmisiä, jotka olisivat kanssani samalla aaltopituudella ja jotka herättivät heti jonkinlaisen mielenkiinnon. Mä myös panostin keskusteluihin ja keskityin yhteen ihmiseen kerralla. En tiedä onko tilasto kova vai ei, mutta lopulta sillä ei ollut mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 10 matchia
- 2 treffit
- 1 toiset treffit
- 3 ghostausta
- 0 seurustelusuhdettaTaidat olla mies?
Ei välttämättä ole. Itse olin aikoinaan tinderissä puoli vuotta, sain 10 mätsiä, aloitin 10 keskustelua, kukaan ei vastannut mulle ja osa jopa poisti mätsin mun keskustelunaloituksen jälkeen. Treffeistä ei siis tietoakaan. Olen nainen.
Mies löytyi sitten ihan perinteisesti baarista, joten en tarvinnut tinderiä sen enempää. Ja mitä tältäkin palstalta olen nyt lukenut, niin miehet taitavat olla siellä vain mätsilukumäärää kasvattaakseen. Eivät siis oikeasti etsi mitään, kunhan pönkittävät itsetuntoaan.
Joten aivan hyvin tuo voi olla nainenkin.
Oliko sinulla korkeat kriteerit kenelle annat sydäntä? Nyt olen swaippaillut oikealla vai mielenkiintoiset ja tulos ollut 1,5 viikossa 30 mätsiä ja 5 keskustelua, joista neljä halusi seksiä ja yksi juttuseuraa saikulle. Itse en aloita keskustelua, koska vastaus on aina tuo hiljaisuus. Pitää kai kohta alkaa swaippailemaan reilummin, jos mielin seuraa saada.
Ja itse ap:n kysymykseen. Yhden miehen löysin 5 kk tinderöinnin jälkeen, mutta siitä ei kuuman alun jälkeen tullutkaan parisuhdetta vaan sitoutumaton suhde. Jahtaan yksisarvista edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Alle 24h, tapaaminen sovittiin heti parin minuutin juttelun jälkeen. Ekoilla treffeillä puhelinnumeroiden vaihto ja loppu historiaa. Nyt takana 2 vuotta ja hyvin pyyhkiii.
Tinderissä ym. treffipalveluissa pitkälti mukana tuuri että tapaa itselleen sopivan ihmisen.
En usko, että on niinkään kiinni tuurista. Luulen, että helposti sopivan kumppanin löytävillä on realistisempi käsitys itsestä ja muista. Tietää millainen on, mitä hakee ja millainen kumppani itselle sopisi parhaiten. Sitten kun matchaa samanlaisten kanssa, suhteen alkamiselle on paljon suurempi todennäköisyys.
8 kk. Matcheja oli satoja, keskusteluja kymmeniä, treffejä lopulta vain kolmet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 10 matchia
- 2 treffit
- 1 toiset treffit
- 3 ghostausta
- 0 seurustelusuhdettaSulla on tosi kova tilasto kun vertaa toteutuneita treffejä 3 vain 10 matchista
Joo, itselläni oli viimeksi yhdet treffit ehkä viittäkymmentä matchia kohden. Nyt en ole tavannut vielä ketään Tinderistä, mutta matcheja ei ole ehtinyt olla noin paljoa.
M31
Jostain syystä mulla kilometrirajaus ei toiminut, näytti yli 300km päässä oleviakin vaikka raja 50km.
Ukkoja oli ehdolla satoja, pyyhkäisin oikealle noin puolet kaikista alle 20km päässä olevista, näitä oli max 20. Näistä mätsi 10 kanssa. Treffit 3 kanssa, joista yhden kanssa nyt seurustelen. 1kk meni.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 24h, tapaaminen sovittiin heti parin minuutin juttelun jälkeen. Ekoilla treffeillä puhelinnumeroiden vaihto ja loppu historiaa. Nyt takana 2 vuotta ja hyvin pyyhkiii.
Tinderissä ym. treffipalveluissa pitkälti mukana tuuri että tapaa itselleen sopivan ihmisen.
En usko, että on niinkään kiinni tuurista. Luulen, että helposti sopivan kumppanin löytävillä on realistisempi käsitys itsestä ja muista. Tietää millainen on, mitä hakee ja millainen kumppani itselle sopisi parhaiten. Sitten kun matchaa samanlaisten kanssa, suhteen alkamiselle on paljon suurempi todennäköisyys.
Eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö. Itselle ainakin on tärkeintä millainen toinen ihminen on luonteeltaan, ajatuksiltaan ja huumoriltaan. Naisten Tinder-profiileista nämä eivät välity yleensä millään tavalla, tekstikenttien ollessa 90 prosenttisesti tyhjiä tai pelkkiä emojijonoja. Joten sanoisin että jos sellaisen kanssa mätsää, niin on aika tuuria onko samanlainen ihminen. Toki hyvä tekstikään ei näitä asioita täysin kerro, vaan vasta oikea kohtaaminen. Ja sanoisin että se on lopulta täysin sattumaa ja tuuria onko kaksi ihmistä samalla aaltopituudella.
Toki jos kriteerit on nollissa, niin helppoa on.
Itse sorttaan tyhjät profiilit suoraan vasuriin.
Viitisen vuotta on offina Tinderin käyttöä. Ei mitään lähellekkään suhdetta. Olen ruma ja tissitön nainen.
Ehkä kuukauden. Nyt 6 vuotta yhteiseloa ja 6 kk ikäinen vauva <3
Seuraavan kerran kun menen tinderiin parin kuukauden taon jälkeen, aion "ottaa" maksimissaan vain 5 matchia kerrallaan ja keskittyä niihin. Sitten deletoin, jos hommasta ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta käyttänyt...Ei ole löytynyt.
Mulla on varmaan jotenkuten samanlainen lukema. Kaikkien vuosien aikana ainut mitä olen saanut on 3kk tapailu ja kerran seksiä toiselta naiselta. Ihan älyttömän huono palkinto vs työn määrä.
Ne jotka viehättyy musta niin mä en viehäty niistä ja ne joista mä viehätyn ei viehäty musta.
Työn määrä? Mitä työtä tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tuokin, mutta suurempi tekijä on luultavasti se että jos olet kuumaa kamaa niin sinulle on vientiä, siinä ei kauaa nokka tuhise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tuokin, mutta suurempi tekijä on luultavasti se että jos olet kuumaa kamaa niin sinulle on vientiä, siinä ei kauaa nokka tuhise.
Jos on omasta mielestä kuuma, ei ehkä kelpuuta kaikkia möhömahoja. Itselle mieluisan löytäminen voi olla haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on omasta mielestä kuuma, ei ehkä kelpuuta kaikkia möhömahoja. Itselle mieluisan löytäminen voi olla haastavaa.
Totta tämäkin, Tinder voi kyllä aika hyvin poistaa suuret luulot itsestä. Kuumuutesi taso paljastuu siitä, minkälaisilta ihmisiltä saat tykkäyksiä.
4 kk