Kauanko olit Tinderissä, ennenkuin löysit mieleisesi seurustelusuhteen?
Kommentit (61)
Hain yhden yön seuraa noin 24h ja nyt sitten olen naimisissa tämän "panokaverin" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hain yhden yön seuraa noin 24h ja nyt sitten olen naimisissa tämän "panokaverin" kanssa.
Onko miehellesi koskaan ollut ongelma se miten tapasitte?
Itse tapasin edellisen seurustelukumppanin noin, vuoden verran seurusteltiin. Miestä alkoi haittaamaan se, miten paljon haluan seksiä.
Itse en ole löytänyt sieltä mitään, mutta kaveri löysi päivässä suhteen, nyt kestänyt 5 vuotta. Toinen kaveri 4 viikossa kahden vuoden suhteen.
En ole tinderissä, kuolen mielummin yksin.
5 vuotta käyttänyt...Ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika miettiä, missä vika..
Kymmenisen kuukautta olen siellä nyt ollut ja matkan varrella ollut joitakin treffejä ja vähän pikkukivaa, mutta nyt on lupaava tapaus vuorossa. Olisipa tämä nyt se.
3 päivää. Ollaan nyt oltu naimisissa
Kolme vuotta.
Vuoden. Mutta en kuitenkaan sitä löytänyt tinderstä, vaan lopulta paremmasta deittipalvelusta.
Reilun vuoden ehdin olla siellä viimeksi ennen kuin löysin parisuhteen. Nyt olen ollut siellä reilut kolme kuukautta, jos oikein muistan.
M31
Olisko niin, että hyvät löytää nopeasti toisensa ja sieltä pois, jämät jää pyörimään vuosiksi.
Olen ollut vuoden. Tässä ajassa:
- 10 matchia
- 4 jotka keskustelivat kanssani
- 2 treffit
- 1 toiset treffit
- 3 ghostausta
- 0 seurustelusuhdetta
Puolisoni liittyi toukokuussa 2018. Ollaan oltu yhdessä vuodesta 2014.
0 päivää, ei ole ikinä tinderiä ollut, silti naimisissa 20v :o
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan jotenkuten samanlainen lukema. Kaikkien vuosien aikana ainut mitä olen saanut on 3kk tapailu ja kerran seksiä toiselta naiselta. Ihan älyttömän huono palkinto vs työn määrä.
Ne jotka viehättyy musta niin mä en viehäty niistä ja ne joista mä viehätyn ei viehäty musta.
Alle 24h, tapaaminen sovittiin heti parin minuutin juttelun jälkeen. Ekoilla treffeillä puhelinnumeroiden vaihto ja loppu historiaa. Nyt takana 2 vuotta ja hyvin pyyhkiii.
Tinderissä ym. treffipalveluissa pitkälti mukana tuuri että tapaa itselleen sopivan ihmisen.
4 kuukautta ollut. Sata matchia, 30 treffit olleet. Ihan hyviäkin tyyppejä joukossa, muttei kukaan ole erityisemmin sytyttänyt.
Ihmettelen ihan todella suuresti noita tarinoita että on heti löydetty sopiva kumppani, miten ihmeessä..
Oman kokemukseni mukaan molemminpuolinen kiinnostus on myytti.
1,5 vuotta. Nyt ollaan kohta viisi vuotta seurusteltu.